Advertentie | |
|
![]() |
|
Nou ja, die zin zegt nog niets. Er zijn tal van relaties geboren uit goede vriendschappen.
Waarom kreeg jij de indruk dat ze je leuk vond? Wie weet vindt ze je wel leuk, dat weet je niet. Ik weet niet wat voor activiteiten je normaal altijd met haar onderneemt, maar doe eens iets date-achtigs. Dan kun je meteen zien hoe zij daar tegenover staat.
|
![]() |
Meisjes houden niet van aardige jongens, als je er altijd lief voor d'r bent om al haar gezeur aan te horen ben je toch wel een erg makkelijk doelwit, houden meisjes niet van (al is dat vaak nog onbewust ook, maargoed, het is ook altijd de grootste schreeuwlelijk uit de klas die het meeste met de meisjes omgaat).
Maar denk dat de tijd het in jou geval wel zal leren, anders over 2 - 4 maand gewoon eens vragen wat ze nou ecccht vind. |
![]() |
|
Die grootste schreeuwlelijk gaat misschien alleen maar meer met meisjes om omdat hij zo makkelijk praat. Makkelijk zijn woorden overbrengt (schreeuwt) dan een lieve, verlegen jongen.
Niet alles komt je aanwaaien, je kan ook initiatief nemen als lieve jongen en zo een relatie krijgen die 6 keer zo lang duurt als de relatie van Schreeuwlelijk. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Meisjes verwachten dat je ook wat te zeggen hebt. Luisteren is goed en meestal hoef je niet eens met oplossingen te komen, maar kom wel met iets terug. Belangrijk is begrip tonen maar aan de andere kant moet je niet bang zijn om tegen haar mening in te gaan, dat houdt het interessant. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn vriend is ook een goede vriend van me, toch hebben we een relatie. Om een goede lange-termijnrelatie te hebben moet er wel sprake zijn van liefde én vriendschap
![]() Maar waarom ging jij er van uit dat ze jouw vriendin was? En ze zegt nu toch dat ze van je houdt, dat lijkt me een goed teken... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Gewoon vrienden of verliefd? Verwijderd | 10 | 03-02-2017 18:11 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin doet afstandelijk Mighty I | 16 | 07-07-2014 11:02 | |
Liefde & Relatie |
(gewone) Vriend(in) krijgt relatie Verwijderd | 13 | 07-12-2005 23:27 | |
Liefde & Relatie |
help,vriendin,veranderd enzo Maija | 16 | 16-10-2004 08:22 | |
Liefde & Relatie |
Geen andere optie dan contact verbreken met goede vriendin? Commondude | 9 | 23-06-2004 18:57 | |
Liefde & Relatie |
Wanneer iemand een vriend noemen... Gothic | 12 | 30-06-2002 13:49 |