Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Heyz bedankt voor de reacties
![]() Dingaantouwtje: ja daar heb ik al aan gedacht en indd die gameplay lijkt me niks ![]() steppietje: Heb elke C&C spel al gespeeld dus..... Weet iemand of starcraft 2 leuk is??? Sherlock: Mw 2 heb ik al wel maar nummertje 1 nog niet dus misschien. Mn broertje had een tijdje geleden Dragon age: origins en hij sprak er ook positief over dus ik denk dat ik die misschien o.a. ga proberen. Maar heb je voor dat spel een goede laptop nodig of draait hij met lage resoluties ook op een niet al te goede laptop? (zelfde geldt voor mass effect en Fallout 3) Ik zal even meer info zoeken over de spellen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
/ Valt me op dat hier nog geen SC2 topic is, dus ik denk dat hier weinig sc2 spelers zijn. :-( |
![]() |
|
Spellen mét goed verhaal:
Half Life 1 Half Life 2 Halo CE Halo 2 Halo 3 (Halo 3: ODST) Halo Reach Splinter Cell Double Agent Splinter Cell Conviction Dead Space 1 (en 2 komt zo uit) Modern Warfare 1 Medal of Honor Allied Assault (+Breakthrough & Spearhead) Fallout 3 (Left 4 Dead 1 & 2) Verder: RPGs hebben meestal goed vehaal, RTS in het algemeen minder (op uitzondering van Starcraft)
||
Citaat:
||
Citaat:
Claims als 'Games met goed verhaal bestaan (nog) niet' zijn onzin want dan zou er ook nog geen boek of film zijn met goed verhaal.
|
Verwijderd
|
Een ouder spel met een goed verhaal is McGee's Alice. En als je van micromanagementgames houdt kun je Black & White proberen. Dat is niet zozeer een goed verhaal als dat het een vrij origineel concept is. Je speelt de God van een eilandvolkje, waarbij je op heel veel dingen invloed kunt uitoefenen. Wat je doet bepaalt of je een goede of een kwade god bent, en beide strategieën hebben hun voor- en nadelen. Nouja, ik heb me er wel een paar weken mee vermaakt
![]() |
![]() |
|
Myth series. Vrij oud squadbased RTS met nog vrij levendige online community. Single player heeft een goed verhaal, en ook een goede backstory. Je hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat je PC het niet draait, de eerste game komt uit '97. Recentelijk zijn er wel patches uitgekomen die de graphics behoorlijk pimpen.
Eén van m'n alltime favorites.
|
Ik vind Fallout 3 echt geweldig wat betreft achtergrond van het verhaal. Het gaat dus over een atoomoorlog die zich bijna 300 jaar geleden af heeft gespeeld tussen Amerika en China. Gisteren kwam ik (in Fallout 3 dus) een oud gebouw tegen dat het kantoor van een krant van voor/tijdens die oorlog was. Als je dan op de computers kijkt zie je allemaal stukken die gaan over bijvoorbeeld het opheffen van de VN. Hoe vet is dat? Zelden een game gespeeld die de setting en het verhaal zo ver doorvoert.
||
Citaat:
||
Citaat:
1 was OK. 2 was bar-bar-barslecht 3 was een mwah 4 was een slechte film.
|
![]() |
Bedank allemaal voor de zovelen reacties
![]() Ik heb in de tussentijd Half-life 2 ep. 1 uitgespeeld. (ik had ep. 2 daarvoor al gedaan ik dacht dat ep.1 gewoon de eerste half-life 2 was. ![]() Ik heb Fallout 3 geprobeerd maar volgens mij kan mijn laptop die niet aan. Mafia 2 zal waarschijnlijk ook niet kunnen. (ach ik hou tog niet zo van die pastavreterstijl) Ik denk dat ik maar voor Halo ga of anders Starcraft. ![]() (Ik kijk af en toe nog wel op dit topic dus jullie kunnen niewe suggesties gewoon blijven plaatsen, dan kunnen andere luitjes ze ook zien daarom ![]() |
![]() |
||
Halo heeft niet echt een sterk verhaal als je het mij vraagt. Ik weet niet of je computer het draait, maar Mass Effect 1/2 was best ok. En Xenogears natuurlijk hè ;P
Citaat:
||
Citaat:
Ik vind dat die stukken het verhaal gewoon flinterdun en 13-in-een-dozijn maakten. Er is een ramp, en dan opeens zijn er aliens, zombies, of allebei, en daarna krijgen we het typerische new-world-order-verhaaltje. Dat hebben we echt al tientallen keren eerder gezien.
||
Citaat:
En als je een beetje achtergrond lore leest is het opzich wel een aardig verhaaltje. En de mysterie die veel dingen met zich meedragen. Want wie wil nou niet weten wat G-Man motiveert? Of wat die leiders van de Combine precies zijn?
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Spoiler: zeer lang verhaal Scarlet Spider | 21 | 21-09-2012 11:27 | |
Games |
Wij maken een computer spel en hebben je hulp hard nodig! HKU_Smee | 26 | 13-04-2010 10:46 | |
Psychologie |
Ik wil m'n verhaal graag kwijt. Zalrina | 3 | 12-07-2007 15:10 | |
Games |
De oude games Badmutssssss | 97 | 23-06-2005 21:10 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal: Edward vivere | 4 | 02-03-2005 20:01 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] In de ruimte kan niemand je horen nadenken... Verwijderd | 20 | 30-01-2003 11:22 |