Advertentie | |
|
![]() |
|
Als iemand verliefd op mij is, en ik niet op hem, dan ga ik die persoon mijden, want ik wil niet dat er iemand verliefd op mij is, want dat loopt ie steeds bij je, kijkt hij steeds naar je, en vooral dat laatste heb ik een hekel aan...
Als ik die jongen ook leuk vind... ik ben niet zo snel verliefd, ik word altijd verliefd op (beste) vrienden. Als ik het zeker weet van diegene heb ik wel redelijk wat lef en kan ik mezelf blijven, kweet eigenlijk niet goed, het ligt heel erg aan de persoon en situatie...
|
Hmmzz ik ben heel goed inhet negeren van die persoon, gewoon omdat ik niet weet wat ik moet doen of nix dúrf te doen.. heeeel krom maja.. maar soms is het ook zo dat ik juist contact met diegene zoek.. en heel veel naar hem kijk
![]() ![]()
|
ik vind iemand altijd leuk als ik daar een leuk gesprek mee aan t voeren ben! dan denk ik.. goh deze jongen is best interressant en zal ik er voor zorgen dat het gesprek nog een tijdje duurt en dat gaat dan meestal wel vanzelf!
wanneer ik iemand echt leuk vind en diegene mij dan word t eng en dan durf ik niet meer, dan ga ik afstandelijk doen. Na een tijdje merk ik dat en dan is dat te laat, dan ben ik ze kwijt en draaien de rollen om. Dat is nu 1 keer gebeurd en volgens mij ongeveer op dit moment de 2e keer. ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() wel leuk. Soms raak ik ook verlieft op haar zelfs. Kijk na jouwn verhaal valt op. Je denkt meteen dat je de bitch uithangt en nog meer van die onzin. Kijk eigenlijk kan ik heel simpel antwoord geven in deze tropic door gewoon neer te zetten: Zie je eigen citaat. Het werkt echt zo ben jij positief dan straal je dat uit. Die jongen die loopt zolangsamerhand het water uit de mond dat hij ziet dat jij hem ook leuk vind. en het een lijdt tot het ander en jullie leven nog lang er gelukkig...... ![]() Dit klinkt als een sprookje maar dat is het eigenlijk het niet. Want hoe kun jij nou de bitch uithangen als je je goedvoelt????? Ik zou het niet weten. Die jongen zou het niet eens zijn opgevallen ne. Want als jij een echt een bitch was, had die jongen zich niet eens in je geintresseerd. Aangezien die jongen zich weldegelijk in je interreseerd, heb ik dus bewezen dat je geen bitch bent maar een leuke meid. ![]() kortom, als je gewoon vergeet dat het je bij voorbaat al niet lukt en denkt dat je het wel lukt en heb jij die jongen al aan de haak. Veel succes the_conquer
|
![]() |
das n klein probleem... als k iets voel voor iemand kan k dat ook niet verbergen.. die voelt het onmiddellijk aan... k loop dan ook echt stapel... die ziet het aan mijn blik en ik weet me trouwens niet hoe te gedragen
x
||
Citaat:
|
![]() |
|
Hm ik weet nie echt hoe ik doe, denk dat ek gewoon veel praat tegen die persoon of probeer op één of andere manier z'n aandacht te trekken
![]() ![]() xxx Faith
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik iemand beter ken en meer zekerheid heb, dan word ik juist rustiger. [edit] Het nadeel is trouwens dat er veel onzin bij uitkomt ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Ik word er helemaal niet blij of aardiger van
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Mh... ik doe niet perse meer verliefd tegen hem... Kijk hem wel de hele tijd aan, maar als ik echt goed verliefd ben durf ik geen woord meer uit te brengen. Doe ik het toch, dan bloos ik me daar een end weg
![]() ![]() Als ik hem wat beter ken doe ik net of ik niet verliefd ben als ik tegen hem praat en zo, alsof het me allemaal niks doet wat hij zegt terwijl ik van binnen sta te springen of te huilen... Maar ik heb meestal vriendinnen die zo vrolijk 'heej Nien, daar heb je hem weer!' gaan roepen dus hij zal het vast wel doorhebben ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
[ Val ik op Meiden/Mensen/Mannen? ] Mandii--xx | 2 | 06-05-2010 14:27 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
"De mens is egoïstisch" Egoconstructie | 52 | 17-04-2010 13:38 | |