Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2012, 19:20
dbzmenneke
dbzmenneke is offline
Ik ben dus een jongen van 18 jaar en heb dus nog nooit gezoend(Of ooit dichtbij geweest).
ik hoor mijn vrienden en klasgenoten altijd praten over dat ze met een meisje gezoend hebben(en nog wel meer) en dan komen ze bij mij, ik schaam me er zelf heel erg voor omdat ik vind dat het echt niet meer kan om op deze leeftijd nog niet ontgroent te zijn.
ik snap niet hoe dat kan, ben ik er niet voor bestemd ofzo?
verder hoor ik mensen wel zeggen dat het nog komt, maar als je dat al jaren hoort wordt je er gewoon gek van.
Wat moet ik doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-06-2012, 19:23
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik ben toevallig wel ontgroend, maar heb sinds die tijd niet meer gezoend en ben ook bijna 18. Het had niet veel gescheeld of ik was nog geheel groen geweest. En je bent verder ook echt niet de enige, alleen zeggen mensen meestal niet zo hardop dat ze nog niet gezoend hebben (of dat idee heb ik tenminste, dat het altijd veel meer opvalt als mensen wel gezoend hebben).

Ik vind dat het niet heel vreemd is om op je 18e nog niet ontgroend te zijn en zeker niet iets om je voor dood te schamen. Als het alternatief was 'zoenen om het zoenen met iemand die je niet zeer boeiend vindt' is het waarschijnlijk zelfs waardiger niet gezoend te hebben.

Verder was zoenen voor mij alleen maar lifechanging in de zin dat ik erachter kwam dat het wel mee valt hoe boeiend het is om gezoend te hebben. Het is niet dat je ineens heel veel achter loopt als je niet gezoend hebt ofzo.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 19:33
dbzmenneke
dbzmenneke is offline
beter 1x als helemaal niet... maar dit is echt heel belangrijk voor me,ik ben niet iemand die heel verlegen is ofzo, ik ben juist heel spontaan of echt lelijk ben ik ook niet, verder heb ik het ook echt bij meerdere meisjes geprobeerd om een relatie aan te gaan maar ik ben nooit interesant genoeg.
en echt zelfverzekerd wordt ik er ook niet van
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 19:35
Verwijderd
ik denk zelf dat het voor iedereen bestemd is hoor, maar ieder op zen eigen tijd!
Ik ben laatst ontgroent door een jongen dat ik later er toch spijt van had, en ja das gewoon kut licht uitgedrukt
dus ik zou zeggen: wacht tot je het perfecte meisje ziet en ga daar voor!!!!
gaat helemaal goedkomen hoor !
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 19:37
T1993F
T1993F is offline
Dat onzekere kan je juist de kop kosten wat dit betreft. Meiden houden ervan als een jongen zelfverzekerd doch open overkomt. Het kan ook in je voordeel werken dat je nog niet gezoend hebt. Meiden kunnen zichzelf speciaal voelen als je het wel met hen zou willen, dan zijn ze de eerste. Maar dan moet je het niet te makkelijk willen... Dan zorg je er ook niet voor dat het meisje in kwestie zich speciaal voelt.
Wacht tot je een meisje leert kennen waar je echt voor wil gaan en doe het rustig aan. Dan komt het echt goed!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 19:50
dbzmenneke
dbzmenneke is offline
Dat het goed komt hoef je me niet meer te vertellen ben het tegenwoordig echt zat om dat te horen.
altijd zegt iedereen: het komt wel.
maar daar schiet ik dus echt helemaal niks mee op, ik wacht al jaren op het moment dat het gaat gebeuren
baal er echt van dat het allemaal zo lang moet duren
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 19:52
T1993F
T1993F is offline
Is er een meisje waar je op dit moment wat voor voelt?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 19:55
dbzmenneke
dbzmenneke is offline
Citaat:
Is er een meisje waar je op dit moment wat voor voelt?
ja die is er, ze weet het ook en we hebben over 2 weken een date.
blijkbaar vind ze mij ook leuk, ze kent mijn situatie dus ik twijfel of ze me niet ´´dumpt´´ uit medelijden.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 19:57
Verwijderd
Je moet er ook niet op gaan wachten. Natuurlijk moet je niet erom gaan vragen of meteen iemand pakken en gaan zoenen, maar als je ergens gaat zitten mokken dat je nog niet hebt gezoend, gebeurt er natuurlijk ook niks. Spreek gewoon eens een meisje aan die je leuk vindt en maak een praatje. Misschien komt er dan nog wel wat van.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 19:57
T1993F
T1993F is offline
Niet vanuit gaan. Doe het rustig aan en probeer ervoor te zorgen dat zij zich speciaal voelt. Grote kans dat als ze echt om je geeft, je snel genoeg van dit 'probleem' verlost bent.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 19:59
Verwijderd
Citaat:
ja die is er, ze weet het ook en we hebben over 2 weken een date.
blijkbaar vind ze mij ook leuk, ze kent mijn situatie dus ik twijfel of ze me niet ´´dumpt´´ uit medelijden.
Dit is de perfecte kans Als zij jou ook leuk vindt en als dat op de date nog steeds zo is, kan je vragen om een tweede date en misschien kan je haar dan zoenen. Ik zou als ik jou was niet op de eerste date zoenen, tenzij zij er mee begint.

