Oud 04-08-2002, 22:23
alpha
alpha is offline
Hoe reageren jullie wanneer je iemand 'leuk' vind? En dan leuk in de zin van verliefd. Ik bedoel, hoe ga je dan doen tegen diegene?

Ik persoonlijk begin de bitch uit te hangen, ik doe dan zo negatief mogelijk en doe alsof niets me interesseert terwijl dit juist niet zo is! Hoe moet ik dit in hemelsnaam veranderen zodat ik eens verliefd kan zijn op een gezonde manier? Op een manier waardoor de jongen ook doorheeft dat ik hem leuk vind en niet denkt dat ik niks met hem te maken wil hebben?
Oud 04-08-2002, 22:27
Dminor
Dminor is offline
Jezelf blijven.
Oud 04-08-2002, 22:31
alpha
alpha is offline
Das makkelijk zeggen, want hoe blijf je jezelf bij iemand waar je smoor op bent? Das niet altijd voor iedereen zo makkelijk dan je denkt!
Oud 04-08-2002, 22:32
mercutio
mercutio is offline
Dminor heeft wel gelijk, maar let op de reactie van 'je tegenpersoon', als die afstoot, moet je gauw anders gaan doen...
Volgens mij doen veel mensen dat hoor, bitcherig doen, terwijl ze eigenlijk verliefd op diegene zijn, is misschien een natuurlijke reactie???

Merc
Oud 04-08-2002, 22:33
mercutio
mercutio is offline
grrrrr, cross-posting...

ook jij hebt gelijk, jezelf blijven KAN gewoon niet...
Oud 05-08-2002, 00:02
AtHell
AtHell is offline
mja gewoon "aardig zijn" complimentjes geven, dat soort dingen iig niet te geïntresseert overkomen
Oud 05-08-2002, 03:57
Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Citaat:
alpha schreef:
Hoe reageren jullie wanneer je iemand 'leuk' vind? En dan leuk in de zin van verliefd. Ik bedoel, hoe ga je dan doen tegen diegene?

Ik persoonlijk begin de bitch uit te hangen, ik doe dan zo negatief mogelijk en doe alsof niets me interesseert terwijl dit juist niet zo is! Hoe moet ik dit in hemelsnaam veranderen zodat ik eens verliefd kan zijn op een gezonde manier? Op een manier waardoor de jongen ook doorheeft dat ik hem leuk vind en niet denkt dat ik niks met hem te maken wil hebben?
Ik kan niet zomaar *verliefd* worden, ik moet eerst iemand leren kennen, appreciëren als persoon en dan kan er pas iets groeien... En dan als er iets groeit ken ik die persoon al goed als vriend , kan ik moeilijk ineens veranderen.

Jezelf veranderen is moeilijk, maar soms kan je moeilijk anders... Probeer eens open te praten, zeggen 'ik doe zo raar tegen je omdat je speciale gevoelens bij me boven brengt' (met die 'speciale gevoelens' kan je nog veel kanten uit...)
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 09:56
Gothic
Gothic is offline
Als iemand verliefd op mij is, en ik niet op hem, dan ga ik die persoon mijden, want ik wil niet dat er iemand verliefd op mij is, want dat loopt ie steeds bij je, kijkt hij steeds naar je, en vooral dat laatste heb ik een hekel aan...

Als ik die jongen ook leuk vind... ik ben niet zo snel verliefd, ik word altijd verliefd op (beste) vrienden. Als ik het zeker weet van diegene heb ik wel redelijk wat lef en kan ik mezelf blijven, kweet eigenlijk niet goed, het ligt heel erg aan de persoon en situatie...
Oud 05-08-2002, 11:26
Aurora
Aurora is offline
Hmmzz ik ben heel goed inhet negeren van die persoon, gewoon omdat ik niet weet wat ik moet doen of nix dúrf te doen.. heeeel krom maja.. maar soms is het ook zo dat ik juist contact met diegene zoek.. en heel veel naar hem kijk Moet ik eens afleren, dat is volgens mij heel irritant als iemand constant naar je zit te staren
Oud 05-08-2002, 12:39
Roozie
Roozie is offline
ik vind iemand altijd leuk als ik daar een leuk gesprek mee aan t voeren ben! dan denk ik.. goh deze jongen is best interressant en zal ik er voor zorgen dat het gesprek nog een tijdje duurt en dat gaat dan meestal wel vanzelf!

wanneer ik iemand echt leuk vind en diegene mij dan word t eng en dan durf ik niet meer, dan ga ik afstandelijk doen. Na een tijdje merk ik dat en dan is dat te laat, dan ben ik ze kwijt en draaien de rollen om. Dat is nu 1 keer gebeurd en volgens mij ongeveer op dit moment de 2e keer.
Oud 05-08-2002, 14:45
rozijntje
rozijntje is offline
Citaat:
mercutio schreef:
Dminor heeft wel gelijk, maar let op de reactie van 'je tegenpersoon', als die afstoot, moet je gauw anders gaan doen...
Volgens mij doen veel mensen dat hoor, bitcherig doen, terwijl ze eigenlijk verliefd op diegene zijn, is misschien een natuurlijke reactie???

ja, veel mensen doen het om niet het risico lopen gekwetst te worden. als je doet alsof je de persoon in kwestie niet kan hebben, kan hij jou niet eerst kwetsen, snap je? en dan kan je doen alsof het je niets kan schelen dat hij je beledigt of zo.
Oud 05-08-2002, 14:48
Dminor
Dminor is offline
Jullie kijken allemaal te veel naar Hey Arnold!
Oud 05-08-2002, 15:39
Baxx
Baxx is offline
ik denk dat ik het begin moeite heb en daarnaa kan ik aan 1 stuk door lullen
Oud 05-08-2002, 17:19
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
mjah dan ben ik gewoon mezelf maar dan vrolijker en aardiger ... en ik plaag diegene dan wel een beetje ofzo
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 17:23
Verwijderd
Oogcontact doet het hem
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 18:05
the_conquer
the_conquer is offline
Citaat:
alpha schreef:

Hoe ik reageer, voel me enigszins wel gevleit vind zoiets
wel leuk. Soms raak ik ook verlieft op haar zelfs.

Kijk na jouwn verhaal valt op. Je denkt meteen dat je de bitch uithangt en nog meer van die onzin. Kijk eigenlijk kan ik heel simpel antwoord geven in deze tropic door gewoon neer te zetten: Zie je eigen citaat. Het werkt echt zo ben jij positief dan straal je dat uit. Die jongen die loopt zolangsamerhand het water uit de mond dat hij ziet dat jij hem ook leuk vind. en het een lijdt tot het ander en jullie leven nog lang er gelukkig......

Dit klinkt als een sprookje maar dat is het eigenlijk het niet.
Want hoe kun jij nou de bitch uithangen als je je goedvoelt????? Ik zou het niet weten. Die jongen zou het niet eens zijn opgevallen ne. Want als jij een echt een bitch was, had die jongen zich niet eens in je geintresseerd. Aangezien die jongen zich weldegelijk in je interreseerd, heb ik dus bewezen dat je geen bitch bent maar een leuke meid.

kortom, als je gewoon vergeet dat het je bij voorbaat al niet lukt en denkt dat je het wel lukt en heb jij die jongen al aan de haak.

Veel succes

the_conquer
Oud 05-08-2002, 22:00
alpha
alpha is offline
Wie zegt dat het wederzijds is wat ik voor diegene voel?
En ik kan dus wel echt verliefd worden op bijvoorbeeld iemand uit mijn klas en die ken ik dan wel zo'n beetje. En dan ga ik zo -switch- over op mijn andere ik.
Oud 07-08-2002, 16:09
BELLEKE
BELLEKE is offline
das n klein probleem... als k iets voel voor iemand kan k dat ook niet verbergen.. die voelt het onmiddellijk aan... k loop dan ook echt stapel... die ziet het aan mijn blik en ik weet me trouwens niet hoe te gedragen
x
Oud 08-08-2002, 16:00
cybergurlie17
cybergurlie17 is offline
Citaat:
alpha schreef:
ik negeer de persoon vaak... heel vreemd. ik begin geen praatje mij loop een beetj ongeinteresseerd rond. niet echt DE manier maar okey.. als ie dan na mij toe komt dan is het wat anders. dan begin ik wel een praatje en als ie leuk doet, doe ik dat ook. maar zoalng als ie niet leuk doet, doe ik dat ook niet...
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 16:52
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Dminor schreef:

dacht ik ook gelijk aan toen ik dat las van enorme bitch blabla

gewoon aardig doen, geinteresseerd, voorstellen om iets te gaan doen ofzo
Oud 09-08-2002, 19:52
Verwijderd
als ik verliefd ben komen er allemaal kleine schaapjes mijn hoofd binnen lopen die dan collectief zo hard blaten dat ik niet meer normaal kan denken. Het gevolg hiervan is dat ik zulke domme dingen zeg dat de jongen die ik leuk vind op mij afknapt. *zucht*
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 21:20
Severus
Severus is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Wat heeft dit nou weer met Hey Arnold te doen?!?!

Ripper
Oud 09-08-2002, 21:24
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Ripper schreef:

Wat heeft dit nou weer met Hey Arnold te doen?!?!

Ripper
Wat is dit nou, geef je toe dat je het niet kijkt?
Oud 12-08-2002, 10:22
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Hm ik weet nie echt hoe ik doe, denk dat ek gewoon veel praat tegen die persoon of probeer op één of andere manier z'n aandacht te trekken . Het probleem is wel bij me als ek verliefd ben (of dat denk tenminste) en die jongen toont interesse in me dat ek er bang van word . Mss is het gewoon omdat ek er nog nie klaar voor ben, ben het wel beu eigenlijk. *zucht*

xxx
Faith
Oud 12-08-2002, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Darkstar schreef:
ik denk dat ik het begin moeite heb en daarnaa kan ik aan 1 stuk door lullen
Bij mij is het meer andersom .. hele vloedstormen aan informatie die door mijn arme hoofdje gaan om over zoveel mogelijk dingen te praten. Ik kan er in het begin niet tegen als er stiltes vallen, omdat ik dan het idee heb saai te zijn (is mijn eigen onzekerheid).

Als ik iemand beter ken en meer zekerheid heb, dan word ik juist rustiger.

[edit]
Het nadeel is trouwens dat er veel onzin bij uitkomt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-08-2002, 13:45
Rioto
als ik in de gaten krijg dat ik haar leuk vind , keer ik om en hoop haar nooit meer te zien
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 20:08
Bauduin
Bauduin is offline
Ik word er helemaal niet blij of aardiger van Meestal schaam ik me dood en voel ik me zwaar kut omdat ik elke keer het gevoel heb dat het nooit wederzijds is, en tsja dan heb je shit, definatly. en ik weet me ook geen houding tegen diegene aan te nemen, ik laat het iig nooit merken en ik probeer me zo min mogelijk anders te gedragen of voor te doen. Ik blijf dus gewoon normaal tegen diegene doen terwijl ik van binnen dan echt gewoon crepeer ofzo. echt onwijs kut verliefd zijn.
Oud 12-08-2002, 23:27
Verwijderd
Mh... ik doe niet perse meer verliefd tegen hem... Kijk hem wel de hele tijd aan, maar als ik echt goed verliefd ben durf ik geen woord meer uit te brengen. Doe ik het toch, dan bloos ik me daar een end weg
Als ik hem wat beter ken doe ik net of ik niet verliefd ben als ik tegen hem praat en zo, alsof het me allemaal niks doet wat hij zegt terwijl ik van binnen sta te springen of te huilen...
Maar ik heb meestal vriendinnen die zo vrolijk 'heej Nien, daar heb je hem weer!' gaan roepen dus hij zal het vast wel doorhebben
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten