Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Heel hard boe roepen.
Misschien moet je de eer aan jezelf houden en gewoon ergens anders gaan zitten. Ik sowieso niet waarom er mensen bij komen zitten die jullie vervolgens negeren, maar misschien heb ik een verkeerd beeld erbij.
||
![]() |
Citaat:
maar ik wil eigenlijk niet ons plekje op het spel zetten :$ want het is echt een heel speciaal plekjee :') waar heel veel leuke herrineringen aan gekoppeld zijn ![]() |
![]() |
|
Kan me voorstellen dat je dat vervelend vindt, zo'n plekje was er op mijn school ook namelijk. Daar konden mensen heel bezitterig over doen.
Je kunt een paar dingen doen: Heel vervelend doen, harder praten dan zij, irritant lachje nadoen of op zo'n manier gaan zitten dat er geen plek meer voor ze is. Dan heb je kans dat zij vinden dat jullie te ver gaan en naar de concierge stappen en dan ben je je plekje kwijt. Je kan met ze gaan praten, misschien zijn ze wel heel aardig ook al lachen ze dan irritant, en dan maak je er weer wat nieuwe vrienden bij. Of je kan volwassen doen en accepteren dat er geen enkele ruimte in school 'van jou' is. Dat is alleen als ongeschreven regel zo maar je hebt geen enkele rechtvaardiging om ze daar weg te schoppen, behalve dat 'jullie daar altijd zitten'. Ik denk niet dat je er heel erg veel aan kan veranderen. Of dat je dat moet willen. Je kan altijd een nieuw plekje zoeken. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dame vond mij onnozel dat ik een rode 3/4 broek droeg, maar ik vond haar onnozel dat zij de halve dag met een CD speler (discman) om haar nek loopt en om 10 uur in de late avond brandnetels staat te knippen in het bos, maar dat even terzijde. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als ik het goed begrepen heb zijn er leerlingen die op jou school bepalen welke plekken wel of niet gebruikt mogen worden. Is het niet zo dat de schoolleiding bepaald welke plaatsen op het schoolplein gebruikt mogen worden door de leerlingen, niet dat de leerlingen dit gaan bepalen. In gevangnissen speelt dit probleem trouwens ook, dat gedetineerden plekken claimen op de binnenplaats. |
![]() |
|
Of je jaagt ze weg, door bijvoorbeeld hardop commentaar op ze te leveren terwijl zij in de buurt zijn, of je besluit je te gaan gedragen als een (semi)volwassene en ofwel negeert ze, ofwel zoekt een andere plek.
||
![]() |
Citaat:
Jaa uhhm. als je het niet begrijpt hoef je ook niet te reageren heuur. >< want zo kinderachtig is het helemaal niet, volwassen mensen hebben ook vaak last van elkaar, en dat ze het niet op zón forum zetten betekend niet dat ze zich nooit zo voelen.. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal. ExpoRules | 11 | 06-05-2011 18:02 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal]schrijftstijl T_ID | 10 | 28-10-2005 21:52 | |
Liefde & Relatie |
Moet ik dit dating-gebeuren een kans geven? SuperSanne | 35 | 05-02-2005 20:02 | |
Flora & Fauna |
'Haj zeehondje! Wat heb jij een mooie pels, die wil ik wel hebben!' Dark Psycho | 89 | 18-04-2004 21:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 | |
Verhalen & Gedichten |
ForumWEDSTRIJD verhalen !!!! italianboy | 16 | 18-12-2001 17:30 |