Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2011, 23:37
Derk0011
Derk0011 is offline
Hallo allemaal! ik had ff een vraagje waar ik al een paar dagen mee zat.
Is het raar dat je 13 bent en nog nooit gezoend hebt? kinderen uit mijn klas vragen dan al van ben jij al ontgroend? en dan doen ze daar helemaal belangrijk over. maar wat zei zeggen boeit me niet veel.
voor de rest heb ik ook echt wel veel vrienden en vriendinnen enzo.
Zelf heb ik niet gezoend maar wel met 3 meiden en ik gelogeerd wat me dan wel weer wat jong lijkt ofz.
laat anders ff weten wat jullie denken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-08-2011, 23:40
Em.
Em. is offline
Nee, dat is helemaal niet raar. Genoeg mensen die ouder zijn en nog niet gezoend hebben. Alhoewel het op die leeftijd altijd lijkt of iederéén gezoend heeft en vriendjes/vriendinnetjes en als jij er niet binnen nu en twee maanden ook één krijgt, dat je dan tot je 50ste vrijgezel bent. Maar dat valt allemaal reuze mee.

Maar je hebt het wel een beetje in het verkeerde board gegooid.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2011, 03:51
Verwijderd
Inderdaad, is niks raars aan! 13 is ook nog jong he, majah tegewoordig vinden de meeste dat normaal. Maar het is geen schande dat je op 13 nog steeds niet gezoend hebt. For everything is a time and place, alles op zen tijd je hebt nog tijd zat!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2011, 09:51
apk
apk is offline
Als dit serieus is:
Ik vind het normaler als je op dertiende nog niet gezoend hebt, dan dat je dat al wel gedaan... niet iedereen is er zo vroeg bij hoor. Is eigenlijk ook totaal onbelangrijk of je wel of niet vroeg bent met dat soort dingen. Alleen je leeftijdsgenoten kunnen er mss steeds naar gaan vragen. Laat ze maar mooi doen.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2011, 18:11
Verwijderd
natuurlijk is dat niet raar! (even tussen haakjes, ik ben 16 en heb ook nog nooit gezoend en niemand doet daar moeilijk over)

ik vraag me alleen af of dat op dit forum thuishoort moet hij niet naar L&R?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2011, 20:45
Verwijderd
Heb je helemaal gelijk in apk, het is inderdaad normaal dat je op je dertiende nog niet gezoend hebt. Het is absoluut niet van belang of je daar nu vroeg of laat bij bent.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2011, 20:57
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
kinderen uit mijn klas vragen dan al van ben jij al ontgroend? en dan doen ze daar helemaal belangrijk over. maar wat zei zeggen boeit me niet veel.
Voor mij geld precies hetzelfde! En dan vreemd kijken als ik nee zeg. En ik heb ook nog nooit een vriendje gehad (moet je dan die koppen zien).
Met citaat reageren
Oud 06-08-2011, 21:05
Edelweiss
Edelweiss is offline
Moet dit trouwens niet naar L&R?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2011, 21:18
Verwijderd
Hahaha groot gelijk bloemmetje! Laat ze maar vreemd kijken, moeten zun lekker weten!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2011, 21:20
Verwijderd
Nee da's niet raar.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2011, 22:00
TheVoiceWithin
TheVoiceWithin is offline
Nee!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2011, 22:46
damn twin
damn twin is offline
nee dat is echt niet raar.
Ik ben 15 (ontgroend op me 14e) en er zitten zelfs nog mensen bij mij in de klas die nog niet ontgroend zijn.
Dus maak je niet druk, 13/14/15 is gewoon normaal om ontgroent te worden (:

XXXX.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2011, 22:51
Em.
Em. is offline
Citaat:
nee dat is echt niet raar.
Ik ben 15 (ontgroend op me 14e) en er zitten zelfs nog mensen bij mij in de klas die nog niet ontgroend zijn.
Dus maak je niet druk, 13/14/15 is gewoon normaal om ontgroent te worden (:

XXXX.
En ook de mensen die bij jou in de klas zitten, zijn nog niet raar laat oid.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2011, 20:10
eMd
eMd is offline
ik ken een gozer die er over heeft gelogen omdat mensne dan moeilijk gaan doen dus tja das óók een mogelijkheid als het ooit problemen gaat opleveren
Met citaat reageren
Oud 22-08-2011, 20:16
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
ik ken een gozer die er over heeft gelogen omdat mensne dan moeilijk gaan doen dus tja das óók een mogelijkheid als het ooit problemen gaat opleveren
Ja maar dat is wel een beetje zielig eigenlijk als je er om moet liegen hoor
Met citaat reageren
Oud 22-08-2011, 20:18
Definite
Definite is offline
Komt allemaal wanneer de tijd rijp is jonge mensen, no worries!
Oud 23-08-2011, 05:05
Liefsoumpje
Liefsoumpje is offline
Dat is toch eerder normaal dan vreemd lijkt me?
Ik ben 15 en ontgroend toen ik net 13 was, maar ik kan me nog wel herinneren dat heel veel kinderen waar ik toen bij in de klas zat dat maar vreemd en vies vonden . Gewoon lekker wachten tot je een leuke meid vind, en je zelf vindt dat je er klaar voor bent. Als je er helemaal nog geen behoefte aan hebt en toch gaat zoenen, is het ook heel wat minder lekker..
Met citaat reageren
Oud 23-08-2011, 06:22
music-boy
music-boy is offline
welkom
Met citaat reageren
Oud 23-08-2011, 07:30
Verwijderd
Citaat:
Beetje dom en als ze gaan vragen met wie? Heb je zeker 1,2,3 een smoes klaar zeker.

Laatst gewijzigd op 29-08-2011 om 09:53.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2011, 07:30
Verwijderd
ik nog niet en heb maar een vriendje gehad. en een vriendin van mij 3 in een jaar.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2011, 17:43
Avondjurk
Avondjurk is offline
13 is helemaal niet raar, ik was zelf 16. (Nouja, 2 dagen voor mijn 16e verjaardag, maargoed)

Laatst gewijzigd op 23-08-2011 om 20:03.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2011, 18:17
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
19 en nog steeds niet.. kan altijd erger dont worry
Met citaat reageren
Oud 23-08-2011, 19:19
immortelle
immortelle is offline
Citaat:
19 en nog steeds niet.. kan altijd erger dont worry
idem hier. je bent zeker niet de slechtste. op die leeftijd is het toch meestal zonder betekenis imo
Met citaat reageren
Oud 24-08-2011, 01:28
Thomas.
Thomas. is offline
Lees m'n sig.
Relax.
Oud 27-08-2011, 16:57
Verwijderd
Dat is helemaal niet raar! Misschien bewijst het juist dat je verstandig bent en niet voor een hamburger te krijgen!
De helft van mijn vriendinnen heeft pas rond hun 13e-14e voor t eerst ge(tong)zoend, en ik en de andere helft (op één na ofzo) zelfs nog nooit! En wat is er erg aan? Het wordt pas erg als t tegen de 30-40 jaar loopt
(bij mijn vrienden, zover ik weet maar 2 ofzo)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-08-2011, 17:49
AtZ
AtZ is offline
haha

ik ben 14 en heb nog nooit een vriendin gehad(en groot deel van mn vrienden ook niet)
niks aantrekken van dat sterotype soap/tv model
Met citaat reageren
Oud 27-08-2011, 18:11
Verwijderd
De mensen die het zo belangrijk vinden, zijn zelf misschien niet eens ontgroend. Gwn wachten tot je een leuk persoon weet te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2011, 22:58
Daantjer
Daantjer is offline
Het lijkt sociaal verplicht dat je gezoend hebt, maar dat is enkel grootspraak. Mijn broer is bijv. ontgroend op zijn 17e, ik op mijn 14e (of was het mijn 15e), whatever, het maakt niet echt uit, het komt wel op een gegeven moment, no worries.
Ik zou het wel vreemd vinden als je op je 13e al wel ontgroend was, dat ik vind ik wel heel vroeg.
Oud 28-08-2011, 10:33
highplaces
highplaces is offline
Hm. Ik ben 17 en ik ben gisteravond pas echt ontgroend. En ik heb er spijt van, want ik vond de jongen helemaal niet leuk en voor hem stelde het niets voor. Ik zou gewoon wachten tot je dé jongen tegenkomt, met wie je voor het eerst wilt zoenen. Anders krijg je alleen maar spijt. Leeftijd stelt niets voor, echt niet.
Oud 28-08-2011, 11:09
immortelle
immortelle is offline
Citaat:
Hm. Ik ben 17 en ik ben gisteravond pas echt ontgroend. En ik heb er spijt van, want ik vond de jongen helemaal niet leuk en voor hem stelde het niets voor. Ik zou gewoon wachten tot je dé jongen tegenkomt, met wie je voor het eerst wilt zoenen. Anders krijg je alleen maar spijt. Leeftijd stelt niets voor, echt niet.
dat vind ik jammer voor jou, hopelijk volgende keer beter
Met citaat reageren
Oud 28-08-2011, 11:12
Rysair
Rysair is offline
Toen ik 13 was hield ik me daar helemaal niet mee bezig. Heb voor 't eerst gezoend toen ik 16 was ofzo. Is verder niks mis mee hoor. Ken genoeg mensen die richting de 20 gaan en nog niet gezoend hebben & niemand ziet daar een probleem in.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2011, 11:25
highplaces
highplaces is offline
Citaat:
dat vind ik jammer voor jou, hopelijk volgende keer beter
Thanks! Baal er zelf ook flink van..
Oud 28-08-2011, 13:49
Verwijderd
De helft van de veertienjarigen heeft al ooit gezoend, de andere helft nog niet. En jij bent dertien, dus op jouw leeftijd zal meer dan de helft van de kinderen nog nooit gezoend hebben. Dus nee, dat is niet raar.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2011, 16:48
wiljewelwetenhe
wiljewelwetenhe is offline
dat is heel normaal hoor! maar als je PER SE wilt zoenen heb ik een tip!: bij een disco in de buurt ofzo ga je helemaal uit je dak, en dan wordt je geschuurd en als je dan de handen op de handen van die jongen legt vind hij het nog leuker en heb je veel kans dat je gezoend wordt, je moet ook wel een beetje laten zien dat je wil zoenen hea?!! hahah,
maar SUCCES danmaar
Met citaat reageren
Oud 01-09-2011, 16:53
Dezeman
Dezeman is offline
Meisjes zijn er sowieso eerder bij dan jongens, meestal.
Mijn eerste keer dat ik gezoend had, was toen ik 16 was, op een bevrijdingsfestival in Haarlem.
Kwam ook omdat ik voor die tijd nogal onzeker was, en me niet echt leuk kleedde.
Wanneer je een stuk zekerder in je schoenen staat krijg je vaak ook meer vrouwelijke aandacht. Vrouwen vallen niet zo op onzekere jongens
Met citaat reageren
Oud 01-09-2011, 16:55
Verwijderd
Ik was 13 maar ik had eigenlijk liever gewacht omdat het iets was zonder betekenis, ik doe het liever met iemand van wie ik echt hou maar dat besefte ik op die leeftijd nog niet echt
Met citaat reageren
Oud 01-09-2011, 17:06
Dezeman
Dezeman is offline
Citaat:
Ik was 13 maar ik had eigenlijk liever gewacht omdat het iets was zonder betekenis, ik doe het liever met iemand van wie ik echt hou maar dat besefte ik op die leeftijd nog niet echt
We hebben het over zoenen he?;x
Met citaat reageren
Oud 01-09-2011, 17:07
Verwijderd
Citaat:
We hebben het over zoenen he?;x
ja ik ook
Met citaat reageren
Oud 02-09-2011, 19:47
Verwijderd
Ik zat woensdag bij een meisje van 19 in de bus die me vertelde dat ze nog nooit gezoend had.
Volgens mij schaamde zij zich er ook een beetje voor.. Maar ik heb haar ook gezegd dat de maatschappij een beetje een 'sticker plakt' op je leeftijd: Op die leeftijd moet je dat en dat gedaan hebben..
Well....Je moet gewoon doen waar jíj je fijn bij voelt en niet 'omdat het zo hoort'.

Liever iets 'te laat' en dat het helemaal toppie is, dan iets te vroeg en dat je er spijt van krijgt.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2011, 20:34
Daantjer
Daantjer is offline
^
|
Ik zou haar op haar bek gepakt hebben joh...
Oud 03-09-2011, 20:41
Thew
Thew is offline
hoi ik ben nu 14 en nu zie ik soms in dit topic dat mensen al ontmaagd waren op hun 14 en nu ben ik hardstikke jaloers omdat ik nog niet eens ontgroent ben op die leeftijd ik vind wel een meisje in de klas leuk maar ik heb nog niet met haar gepraat ik zit net in een nieuwe klas XD maar ik wil met haar verkering en ook zoenen maar ik weet echt niet hoe ik dit moet aanpakken kan iemand mij helpen
Met citaat reageren
Oud 03-09-2011, 20:45
another breath
another breath is offline
14 en nog niet gezoend*

En is er hier al geen topic voor?

Trouwens, je bent nog maar 14. Ik denk dat de meeste dan nog geen seks of serieuze relaties hebben gehad.

En je zegt dat je een meisje leuk vindt, maar je hebt er nog nooit tegen gepraat?
Ik zou eerst kijken of je iets gemeenschappelijks (hobby, sport, muziekstijl,...) hebt om over te praten en er dan met haar over praten

Laatst gewijzigd op 03-09-2011 om 20:50.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2011, 21:01
Thew
Thew is offline
Citaat:
14 en nog niet gezoend*

En is er hier al geen topic voor?

Trouwens, je bent nog maar 14. Ik denk dat de meeste dan nog geen seks of serieuze relaties hebben gehad.

En je zegt dat je een meisje leuk vindt, maar je hebt er nog nooit tegen gepraat?
Ik zou eerst kijken of je iets gemeenschappelijks (hobby, sport, muziekstijl,...) hebt om over te praten en er dan met haar over praten
haha nederlands is niet mijn beste vak XD maar nee ik ken haar gewoon totaal niet en ik heb alleen nog maar een keertje asjeblieft gezegd toen ze een atlas liet vallen bij ak maar ik denk dat ik anders even een praatje met haar moet maken maar hoe moet ik dat aanpakken en als ik geen praatje met haar ga maken kom ik er nooit achter wat ze allemaal doet en leuk vind
Met citaat reageren
Oud 03-09-2011, 21:05
Thew
Thew is offline
Maar hoe moet ik beginnen met een praatje maken dann
Met citaat reageren
Oud 03-09-2011, 21:32
Verwijderd
Wat dacht je van je mond open trekken, en er een redelijk beschaafde Nederlandse zin uit te laten rollen? Wat is er toch zo moeilijk aan communiceren? Als je dat al niet kunt, of wil, hoe stel je je dan voor dat je een relatie met iemand aangaat?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2011, 21:36
EZBlade
EZBlade is offline
Hoe weet je nu al dat je verkering met haar wilt?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2011, 22:05
Peacey
Peacey is offline
Ontmaagd op 14 jarige leeftijd?? Op die leeftijd had ik net gezoend...! xd
Met citaat reageren
Oud 03-09-2011, 22:50
carbon
carbon is offline
Je bent nog maar 14 je hebt echt nog al de tijd hoor, ik zou me er nog niet te druk in maken.
zoiets moet je doen met iemand waarvan je heel veel houd en niet omdat de andere van je leeftijd dit al gedaan hebben
Tegenwoordig begint iedereen er zo vroeg aan.
Ik ben zelf 21 en heb ook nog nooit gezoend misschien is dat een kleine troost, je bent echt niet de enige die dat nog niet gedaan heeft ik zou me er niet teveel druk om maken.
jij kan er nog naar uitkijken en ernaar verlangen
Met citaat reageren
Oud 03-09-2011, 23:28
Thomas.
Thomas. is offline
Wat carbon zegt. Eerste alinea dan.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2011, 23:29
Thomas.
Thomas. is offline
Oh, en: http://forum.scholieren.com/showthread.php?p=31897196
Met citaat reageren