| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Idd, die huppels van 13 hebben nu al de grootste liefdesproblemen... ze beginnnen er wta mij betreft een beetje (te) vroeg mee, maar ja, ze meoten 't ook maar zelf weten hoor *zucht*
|
|
|
Verwijderd
|
'k ben 't er ook wel mee eens...
je ziet hier constant van die kleine mensjes met 'mega'-liefdesproblemen, waarvan je -als je wat ouder bent- zegt " " weetjewel? en als je dan zegt: je bent nog jong, je hebt nog je hele leven voor je, de kans dat je voor altijd bij hem blijft is zo goed als nul, dan krijg je naar je kop dat ze elkaar écht wel héél graag zien en dat op 'houden van' geen leeftijd staat...![]() ach ja, over 'n paar jaar zijn die mensjes ook wat ouder en zullen ze wel inzien dat we gelijk hebben gehad als we zeiden dat ze nog zo jong waren. (hier gaan er een aantal op reageren, ik voel het! )*blue* |
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ach, toen ik 13 was had ik mijn eerste vriendje en daarna mijn tweede, waar het al heel serieus mee werd... en nog steeds is! Dus ach, nu (vandaag, ) zestien en na 2,5 jaar nog steeds bij elkaar? En dan geen echte liefde zeker? Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
* is ook helemaal eens met wat blueangel zegt*
|
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Weerwolfspel #60 deel II Verwijderd | 241 | 06-07-2009 16:40 | |
| Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 15:40 | |
| Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 21:32 | |
| Lifestyle |
klassieker - analyse my baby Ninnoc | 211 | 17-09-2003 16:02 | |
| Verhalen & Gedichten |
Dagboek Janne Margriet | 2 | 06-07-2003 20:33 | |
| Lifestyle |
Uit de oude doos: *Analyseer je mede-forummer* Pan Am | 249 | 28-12-2002 18:16 | |