Oud 27-01-2011, 17:04
Ninalove
Ninalove is offline
.

Laatst gewijzigd op 21-12-2014 om 20:27.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2011, 18:14
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Je wisselt graag 'zei' en 'zij' om, dan krijg je dus problemen bij Engels. Je moet weten wanneer je welke vervoeging je moet gebruiken. Let vooral ook op de kleine verschillen bij bijvoorbeeld 'then' en 'than', het is één letter die de hele zin verandert.

Direct met haar doen? Laat haar lekker en laat weten dat je het niet leuk vindt, niet door te negeren maar gewoon haar ermee uit te dagen ofzoiets.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2011, 19:35
Verwijderd
Ik zou juist anders reageren. Ik heb zoiets ook wel eens gehad, maar dan niet met cijfers.

Wat zij wil is juist aandacht en jou overtreffen. ''Kijk mij nou, hoe goed ik ben''. Dan moet je haar juist die aandacht niet geven.
Met die cijfers zeg je bijvoorbeeld: Oke. En direct daarna zeg je iets tegen een andere vriendin bijv: Oh *naam andere vriendin* wat was de datum ook maar weer van je feestje?

Dan valt dat niet op en laat je zien dat je niet onder de indruk bent van de verhalen van je vriendin met die cijfers. Zij baalt dan omdat het bij jou dus niet werkt.

Hoop dat je hier wat aan hebt
Met citaat reageren
Oud 27-01-2011, 20:40
Verwijderd
Er een keer mee confronteren, zeg de volgende keer gewoon "en straks was t nog n 7"
Met citaat reageren
Oud 28-01-2011, 02:00
Batave
Batave is offline
Citaat:
Je wisselt graag 'zei' en 'zij' om, dan krijg je dus problemen bij Engels. Je moet weten wanneer je welke vervoeging je moet gebruiken. Let vooral ook op de kleine verschillen bij bijvoorbeeld 'then' en 'than', het is één letter die de hele zin verandert.
Kerel, je kan ook mierenneuken.
Citaat:
Er een keer mee confronteren, zeg de volgende keer gewoon "en straks was t nog n 7"
Dit.

Ze schaamt zich dat ze zulke hoge cijfers heeft, maar tegen jou durft ze wel toe te geven dat ze goed is. Ze vertrouwt erop dat je haar geen nerd ofzo noemt.

Óf

Ze is jaloers op het feit dat jij ergens beter in bent dan zij en daarom probeert ze je te overtreffen.
Oud 28-01-2011, 06:56
Verwijderd
Haar er gewoon mee confronteren en zeggen dat je het niet leuk vindt. Dan moét ze wel toegeven dat ze fout zit, en ik denk dat ze het daarna niet meer zo snel zou doen.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2011, 18:26
*oma*
*oma* is offline
Ik zou gewoon aan haar vragen waarom ze over haar cijfers liegt en of jij haar erbij kan helpen om zich beter over zichzelf te voelen.
Oud 31-01-2011, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Ik zou gewoon aan haar vragen waarom ze over haar cijfers liegt en of jij haar erbij kan helpen om zich beter over zichzelf te voelen.
Ja want ik denk dat ze niet zo heel erg zelfverzekerd is. Maar als je tegen haar zegt dat je het vervelend vind dat ze liegt over haar cijfers en je het fijner zou vinden als ze gewoon de waarheid spreekt, misschien dat ze er dan mee ophoud want dan weet ze dat het geen nut meer heeft.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten