Oud 07-10-2010, 15:49
DrMark
DrMark is offline
Hallo, ik ben 15 jaar, maar heb nog niet gezoend. Ik ben gewoon hetero das nie et probleem, maar ik heb gewoon geen idee hoe je zoiets aan moet pakken . Ik ga best vaak naar feesten, maar niet echt naar discotheken, maar meer naar tent feesten. Ik heb trouwens ook een bril, zal dat wat uithalen? Graag tips en suggesties
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-10-2010, 16:25
Verwijderd
Het maakt echt niet uit dat je nog nooit gezoend hebt. Heel veel kinderen op jouw leeftijd hebben nog nooit gezoend. Een meisje zal liever een jongen hebben die nog nooit gezoend heeft in plaats van een jongen die al met 15 verschillende meisjes heeft gezoend, én als op zijn 10e daarmee begonnen is. Op je 10e hecht je er waarschijnlijk nog geen waarde aan, dan vind je iemand nog niet zo leuk als dat je het nu zou vinden. Het komt allemaal vanzelf wel, maak je niet druk!

En dat je een bril hebt dat maakt helemaal niet uit of je wel of niet gezoend hebt. Sommige meisjes vinden een bril niet leuk, maar sommige meisjes vinden ook jongens met blond haar niet leuk. (Of iets anders natuurlijk.) Een bril kan ook hartstikke leuk staan!
Met citaat reageren
Oud 07-10-2010, 16:29
Verwijderd
Dat is normaal, de meeste mensen die ik ken van 15-16 jaar hebben ook nog nooit gezoend (voor zover ik weet). Enne, ik vind gezoend hebben voordat je een relatie hebt of begint te krijgen ook niet iets om trots op te zijn, eerder het tegenovergestelde.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2010, 16:33
DAH
DAH is offline
Citaat:
Hallo, ik ben 15 jaar, maar heb nog niet gezoend. Ik ben gewoon hetero das nie et probleem, maar ik heb gewoon geen idee hoe je zoiets aan moet pakken . Ik ga best vaak naar feesten, maar niet echt naar discotheken, maar meer naar tent feesten. Ik heb trouwens ook een bril, zal dat wat uithalen? Graag tips en suggesties
Je bent niet de enigste!

(Ik heb geen bril)
Met citaat reageren
Oud 07-10-2010, 16:53
Verwijderd
Tjaaa.... in mijn tijd vroegen de jongens gewoon aan de meisjes of ze mee naar buiten wilden, en buiten werd er dus gezoend. Is het tegenwoordig niet meer zo simpel?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2010, 16:55
Verwijderd
De helft van de jongens van 15 heeft nog nooit gezoend! En bijna de helft van de meisjes ook niet.
Als je een leuke bril hebt die je goed staat, is dat geen nadeel hoor. Als je een lelijke nerdbril hebt kan het wel een nadeel zijn

Wil je zoenen om te zoenen, of wil je juist graag met een leuk meisje zoenen?
Om het eerste te bereiken: zorg op zo'n feest dat je aan de praat raakt met een meisje, bij voorkeur een meisje dat wat aangeschoten is, ga dicht bij haar dansen, als ze ontspannen bij jou in de buurt danst buig je gewoon je hoofd naar haar toe, als ze haar hoofd niet wegtrekt kus je haar op haar mond en als ze dat goed vindt gebruik je bij de volgende kus het puntje van je tong.
Om het tweede te bereiken: zorg dat je meisjes kent, en praat regelmatig met meisjes enzo. Als je merkt dat je een meisje leuk begint te vinden, besteed je extra aandacht aan haar en na een tijdje vraag je haar mee uit. Als zo'n afspraakje goed gaat, zie bovenstaande.

