Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2003, 23:34
apekop123
apekop123 is offline
Volgens mij zijn van alle trips die je in je leven hebt de BAD-trips de gene die je onthoud en waar je over nadenkt.

Ik zit er dus eigenlijk over te denken expres teveel paddo's te nemen of op een andere manier een bad trip te forceren.

Kan iemand mij hierin volgen of is het gewoon een super dom idee?

Nogmaals ik denk dat een badtrip je maand(en) denkstof geeft, en dat dat juist goed voor je is.
Oud 20-07-2003, 23:37
dark_poetry
dark_poetry is offline
Ik vind het maar een dom idee.
want je gaat je zwaar klote voelen tijdens de trip zelf,en dat probeer je zo en zo altijd te voorkomen.
Oud 20-07-2003, 23:39
apekop123
apekop123 is offline
Dat is opzich waar, maar na de trip voel je je denk ik mentaal sterker en gelukkiger
Oud 20-07-2003, 23:42
empyrian
empyrian is offline
harsh training
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 23:43
dark_poetry
dark_poetry is offline
Citaat:
Drexz schreef op 21-07-2003 @ 00:39:
Dat is opzich waar, maar na de trip voel je je denk ik mentaal sterker en gelukkiger
als je iemand een pistool op zn kop zet en hele tijd tegen m schreeuwt dat je m dood gaat maken en hij gaat helemaal flippen en is verlamd van schrik,en je zegt daarna van ga maar dan zal de volgende dag de mooiste dag uit zn leven zijn.
ook zo iets.
Oud 21-07-2003, 00:51
cha0s
cha0s is offline
mwah, er zit wel iets in. (je hebt bij (o.a.?) paddo's iig ook het fenomeen ego death.)
Oud 21-07-2003, 10:40
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Ik vind het een goed idee. heb het zelf ook wel eens willen doen. maar ene dubbele portie is dan zeker nog niet genoeg.
Je moet zeker wel een met paddos ervaren nuchtere sitter bij je hebben.

Mischien krijg je geen eens een bad trip omdat je weet dat je erg veel heb genomen, en je weet dat je erg hard zal gaan trippen en je weer dat het ook weer overgaat. en al zou je dat vergeten, heb je de nuchtere sitter er bij om je daar aan te herrineren.

als je het gaat doen wens ik je veeel sterkte en sucses en post je ervaring hiero!!!
Oud 21-07-2003, 12:04
Blenderhead
Blenderhead is offline
arg....stop.... mongool.... als je een bad trip krijgt ben je echt nog wel een dag of wat hartstikke wazig.. k had 1 portie ineens, op een lege maag... k ging dus hartstikke fout in t begin.... af en toe nog wel wat leuke momenten....

maar tis niet zo dat ik maanden erna nog daarover heb nagedacht.... t enige wat je er nog over te zeggen hebt is dan, fuck... volgende keer eerst wat eten...
Oud 21-07-2003, 16:55
Ghoulscout
Ghoulscout is offline
Als je een trip wil hebben waar je over kan nadenken dan moet je heel veel salvia 10x roken en als je niet bewusteloos raakt dan heb je de vaagste belevenis ooit!

Maar als tip moet ik zeggen dat na 1x goed inhaleren je al een zware trip hebt. Ik geloof dat het voluit salviadiviorium heet maar dat weet ik niet zeker.

Mij is wijs gemaakt dat het het sterkste hallucineerende spul is dat er bestaat en het is nog natuurlijk ook! Geen schadelijke effecten zijn bekent dus zo probeer dat maar tis veel spacender dan paddo's.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 17:49
Thought Alive
Thought Alive is offline
Ik snap wel wat je bedoeld, het lijkt mij verkeerd. Kan alleen niet zo makkelijk uitleggen waarom...

En misschien krijg je alleen al een bad-trip van aan een trip beginnen warvan je hoopt dat ie "slecht" wordt...of misschien juist niet, maar ja...
Oud 21-07-2003, 19:42
Muizzz
Muizzz is offline
ik weet niet of je er heel veel moet nemen, maar het is best een goed idee.
Het is zo dat (niet iedereen) je er later veel over na kan denken en er ook wel dingen van leert maar ik weet niet of je het kunt forceren

op salvia bad gaan is echt niet tof, maar daar leer je ook weer dingen van
een vriend van mij is laatst fout gegaan op salvia. Het duurde misschien tien minuten maar het leek veel langer en er waren dingen die hij ergens diep weggestopt had die in die trip voorkwamen waardoor hij er weer over na ging denken enz.

geen slecht idee iig, maar ik zou het zelf nooit doen
Oud 21-07-2003, 20:30
mind
mind is offline
als je bad trip wil ga je gewoon naar een plaats met slechte vibratie's..
gewoon een kroeg of een discotheek waar het heel druk is en waar je normaal al een hekel aan hebt...moet wel lukken denk k.
Oud 21-07-2003, 21:13
apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
Mind_Movie schreef op 21-07-2003 @ 21:30:
als je bad trip wil ga je gewoon naar een plaats met slechte vibratie's..
gewoon een kroeg of een discotheek waar het heel druk is en waar je normaal al een hekel aan hebt...moet wel lukken denk k.
Ik weet eigenlijk wel 100% zeker dat als ik paddo's neem en ergens naar toe ga waar veel mensen zijn dat ik bad ga. Meestal als ik helemaal weg ben (trippend of super-stoned) ben ik redelijk paranoia.

Op salvia heb ik een lichte bad trip gehad, en ik moet zeggen het was best eng. Het verschil met salvia en paddo's vind ik. Als je veel salvia neemt zit je zo'n 20 seconde later in een trip. En 30 seconde later weet je niet eens meer dat je salvia hebt genomen.
Oud 21-07-2003, 21:54
zeehond23
zeehond23 is offline
Bad trip forceren is echt niet een goed idee ofzo Denk je ervan om een psychose te krijgen (jaja, dat kan namelijk van een bad trip)... Maar idd, het geeft je wel weer even wat te doen enzo
Oud 22-07-2003, 14:35
apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 21-07-2003 @ 22:54:
Bad trip forceren is echt niet een goed idee ofzo Denk je ervan om een psychose te krijgen (jaja, dat kan namelijk van een bad trip)... Maar idd, het geeft je wel weer even wat te doen enzo
Ik denk niet echt dat ik in een psychose kom. En ik denk dat ik zelfs een bad trip kan omzetten in een goede trip. Maar ik weet het natuurlijk niet cker
Oud 22-07-2003, 14:41
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
O mijn god, ik word gek van de onwetendheid en de naieviteit alhier. Een bad trip is niet oké, geloof mij maar en ga 'm ook vooral niet forceren. Als je een 'goede' bad trip krijgt, zal je er nog weken zo niet maanden van ondersteboven zijn. En met name de absurdistische gedachte 'ik wil... forceren' zorgt voor kippenvel bij mij. Regel numero uno; forceer niks, maar go with the flow.
Oud 22-07-2003, 15:42
funest
funest is offline
gruwelijk idioot plan
beargumentatie zou niet eens nodig moeten zijn
maar goed...dat je er maar in blijft hangen mocht je et proberen....
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 16:41
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef op 22-07-2003 @ 15:41:
Regel numero uno; forceer niks, maar go with the flow.
klopt

ik ben in de meest paranoide omgeving geweest die denkbaar is met paddo's, maar zolang je je laat gaan is er niets aan de hand en kan je gewoon niet fout gaan.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 19:45
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Drexz schreef op 22-07-2003 @ 15:35:
Ik denk niet echt dat ik in een psychose kom. En ik denk dat ik zelfs een bad trip kan omzetten in een goede trip. Maar ik weet het natuurlijk niet cker
Nee, dat weet je idd niet zeker, en je weet ook niet zeker of je in een psychose komt. Ik zou het risico niet nemen!
Oud 22-07-2003, 19:55
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Fet man, angstaanvallen...

By the way, heeft er iemand weleens pure Salvanorin-A gehad?
Oud 23-07-2003, 14:37
Mafheid
Mafheid is offline
Gewoon heel veel nemen, niets forceren. Je hoeft niet bad te gaan om veel denkstof te krijgen, en op hoge dossisen ga je niet per definitie bad.
Oud 23-07-2003, 14:39
Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
Ghoulscout schreef op 21-07-2003 @ 17:55:
Als je een trip wil hebben waar je over kan nadenken dan moet je heel veel salvia 10x roken en als je niet bewusteloos raakt dan heb je de vaagste belevenis ooit!

Maar als tip moet ik zeggen dat na 1x goed inhaleren je al een zware trip hebt. Ik geloof dat het voluit salviadiviorium heet maar dat weet ik niet zeker.

