Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Als je toch denkt dat het fout gaat (kans is echt heel erg klein) kan je veel suiker/zoetstoffen eten of drinken. Denk aan cola of die zoetjes voor in de koffie. Ik heb nooit enge verhalen gehoord over wiet, terwijl tegenwoordig iedereen wel iemand kent die zichzelf in coma heeft gezopen.
|
![]() |
|
Ik word er meestal paranoïde van, maar dat heb ik minder als ik met één ander persoon ben. Vooral in grote groepen heb ik daar last van, dan denk ik de hele tijd dat iedereen naar mij kijkt of dan ga ik mij afvragen of ik iets heb gezegd of alleen maar heb gedacht etc. Dus daarom blow ik bijna niet meer.
||
Citaat:
||
Citaat:
Inderdaad worden je gevoelens versterkt, maar het kan ook zo zijn dat je er geestelijk niet goed tegen kan, doordat er bijvoorbeeld psychoses in je familie voorkomen. (zoals bij mij) En dat hoeft echt niet meteen de eerste keer te gebeuren. Het ligt namelijk ook aan de hoeveelheid, en wat voor'n stuff het is. Maar opzich als je het langzaam opbouwt kan er niets fout gaan. Als je er maar niet ook bij gaat drinken. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik moet zeggen dat veel hasj me soms toch lekker laat denken (blowen verruimt je geest, ik geloof er in). niet zomaar de stonedheid van een jointje maar ik kan heerlijk dingen analyseren, diep op dingen ingaan en ik heb het ook wel gehad dat ik dacht van he *bling* waarom ben ik hier niet eerder op gekomen. goed, ik noem het niet echt trippen, maar er verandert langzaam misschien wel iets in mijn brein, dus toch een soort van trip (@ikzelf100)? maja, weet ook niet
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Mijn 'bad trip'? door blowen. Trouble_maker | 4 | 25-01-2010 17:06 | |