Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2004, 13:02
kersje-15-v
kersje-15-v is offline
zal het effe helemaal uitleggen...

met konniginnedag zag ik mun galapartner voor ut eerst ( jah galapartner.. zat in het eindexamenjaar en een vriendin van me had voor iedereen een galapartner gezocht .)..hij is een vriend van de vriend van mun beste vriendin...die avond meteen gezoend...de dagen dat ik um erna zeg hebben we weer telkens met elkaar gezoend...
een paar keer afgesproken en wat meer gebeurd...

hij was naar mun verjaardag gekomen en alles leek goed en leuk te gaan.. op een dag dacht ik bij mezelf.. kan zo niet maanden doorgaan ... wou gewoon weten wat hij voelde enz... aan mun vriendinnen gevraagt wat hun zouden doen maar hun zeiden wacht een tijdje want hij heeft tijd nodig (zun ex heeft um namelijk bedrogen )... met ut gala was het echt mega gezellig.. meteen heel close enz.. gezoend en nog samen bij hem in bed gelegen...toch naar huis gegaan en alleen thuis geslapen.. (gelukkig maar denk ik nu).. met mun eindexamen feest wou ik dan de knoop doorhakken... dacht gaat nu al 2 maanden zo en wou gewoon weten wat hij wou.. met um gepraat maar hij zei dat hij niet meer voor me voelde (wat natuurlijk een lul verhaal is waarom doe je anders 2 maanden zo met me ).. maar ala hij was nog wel zo sportief om te zeggen dat hij met iemand anders had gezoend.. ik helemaal pissig natuurlijk en ging bij mun vriendinnen uithuilen.. ik het hele verhaal verteld.. zeggen hun opeens van jah ik wist het..
ik stond perplex... mun vriendinnen die ik zo vertrouwde en vaak om advies vroeg wisten gewoon dat hij ondertussen met iemand anders had gekust ..

nu mun vraag...
vinden jullie dat mun vriendinnen het eigenlijk ook aan me hebben moeten vertellen of denken jullie nou is iets van die jongen tussen jou hij had het aan jou moeten vertellen ?
Oud 06-07-2004, 13:10
Verwijderd
Hmm, als ze het hadden gezegd, was jij waarschijnlijk enorm boos op hem geworden en had je hier waarschijnlijk een post geplaatst of hij wel een echte vriend is, omdat je het eerst van vriendinnen moet horen. Als je vriendinnen denken dat hij je echt leuk vindt, is het wel zo verstandig om hem zelf te laten vertellen dat ie met iemand anders heeft gekust.
Ik weet niet hoe je vriendinnen je verder geholpen hebben, maar volgens mij hoef je je niet echt super veel zorgen te maken hoor
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 13:11
computer
computer is offline
Hm.. ik denk dat je er rekening mee moet houden dat die vriendinnen jou geen pijn wilden doen, en ik denk ook dat het het beste was om het van hem te horen en niet van iemand anders.

Ten eerste omdat die andere persoon er dan gelijk in betrokken wordt terwijl diegene er eigenlijk niets mee te maken heeft.

Ik zelf heb ook wel een tijdje zo'n situatie gehad, nu nog steeds, een goeie vriendin van me en me beste vriend hebben een tijdje een relatie gehad. Toen ging het uit en alsmaar gezeur over en weer en ik zat er midden in. Op den duur heb ik met mezelf afgesproken dat ik wel naar allebei wilde luisteren maar dat ik geen postbode was.

Ik denk dat die vriendin goed gehandelt heeft, vraag ook eens aan haar hoe lang ze het al wist en of ze er druk achter heeft gezet dat die jongen het tegen jou ging vertellen.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 13:15
Dzjes
Dzjes is offline
Ik begrijp het wel dat die vriendinnen het er moeilijk mee gehad hebben, om het niet te zeggen aan je. Heel veel kans dat jij kwaad was geworden enzo. Maar ik snap ook wel dat jij het graag had geweten, daarom vind ik dat je vriendinnen idd fout gehandeld hebben.
Ik denk wel dat ze het gedaan hebben om jou te beschermen, hou hier ook rekening mee! , ze wouden je niet pijn doen, en daarom verzwegen ze het.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 13:15
filia dei
filia dei is offline
Ik heb een hekel aan van die meiden die gaan roddelen en 'stoken' tussen 'geliefden'. In dit geval was het dan geen stoken, maar als jij hem echt heel leuk vond had je 't wel zo op kunnen vatten. En ruzie gehad met je vriendinnen.
En ze wilde jou ook natuurlijk geen verdriet doen.
Dus ik kan me voorstellen dat ze het niet gezegt hadden. Misschien uit angst om je kwijt te raken ofzo. T'is alleen vreemd dat als jij naar je vriendinnen toe gaat om advies over hem dat ze hem in bescherming nemen.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 13:57
kersje-15-v
kersje-15-v is offline
jah oke,... klopt opzich wel maar toch snap ik het niet

hun zeiden zelf dit...
het was gebeurd tijdens de examens en ze dachten dat ik mun examens anders zou verknallen.. oke snap ut wel maar waarom zeg je het dan niet daarna ??
ze hadden het er wel met hem over gehad.. maar hij zei zo tegen hun.. jah vind haar echt heel leuk anders zou ik niet zoveel met haar doen en dit zoenen is gewoon omdat ik effe teveel gedronken heb ..

maarja .. vind het toch allemaal een rare situatie.. stel dat hij het niet zlef had verteld en ik iets met hem zou krijgen.. zou ik het dan ooit te weten zijn gekomen enz ???
maarja kan mezelf wel honderde vragen stellen maar maakt het allemaal niet makkelijker
Oud 06-07-2004, 15:03
Myuki
Myuki is offline
Mjah... das altijd moeilijk... niet echt een bewijs dat het geen echte vriendinnen zijn.

Misschien wilden ze je gewoon niet kwesten, zich ermee bemoeien of vonden ze dat die jongen t zelf moest vertellen...
Oud 06-07-2004, 15:44
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Vorig jaar wist ik viavia dat de vriend van een goede vriendin van me op vakantie vreemd was gegaan. En zij wist dat niet. Ik had het aan haar kunnen vertellen maar ik vond dat het mijn zaken verder niet waren.
Natuurlijk heeft hij het haar verteld toen hij eenmaal terug was (anders had ik het wel verteld), en stuurde zij mij een berichtje en belde me om te vertellen wat er gebeurd was en wat ze moest doen. Ik heb gewoon gedaan of ik van niets wist en dat het ik zo gehouden (en het is nu een jaar later). Ik denk dat zij het wel had willen weten maar het waren gewoon mijn zaken niet. Het is hun relatie, en zij moeten het uitpraten (of niet), ik heb daar niets meer te maken.

Ik snap de keuze die je vriendinnen hebben gemaakt dus wel, alhoewel ik in dit geval een andere keus gemaakt zou hebben. En tuurlijk is het niet leuk dat zij het wel wisten maar jij niet, maar het zegt verder niets over jullie vriendschap.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 17:07
kersje-15-v
kersje-15-v is offline
tjah.. zit natuurlijk wel wat in...

eigenlijk weet ik zelf ook niet wat ik zou doen als ik het wist van een vriendin maar ik voelde me gewoon dubbel lullig.. van de ene kant omdat ik te horen kreeg dat hij met iemand had gezoend en ten tweede omdat al mun vriendinnen het wisten ..

al met al een stomme situatie maarja niemand kan er meer iets aan doen
Reageren

Regels voor berichten