Mij is wijs gemaakt dat het het sterkste hallucineerende spul is dat er bestaat en het is nog natuurlijk ook! Geen schadelijke effecten zijn bekent dus zo probeer dat maar tis veel spacender dan paddo's.
DMT gaat verder waarschijnlijk.

http://www.ephedra.demon.nl/uitjebol/dmt.htm
Oud 23-07-2003, 14:46
apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
Mafheid schreef op 23-07-2003 @ 15:39:
DMT gaat verder waarschijnlijk.

http://www.ephedra.demon.nl/uitjebol/dmt.htm
Ja dat weet ik, maar DMT kan ik niet aan komen helaas
Oud 23-07-2003, 15:44
Ghoulscout
Ghoulscout is offline
Eej Mafheid bedankt voor de site
Oud 23-07-2003, 15:57
Aguy
Aguy is offline
Ik heb zelf eens een bad trip gehad, het is nu ongeveer een jaar geleden gebeurd, ik wist wel niet dat ik teveel zou krijgen.
Maar ik werd ontzettend maar dan ook echt ontzettend bang. en ik ben echt niet psychotisch aangelegd o.i.d
maar ik heb me zeker 7 maanden dr na nog echt kut en down gevoeld, door die trip!toen werd het wel minder!maar echt nog zeker n jaar last van gehad hoor, nu is het gelukkig net over, wel nog steeds heel zenuwachtig voor nieuwe dingen doen..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-07-2003, 16:56
Riconoscente
Riconoscente is offline
dude fuck jezelf toch niet zo op
ga eens met de trein
beklim een berg
en denk dáár zeven maanden over na
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 20:25
zeehond23
zeehond23 is offline
loop eens 's nachts door een eng bos met acid, hoef je nog geeneens veel te nemen
Oud 25-07-2003, 00:31
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Drexz schreef op 21-07-2003 @ 00:39:
Klopt. Bij mij was het een levenservaring. Ik zal het even kort uitwerken: een paar maanden geleden verbleef ik in een kraakpand in Utrecht samen met een vriend van hier uit de buurt en een aantal andere mensen. We hadden een leuke middag achter de rug met een aantal gebeurtenissen, discussies, alcohol en cannabis. Er was dus al redelijk wat aan vooraf gegaan. Op een gegeven moment zijn we aan de waterpijp (of bong, whatever) gegaan. De eerste keer was een restje van wat weed. Dat ging lekker en mijn denken kwam behoorlijk op dreef. Toen kwam er een 3/4 uur niks, behalve discussieren. Later kwamen nog 2 gasten uit de kroeg aanzetten en ik stelde een tweede waterpijp rondje voor van mijn weed hetgeen een behoorlijk THC gehalte had. Voor mijn gevoel vlak daarna werd alweer een 3rde rondje voorgesteld en dat was van een zakje weed dat daar nog lag dat van iemand was. Wat voor spul dat was weet ik niet maar ik ging neer. Het derde rondje hoefde voor mij niet persee maar ik was wel benieuwd naar wat er zou gebeuren. Toen ik opstond ging ik een spelletje met mezelf doen hetgeen ik steeds verloor van de logica. Op een gegeven moment zat ik in een trippende toestand hetgeen ik nog nooit eerder had meegemaakt. Ik wist niet wat er aan de hand was maar het was gaaf. Alles ging retetraag, humor kreeg een derde dimensie, logisch redeneren ging zo gruwelijk hard dat ik mijn eigen gedachtes moest afremmen, en ik ging steeds verder denken over iets kleins dat gezegt werd, een zin zeg maar. Ik werd echter ook gruwelijk moe. Op de een of andere manier ben ik omhoog de trappen op gekomen (stuk of 3) en ben ik ergens gaan liggen. Toen begon de bad trip. Ik dacht namelijk dat ik gevangen zat maar begreep niet wat er aan de hand was. Ik wist niet dat ik aan het trippen was ik wist niet waar ik was. Ik kon niet wakker worden terwijl ik dat graag wilde. Ik wilde graag zelf denken en mijn vragen proberen te beantwoorden, maar op de een of andere manier werd steeds alles herhaalt waarbij steeds meer nieuwe feiten kwamen zowel voor als achter het stukje van daarvoor. Het verhaal breidde zich dus steeds uit maar bijvoorbeeld er werden steeds dezelfde grappen gemaakt en dat begon te vervelen. Als ik dan iets zei van 'dat zei je net ook al hoor' dan werd dat genegeerd, terwijl ik zeker wist dat ik gelijk had. Het ging mij ook veel te traag. Het was alsof je een detective kijkt waarbij je bepaalde vragen hebt, maar ze zijn koffie aan het drinken in het verhaal en wat over koetjes en kalfjes aan 't lullen terwijl jij graag antwoord wilt op je vragen, ie. de TV gaat te traag. Tijdens die droom/trip heb ik een boel meegemaakt. Er schijnen IRL rare dingen gebeurd te zijn, zo schijn ik rond gerend te hebben midden in de nacht, maar uiteindelijk was het zo'n gruwelijk interessante ervaring dat ik er veel van geleerd heb en dat veel vragen over mijzelf, het leven, de mens, e.a. zaken. Uiteindelijk heb ik wel mijn oprechtse excuses aangeboden voor de overlast want dat is iets dat niet vriendelijk is als je te gast bent bij iemand of een groep.

Wat ik wil zeggen is dat je niet persee iets te verliezen hebt in een bad trip. Slecht betekent niet per definitie slecht in dit geval. Het is op dat moment niet prettig, maar uiteindelijk kun je van minder prettige ervaringen/gebeurtenissen lering trekken, ook IRL.
Oud 25-07-2003, 16:29
AXE
AXE is offline
Citaat:
dark_poetry schreef op 21-07-2003 @ 00:43:
als je iemand een pistool op zn kop zet en hele tijd tegen m schreeuwt dat je m dood gaat maken en hij gaat helemaal flippen en is verlamd van schrik,en je zegt daarna van ga maar dan zal de volgende dag de mooiste dag uit zn leven zijn.
ook zo iets.
die film heb ik ook gezien
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 16:45
AXE
AXE is offline
Bad trips zullen vast wel boeiend kunnen zijn. Ik heb nog nooit een bad trip gehad, maar ik weet dat je van good trips ook veel denkwerk kan hebben nadat de trip over is. Dus ik zou proberen een interesante good trip te krijgen ipv een bad trip.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 16:14
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
dystopia schreef op 25-07-2003 @ 01:31:
Klopt. Bij mij was het een levenservaring. Ik zal het even kort uitwerken: een paar maanden geleden verbleef ik in een kraakpand in Utrecht samen met een vriend van hier uit de buurt en een aantal andere mensen. We hadden een leuke middag achter de rug met een aantal gebeurtenissen, discussies, alcohol en cannabis. Er was dus al redelijk wat aan vooraf gegaan. Op een gegeven moment zijn we aan de waterpijp (of bong, whatever) gegaan. De eerste keer was een restje van wat weed. Dat ging lekker en mijn denken kwam behoorlijk op dreef. Toen kwam er een 3/4 uur niks, behalve discussieren. Later kwamen nog 2 gasten uit de kroeg aanzetten en ik stelde een tweede waterpijp rondje voor van mijn weed hetgeen een behoorlijk THC gehalte had. Voor mijn gevoel vlak daarna werd alweer een 3rde rondje voorgesteld en dat was van een zakje weed dat daar nog lag dat van iemand was. Wat voor spul dat was weet ik niet maar ik ging neer. Het derde rondje hoefde voor mij niet persee maar ik was wel benieuwd naar wat er zou gebeuren. Toen ik opstond ging ik een spelletje met mezelf doen hetgeen ik steeds verloor van de logica. Op een gegeven moment zat ik in een trippende toestand hetgeen ik nog nooit eerder had meegemaakt. Ik wist niet wat er aan de hand was maar het was gaaf. Alles ging retetraag, humor kreeg een derde dimensie, logisch redeneren ging zo gruwelijk hard dat ik mijn eigen gedachtes moest afremmen, en ik ging steeds verder denken over iets kleins dat gezegt werd, een zin zeg maar. Ik werd echter ook gruwelijk moe. Op de een of andere manier ben ik omhoog de trappen op gekomen (stuk of 3) en ben ik ergens gaan liggen. Toen begon de bad trip. Ik dacht namelijk dat ik gevangen zat maar begreep niet wat er aan de hand was. Ik wist niet dat ik aan het trippen was ik wist niet waar ik was. Ik kon niet wakker worden terwijl ik dat graag wilde. Ik wilde graag zelf denken en mijn vragen proberen te beantwoorden, maar op de een of andere manier werd steeds alles herhaalt waarbij steeds meer nieuwe feiten kwamen zowel voor als achter het stukje van daarvoor. Het verhaal breidde zich dus steeds uit maar bijvoorbeeld er werden steeds dezelfde grappen gemaakt en dat begon te vervelen. Als ik dan iets zei van 'dat zei je net ook al hoor' dan werd dat genegeerd, terwijl ik zeker wist dat ik gelijk had. Het ging mij ook veel te traag. Het was alsof je een detective kijkt waarbij je bepaalde vragen hebt, maar ze zijn koffie aan het drinken in het verhaal en wat over koetjes en kalfjes aan 't lullen terwijl jij graag antwoord wilt op je vragen, ie. de TV gaat te traag. Tijdens die droom/trip heb ik een boel meegemaakt. Er schijnen IRL rare dingen gebeurd te zijn, zo schijn ik rond gerend te hebben midden in de nacht, maar uiteindelijk was het zo'n gruwelijk interessante ervaring dat ik er veel van geleerd heb en dat veel vragen over mijzelf, het leven, de mens, e.a. zaken. Uiteindelijk heb ik wel mijn oprechtse excuses aangeboden voor de overlast want dat is iets dat niet vriendelijk is als je te gast bent bij iemand of een groep.

Wat ik wil zeggen is dat je niet persee iets te verliezen hebt in een bad trip. Slecht betekent niet per definitie slecht in dit geval. Het is op dat moment niet prettig, maar uiteindelijk kun je van minder prettige ervaringen/gebeurtenissen lering trekken, ook IRL.
en ik zal effe een zin verkleinen
Oud 29-07-2003, 17:14
Verwijderd
Citaat:
dark_poetry schreef op 21-07-2003 @ 00:43:
ook zo iets.
fight club
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 17:34
dark_poetry
dark_poetry is offline
idd fight club,duurde lang zeg voordat iemand het eindelijk zij
Oud 29-07-2003, 20:18
apekop123
apekop123 is offline
Ik heb al getript tijdens het uitgaan (met veel mensen om je heen) en het ging allemaal goed.

Ik ben niet meer van plan een badtrip te forceren want idd elke trip geeft je een berg denkstof.

Ik hoorde btw in de Smartshop dat de kans dat je bad gaat op een cactus (san pedro of peyote) 95% is. Dat lijkt me wel een beetje erg hoog

Weet iemand daar meer over, (is er sowieso hier iemand die ervaring heeft met cactussen)
Oud 29-07-2003, 21:18
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
Drexz schreef op 29-07-2003 @ 21:18:
Ik heb al getript tijdens het uitgaan (met veel mensen om je heen) en het ging allemaal goed.

Ik ben niet meer van plan een badtrip te forceren want idd elke trip geeft je een berg denkstof.

Ik hoorde btw in de Smartshop dat de kans dat je bad gaat op een cactus (san pedro of peyote) 95% is. Dat lijkt me wel een beetje erg hoog

Weet iemand daar meer over, (is er sowieso hier iemand die ervaring heeft met cactussen)
Ik heb helaas geen ervaringen met cacti, maar aan de hand van gelezen ervaringen is mijn conclusie juist dat de hele ambiance van de mescalinetrip veel plezanter en 'liever' (vrediger, prettiger, iets in die trant) is. Daarentegen moet je aan het begin van de trip wel in 9 van de 10 gevallen overgeven.

Met vriendelijke groeten,

Henk Mul.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 22:52
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 29-07-2003 @ 18:14:
fight club
nu je t zegt..
Oud 01-08-2003, 17:02
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
harrie the 5th schreef op 29-07-2003 @ 17:14:
en ik zal effe een zin verkleinen
Hiermee wil je het volgende zeggen:

...

Kort is relatief. Lang is relatief. Argumentloos is relatief. Feit: het had nog veel langer gekunt.
Oud 01-08-2003, 17:17
ook harrie
ook harrie is offline
Citaat:
dystopia schreef op 01-08-2003 @ 18:02:
Hiermee wil je het volgende zeggen:

...