Edit: En blijf vooral jezelf. Toon interesse in haar, en vertel ook iets over jezelf. Niet de hele tijd over jezelf gaan zitten praten, maar als je niks verteld, weet zij ook niet hoe leuk of interessant jij bent.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 20:00
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Wat moet ik doen?
Zelfvertrouwen kweken en niet wanhopig op zoek gaan.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 22:53
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Probeer niet bang te zijn of te denken dat ze alleen maar met je uitgaat uit medelijden. Het is helemaal niet uitzonderlijk om op je 18e nog nooit gezoend te hebben, al snap ik dat je het wel eens tijd vindt worden, maar die gelegenheid dient zich vanzelf aan. Sta er voor open, maar wees niet wanhopig. Als je een leuk meisje vindt komt het vanzelf goed.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 09-06-2012, 09:16
Dasherman
Avatar van Dasherman
Dasherman is offline
Zoenen is overrated, waarschijnlijk zul je alleen maar teleurgesteld zijn na de eerste zoen, vooral omdat je er zo lang op hebt gewacht.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2012, 13:04
Lomyrne
Avatar van Lomyrne
Lomyrne is offline
Je verwacht er wel heel wat van. Doe maar niet, het stelt niks voor. Als je het eenmaal gedaan hebt denk je: wat dit het?

Ik heb dit voorbeeld wel eerder gebruikt. De jongen met wie ik date heeft op zijn 20e voor het eerst gezoend. Zijn tweede zoen kwam pas op zijn 22, toen hij ook ontmaagd werd. Geen probleem, relax en het gebeurd vanzelf!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2012, 23:09
Siron
Siron is offline
Citaat:
ja die is er, ze weet het ook en we hebben over 2 weken een date.
blijkbaar vind ze mij ook leuk, ze kent mijn situatie dus ik twijfel of ze me niet ´´dumpt´´ uit medelijden.
Ze weet het ook zeg je dus heb je het haar echt expliciet verteld? Of denk je dat ze gewoon zeker weet dat jij voor haar valt? Want met zoiets moet je wat oppassen, het lijkt me niet ideaal als zij echt zeker weet dat jij haar 100% graag ziet, want dat neemt wel wat uitdaging weg voor haar.

Uit je reacties af te leiden lijkt het me dat je gewoon te wanhopig geworden bent. Je focust je zo hard op het feit dat je nog nooit gezoend heb dat je erg onzeker gaat worden en dat gaan mensen aan jou merken. Hoe moeilijk dat het ook is probeer niet met die gedachte in jouw hoofd te zitten, het maakt echt niet uit. Je moet niet denken dat een meisje dat je gaat ontmoeten het erg gaat vinden als jij nog nooit gezoend hebt, als ze verlied op jou is zal ze maar al te graag met jou zoenen.

Dus probeer maar snel dat negatief zelbeeld op te krikken zo ga je zelfzekerder overkomen wat vrouwen graag hebben.

Het is lastig om altijd van je vrienden te horen '"Wanneer je nou eindelijk gaat zoenen" bijvoorbeeld, maar laat dat niet jouw gemoedstoestand beinvloeden. Trek je dus niet te veel aan van wat zij erover denken.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2012, 07:18
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Ze weet het ook zeg je dus heb je het haar echt expliciet verteld? Of denk je dat ze gewoon zeker weet dat jij voor haar valt? Want met zoiets moet je wat oppassen, het lijkt me niet ideaal als zij echt zeker weet dat jij haar 100% graag ziet, want dat neemt wel wat uitdaging weg voor haar.
Als ze een date hebben zal ze heus wel weten dat hij haar leuk vindt. Als ze hem ook leuk vindt loopt het echt wel los met dat gebrek aan uitdaging.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 11-06-2012, 20:30
dbzmenneke
dbzmenneke is offline
Bedankt voor al jullie reacties, ik ben er echt een ander beeld van gaan krijgen,
ik moet niet zo moeilijk doen en niet teveel nadenken.
en mischien is zoenen wel overrated, wie weet.
mijn punt is dat ik er nu lang niet meer zo over in zit
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-06-2012, 16:43
ashgirl
ashgirl is offline
Citaat:
Ik ben dus een jongen van 18 jaar en heb dus nog nooit gezoend(Of ooit dichtbij geweest).
ik hoor mijn vrienden en klasgenoten altijd praten over dat ze met een meisje gezoend hebben(en nog wel meer) en dan komen ze bij mij, ik schaam me er zelf heel erg voor omdat ik vind dat het echt niet meer kan om op deze leeftijd nog niet ontgroent te zijn.
ik snap niet hoe dat kan, ben ik er niet voor bestemd ofzo?
verder hoor ik mensen wel zeggen dat het nog komt, maar als je dat al jaren hoort wordt je er gewoon gek van.
Wat moet ik doen?
Ik weet niet wat je er aan kunt doen natuurlijk . Het enige wat ik weet is dat ik ook 18 jaar ben en ik heb ook nog nooit gezoend en nog nooit een relatie gehad. Ik wacht het gewoon maar af. Ik neem aan dat ik 'de ware' nog wel tegenkom.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 16:58
omie2111
omie2111 is offline
geef me tips
k heb nog nooit gezoend
en ik weet niet hoe ik moet zoenen
wilt iemand me helpen
er is een leuke jongen die me wilt ontgroenen ga ikook doen maar ja
ik weet niet hoe:$:$:$
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 17:28
Verwijderd
Citaat:
geef me tips
k heb nog nooit gezoend
en ik weet niet hoe ik moet zoenen
wilt iemand me helpen
er is een leuke jongen die me wilt ontgroenen ga ikook doen maar ja
ik weet niet hoe:$:$:$
Je hebt hier een heel topic over gemaakt, praat daar maar over je 'probleem' verder.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 19:37
Paplepel
Avatar van Paplepel
Paplepel is offline
Ik ben ook pas op mijn 19e ontgroend, terwijl ik, al zeg ik het zelf, er goed uit zie. Ik had niet veel behoefte aan een relatie, en ik ging niet zo heel vaak uit.

Nu ben ik 21, ga ik vaak uit, en op gelegenheid zoen ik wel eens als ik een leuk meisje zie.

Het ligt er een beetje aan in wat voor situaties je zit, als je op weinig plekken komt waar je meiden kunt ontmoeten, zul je ook minder snel iemand vinden waar je interesses voor kunt hebben, en zij voor jou.

Maak je er verder echt niet druk om, want er kan in een korte tijd heel veel veranderen. Ik spreek uit ervaring!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2012, 08:27
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Ook hier, pas op m'n 18e gezoend, of eigenlijk meer gekust., echt zoenen kwam nog veel later. Het lijkt me sowieso niet echt boeiend als het geen "relatiemateriaal" is.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2012, 12:16
Mademoiselletje
Avatar van Mademoiselletje
Mademoiselletje is offline
Ik was pas 21 hoor, dus geen zorgen. En als je eenmaal begint wijst het zichtzelf wel. En vooral niet schamen voor je leeftijd, het komt wel wanneer het komt!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2012, 21:47
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde, maar ik heb zoiets van ik wacht het wel af. en het komt allemaal wel eerst studie en centjes verdienen

als je al eens 35 bent, en nog niemand hebt. dan zal ik me pas zorgen gaan baren
maar als jij in het weekend gewoon lol hebt met vrienden in een cafeetje oid, dan zal er heus wel eens een meisje met je gaan praten, en van het een komt het.....ander..

Succes!...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-06-2012, 18:22
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Ik moet hier toch wel wat meer informatie bij vragen.
Heb je toevallig overmatig veel haar op je nek?
Kan het zijn dat je vrouwen minacht?
Heb je een overdreven hoge stem?

Zoniet, dan kan je misschien nog wel stappen zetten. Anders kunnen we je hier nog wel met deze problemen helpen.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2012, 19:57
dbzmenneke
dbzmenneke is offline
Citaat:
Ik moet hier toch wel wat meer informatie bij vragen.
Heb je toevallig overmatig veel haar op je nek?
Kan het zijn dat je vrouwen minacht?
Heb je een overdreven hoge stem?

Zoniet, dan kan je misschien nog wel stappen zetten. Anders kunnen we je hier nog wel met deze problemen helpen.
heb wel een beetje haar op mijn nek, maar niks overdreven , toch doe ik vaak van die shirts aan die echt om me nek heen zitten
ik minacht vrouwen niet, juist integendeel, ik heb er juist veel respect voor.
en ik heb een normale stem niet zwaar niet licht.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2012, 11:24
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Ik moet hier toch wel wat meer informatie bij vragen.
Heb je toevallig overmatig veel haar op je nek?
Kan het zijn dat je vrouwen minacht?
Heb je een overdreven hoge stem?

Zoniet, dan kan je misschien nog wel stappen zetten. Anders kunnen we je hier nog wel met deze problemen helpen.
Niet meer reageren op berichten van dit soort "lolbroeken". Gewoon lekker ontspannen daten volgende week dan komt het allemaal wel goed. En laat weten hoe het is gegaan. Succes.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2012, 14:20
poekpoek.
Avatar van poekpoek.
poekpoek. is offline
Een vriend van mij (16) was tot een maand geleden ook nog niet in aanraking geweest met zoenen of andere dingen. Hij werd er wanhopig van en besteedde veel van zijn tijd aan het zoeken van de 'ware'. Ik voel me daar erg naar bij en ik wilde dat ik hem kon uitleggen dat hoe meer je op zoek gaat naar een meisje, hoe minder groot de kans wordt dat je ook daadwerkelijk iemand tegenkomt. Niemand valt op wanhopige mensen, vooral ook omdat je dan sneller bereid bent je trots opzij te zetten en de eerste de beste te zoenen. En dat is nu juist het punt: dat kan. Je hoeft maar één avond naar de kroeg te gaan en je slaat er zo één aan de haak (ook gezien je naar eigen zeggen niet de lelijkste bent ) maar betekent het dan echt iets voor je? Het lijkt erop dat je biologische klok begint te tikken maar ik zou geduldig afwachten en je niet teveel aantrekken van je omgeving. Ik vind het juist wel stoer dat je nog niet ontgroend bent. Alles op zijn tijd. Succes!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2012, 15:50
dbzmenneke
dbzmenneke is offline
Citaat:
En laat weten hoe het is gegaan. Succes.
ja nou, 1e date achter de rug.
Het was naar mijn mening heel gezellig, heel leuk gepraat enzo.
maar nu, hoe/waneer vraag ik naar een 2e date?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2012, 17:01
Verwijderd
Bellen ergens komende dagen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie 19 en nog nooit gezoend of relatie gehad
tijdjes1234
52 09-01-2016 16:42
Liefde & Relatie 18 jaar en nog onervaren in alles
estudent
6 05-01-2013 15:22
Liefde & Relatie Moet ik dit dating-gebeuren een kans geven?
SuperSanne
35 05-02-2005 20:02
Liefde & Relatie Levenslang vrijgezel?
Mark Almighty
278 13-03-2004 09:10
Liefde & Relatie Gevoel dat je nooit een relatie zal hebben, hoe er mee om gaan
Another Way
191 17-08-2003 15:03
Liefde & Relatie Euh, is dit raar??
Verliefde Ikke
28 05-06-2002 19:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:51.