Maar denk eerst maar eens na wat je nou eigenlijk wil. Wil je zoenen omdat iedereen (zegt dat hij) dat gedaan heeft? Wil je zoenen omdat je nieuwsgierig bent? Of wil je eigenlijk vooral eens een leuke vriendin?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2010, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Tjaaa.... in mijn tijd vroegen de jongens gewoon aan de meisjes of ze mee naar buiten wilden, en buiten werd er dus gezoend. Is het tegenwoordig niet meer zo simpel?
oh bij ons gebeurde dat gewoon binnen
Met citaat reageren
Oud 07-10-2010, 17:20
DrMark
DrMark is offline
Bedankt voor alle tips en ik wil alleen zoenen met iemand die ik wel zie zitten, maar ik denk ook wel omdat ik nieuwsgierig ben Ik vroeg me gewoon af of ik de enige was. Maar blijkbaar niet Het haalt me niet egt uit wat anderen gedaan hebben, ik wacht wel gewoon af en doe wat beter mijn best
Met citaat reageren
Oud 07-10-2010, 17:22
Verwijderd
Oh nee, bij ons was het ook, ga je mee naar buiten? En dan werd er gezoend ^^ Binnen ook wel, maar dan zag je het meestal niet aankomen Die truuk heb ik overigens zelf nog lopen toepassen jaren later. 'Wat is het warm, ga je even mee naar buiten?' Buiten dan 'Oh kouder dan ik dacht'. De ander de arm rond je laten slaan om je op te warmen en dan uiteindelijk kussen ^^. Of 'ik moet iets uit de auto halen, ga je mee?' of 'ik wil even wat wandelen, ga je mee?'. Meestal succesverhaal. En als het op dat moment niet lukte, iets later meestal wel.

Overigens was mijn eerste zoen op mijn 15e, toen deze truuk succesvol werd toegepast door de ander.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2010, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Binnen ook wel, maar dan zag je het meestal niet aankomen .
Ja hahaha zo waar Trouwens toen we iets ouder waren, kon het ons geen fuck meer schelen of het buiten of binnen was

Mijn eerste zoen was ook zo erg - vriend van knappe jongen komt me vertellen dat knappe jongen mij wel ziet zitten, of ik mee naar buiten wil. Mijn vriendinnen: jaaaa natuurlijk wil ze dat. En zo geschiedde, omfg (ben wel nog maandenlang een beetje verliefd op hem geweest hoor.)
Met citaat reageren
Oud 07-10-2010, 18:50
Verwijderd
Hm mijn eerste zoen is ruim 10 jaar geleden! Wat erg. Maar ik was dus ook vijftien, en ik maakte me van tevoren ook erg druk om het feit dat ik nog nooit met een jongen gezoend had. Maar achteraf bleek dat het grootste deel van mijn klas dat nog niet gedaan had, en de helft na zijn zestiende ook nog niet.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2010, 18:55
Verwijderd
Dat is ook waar. Er was een deel dat me zat op te jutten om te zoenen. En uiteindelijk, de andere helft wist nog steeds niet waar het over ging. Maar diegenen die zitten op te jutten, hebben altijd wel de grootste bek, zo groot dat je denkt dat heel de wereld al gezoend heeft, buiten jij. De stille kant hoor je gewoon niet ^^.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2010, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Dat is ook waar. Er was een deel dat me zat op te jutten om te zoenen. En uiteindelijk, de andere helft wist nog steeds niet waar het over ging. Maar diegenen die zitten op te jutten, hebben altijd wel de grootste bek, zo groot dat je denkt dat heel de wereld al gezoend heeft, buiten jij. De stille kant hoor je gewoon niet ^^.
Want die denken ook allemaal dat ze de enige zijn!
Met citaat reageren
Oud 07-10-2010, 22:21
Verwijderd
Manier 1 van Sarah vind ik niet zo'n geweldig plan...
De meisjes die dit is overkomen die ik ken zegge altijd dat ze t helemaal niet leuk vonden en er spijt van hebben enzo...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2010, 14:01
VB#
VB# is offline
t lijkt wel of zoenen steeds eerder moet zelf heb ik al wel is gezoend maar ik denk dat ik hier iets te vroeg mee ben dus maak je geen zorgen t komt nog wel
Met citaat reageren
Oud 08-10-2010, 19:44
TH1JS
TH1JS is offline
Hier zijn al zoveel topics over geweest. Je bent 15 jaar... ik zou me zeker geen zorgen maken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten