Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
T-shirts en bloezen 1 dag, hemdjes 1 of 2 afhankelijk van hoe veel ik gezweet heb, broeken een keer of zes denk ik maar daarvan maar 2 dagen achter elkaar, dan hang ik het aan een hangertje en gaat het terug in de kast voor de volgende keer, truien tot er een vlek in komt of het stinkt. Ondergoed en sokken uiteraard 1 dag.
|
![]() |
|
T-shirts draag ik altijd maar 1 dag, want ik zweet meestal nogal (ga altijd te laat weg en moet dan hard fietsen) en dan is dat vies enzo.
Ondergoed natuurlijk ook maar 1 dag, al draag ik BH's wel meerdere dagen. Broeken en sokken draag ik soms té lang. Soms een week ofzo. Gelukkig heb ik nooit zweetvoeten.
|
![]() |
Ondergoed en sokken natuurlijk 1 dag. Hemdjes/t-shirts 1-2 dagen (soms een 3e dag op een luie thuisblijf-zondag
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Broek/rok/jurk net zolang tot het vies is. En ik knoei regelmatig. Dus dat is vaak sneller dan ik wil.
Sokken en ondergoed gaat elke dag in de was en een bh draag ik maar 2 dagen. Heb ooit gelezen dat er dan al meer bacterien inzitten dan je wil weten! Shirtjes met lange en korte mouwen gaan ook vaak elke dag in de was omdat ze dan een beetje na zweet of deo ruiken. Een vest of een blouse weer net zolang tot ik geknoeid heb. Ik heb wel vaak elke dag andere kleren aan, maar dan leg ik de kleren over de stoel tot ik het weer ga dragen. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 |