Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind het een goed idee. heb het zelf ook wel eens willen doen. maar ene dubbele portie is dan zeker nog niet genoeg.
Je moet zeker wel een met paddos ervaren nuchtere sitter bij je hebben. Mischien krijg je geen eens een bad trip omdat je weet dat je erg veel heb genomen, en je weet dat je erg hard zal gaan trippen en je weer dat het ook weer overgaat. en al zou je dat vergeten, heb je de nuchtere sitter er bij om je daar aan te herrineren. als je het gaat doen wens ik je veeel sterkte en sucses en post je ervaring hiero!!!
|
arg....stop.... mongool.... als je een bad trip krijgt ben je echt nog wel een dag of wat hartstikke wazig.. k had 1 portie ineens, op een lege maag... k ging dus hartstikke fout in t begin.... af en toe nog wel wat leuke momenten....
maar tis niet zo dat ik maanden erna nog daarover heb nagedacht.... t enige wat je er nog over te zeggen hebt is dan, fuck... volgende keer eerst wat eten...
|
Als je een trip wil hebben waar je over kan nadenken dan moet je heel veel salvia 10x roken en als je niet bewusteloos raakt dan heb je de vaagste belevenis ooit!
Maar als tip moet ik zeggen dat na 1x goed inhaleren je al een zware trip hebt. Ik geloof dat het voluit salviadiviorium heet maar dat weet ik niet zeker. Mij is wijs gemaakt dat het het sterkste hallucineerende spul is dat er bestaat en het is nog natuurlijk ook! Geen schadelijke effecten zijn bekent dus zo probeer dat maar tis veel spacender dan paddo's. |
![]() |
|
![]() |
Ik snap wel wat je bedoeld, het lijkt mij verkeerd. Kan alleen niet zo makkelijk uitleggen waarom...
En misschien krijg je alleen al een bad-trip van aan een trip beginnen warvan je hoopt dat ie "slecht" wordt...of misschien juist niet, maar ja...
|
ik weet niet of je er heel veel moet nemen, maar het is best een goed idee.
Het is zo dat (niet iedereen) je er later veel over na kan denken en er ook wel dingen van leert maar ik weet niet of je het kunt forceren op salvia bad gaan is echt niet tof, maar daar leer je ook weer dingen van een vriend van mij is laatst fout gegaan op salvia. Het duurde misschien tien minuten maar het leek veel langer en er waren dingen die hij ergens diep weggestopt had die in die trip voorkwamen waardoor hij er weer over na ging denken enz. geen slecht idee iig, maar ik zou het zelf nooit doen
|
als je bad trip wil ga je gewoon naar een plaats met slechte vibratie's..
gewoon een kroeg of een discotheek waar het heel druk is en waar je normaal al een hekel aan hebt...moet wel lukken denk k.
||
Citaat:
Op salvia heb ik een lichte bad trip gehad, en ik moet zeggen het was best eng. Het verschil met salvia en paddo's vind ik. Als je veel salvia neemt zit je zo'n 20 seconde later in een trip. En 30 seconde later weet je niet eens meer dat je salvia hebt genomen.
|
Bad trip forceren is echt niet een goed idee ofzo
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
O mijn god, ik word gek van de onwetendheid en de naieviteit alhier. Een bad trip is niet oké, geloof mij maar en ga 'm ook vooral niet forceren. Als je een 'goede' bad trip krijgt, zal je er nog weken zo niet maanden van ondersteboven zijn. En met name de absurdistische gedachte 'ik wil... forceren' zorgt voor kippenvel bij mij. Regel numero uno; forceer niks, maar go with the flow.
||
Citaat:
||
Citaat:
http://www.ephedra.demon.nl/uitjebol/dmt.htm
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb zelf eens een bad trip gehad, het is nu ongeveer een jaar geleden gebeurd, ik wist wel niet dat ik teveel zou krijgen.
Maar ik werd ontzettend maar dan ook echt ontzettend bang. en ik ben echt niet psychotisch aangelegd o.i.d maar ik heb me zeker 7 maanden dr na nog echt kut en down gevoeld, door die trip!toen werd het wel minder!maar echt nog zeker n jaar last van gehad hoor, nu is het gelukkig net over, wel nog steeds heel zenuwachtig voor nieuwe dingen doen.. |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat ik wil zeggen is dat je niet persee iets te verliezen hebt in een bad trip. Slecht betekent niet per definitie slecht in dit geval. Het is op dat moment niet prettig, maar uiteindelijk kun je van minder prettige ervaringen/gebeurtenissen lering trekken, ook IRL.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb al getript tijdens het uitgaan (met veel mensen om je heen) en het ging allemaal goed.
Ik ben niet meer van plan een badtrip te forceren want idd elke trip geeft je een berg denkstof. Ik hoorde btw in de Smartshop dat de kans dat je bad gaat op een cactus (san pedro of peyote) 95% is. Dat lijkt me wel een beetje erg hoog ![]() Weet iemand daar meer over, (is er sowieso hier iemand die ervaring heeft met cactussen)
||
Citaat:
Met vriendelijke groeten, Henk Mul. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
... Kort is relatief. Lang is relatief. Argumentloos is relatief. Feit: het had nog veel langer gekunt.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Als reactie op de peyote opmerking: voor een wat minder met ervaringen doorspekte referentie raad ik www.erowid.org aan in plaats van de nederlandse drugsbijbel. Een bad trip lijkt me op zich wel interessant maar goede trips zijn inderdaad ook leerzaam genoeg.
DMT lijkt me trouwens wel heftig spul ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Met vriendelijke groeten, Henk Mul.
||
Citaat:
Voor de ervaring hmmz nahja ik snap het opzich wel maar toch. echt geen goed idee eigenlijk.
||
Citaat:
Met vriendelijke groeten, Henk Mul.
|||
Citaat:
ik d8 er te simpel en licht over. Ik d8 je hebt een badtrip je denk 3 weken na en je hebt weer een heleboel geleerd, maar zo simpel is dat allemaal niet Citaat:
Je kunt nu na die trip op een andere manier tegen iets aan kijken dan ben je toch alweer een stukje verder?
||
![]() |
Citaat:
Of is het te privé? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|