Kort is relatief. Lang is relatief. Argumentloos is relatief. Feit: het had nog veel langer gekunt.
kort is idd relatief maar vergeleken met de inhoud van de gemiddelde post op dit forum was jou bijdrage best lang.
Oud 01-08-2003, 17:20
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
ook harrie schreef op 01-08-2003 @ 18:17:
kort is idd relatief maar vergeleken met de inhoud van de gemiddelde post op dit forum was jou bijdrage best lang.
Mee eens! Toch zou ik het wel gaaf vinden om lange, beargumenteerde en informatieve posts te lezen want van sommige topics/posts/meningen word ik niet zo veel wijzer van omdat het niet zo uitgewerkt is. Teveel simpele vragen, te weinig simpele antwoorden.
Oud 03-08-2003, 00:15
Verwijderd
Als reactie op de peyote opmerking: voor een wat minder met ervaringen doorspekte referentie raad ik www.erowid.org aan in plaats van de nederlandse drugsbijbel. Een bad trip lijkt me op zich wel interessant maar goede trips zijn inderdaad ook leerzaam genoeg.
DMT lijkt me trouwens wel heftig spul
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 20:14
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Vriend van me heeft dat eens gehad met paddo's.
Was niet zo heel fijn, maar ik kan je gedachtengang wel begrijpen(die van drexz)
Iig, veel succes en laat ff horen wat je ervan vond.
Oud 07-08-2003, 11:50
Verwijderd
Ik zou het niet doen :\ Ik had niet eens zo'n heel erge bad trip met paddo's, maar ik zit nu wel voor de rest van mijn leven aan een inzicht vast dat ik eigenlijk niet had willen hebben.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 12:06
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
Morgan schreef op 07-08-2003 @ 12:50:
Ik zou het niet doen :\ Ik had niet eens zo'n heel erge bad trip met paddo's, maar ik zit nu wel voor de rest van mijn leven aan een inzicht vast dat ik eigenlijk niet had willen hebben.
Ontwijk het inzicht niet. Aanschouw het, analyseer het en vraag jezelf af wat je er mee wil doen. It worked for me. Met een beetje zelfkennis, een gezond rationeel vermogen en relativeringsvermogen kom je een heel eind om dat zogenaamde probleem tot een voorspoedige oplossing te brengen.

Henk Mul.
Oud 07-08-2003, 12:58
dark_poetry
dark_poetry is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 07-08-2003 @ 13:06:
een heel eind om dat zogenaamde probleem tot een voorspoedige oplossing te brengen.
Waarom zou je dan juist een probleem willen veroorzaken om het te oplossen.
Voor de ervaring hmmz nahja ik snap het opzich wel maar toch.
echt geen goed idee eigenlijk.
Oud 07-08-2003, 13:05
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
dark_poetry schreef op 07-08-2003 @ 13:58:
Waarom zou je dan juist een probleem willen veroorzaken om het te oplossen.
Voor de ervaring hmmz nahja ik snap het opzich wel maar toch.
echt geen goed idee eigenlijk.
Dat vraag ik me ook af. Daarom ben ik juist zo tegen het moedwillig veroorzaken van bad trips. Ik bedoel, het kost wel veel tijd om die problemen op te lossen...

Henk Mul.
Oud 07-08-2003, 18:51
apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 07-08-2003 @ 14:05:
Dat vraag ik me ook af. Daarom ben ik juist zo tegen het moedwillig veroorzaken van bad trips. Ik bedoel, het kost wel veel tijd om die problemen op te lossen...

Henk Mul.
ja en daarom zie er ook vanaf

ik d8 er te simpel en licht over. Ik d8 je hebt een badtrip je denk 3 weken na en je hebt weer een heleboel geleerd, maar zo simpel is dat allemaal niet

Citaat:
Je hebt voor de rest van je leven een nieuw inzicht dat kan ik wel begrijpen, maar hoezo zou je dat niet willen dan?

Je kunt nu na die trip op een andere manier tegen iets aan kijken dan ben je toch alweer een stukje verder?
Oud 08-08-2003, 13:18
brent
brent is offline
Citaat:
Morgan schreef op 07-08-2003 @ 12:50:
Wat bedoel je precies Morgan?
Of is het te privé?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Drexz schreef op 21-07-2003 @ 00:34:
Volgens mij zijn van alle trips die je in je leven hebt de BAD-trips de gene die je onthoud en waar je over nadenkt.

Ik zit er dus eigenlijk over te denken expres teveel paddo's te nemen of op een andere manier een bad trip te forceren.

Kan iemand mij hierin volgen of is het gewoon een super dom idee?

Nogmaals ik denk dat een badtrip je maand(en) denkstof geeft, en dat dat juist goed voor je is.
halloooooooo, op die manier kan je worden opgenomen in parnassia. aars mongool!
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 13:30
neobamboom
neobamboom is offline
ik denk dat het gwoon een super dom idee is.
Oud 11-08-2003, 11:14
very drunk driver
very drunk driver is offline
als ik een bad-trip heb dan gebeurt er niet zoveel ik voel me alleen heel erg kut
Reageren

Regels voor berichten