Oud 01-03-2011, 16:14
lieke-95
lieke-95 is offline
hoe kan je je huiswerk en toetsen goed plannen?

iemand een idee?

alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-03-2011, 16:32
Verwijderd
Agenda. Kijken hoeveel tijd je aan iets besteed en je nog hebt
Met citaat reageren
Oud 01-03-2011, 19:08
lieke-95
lieke-95 is offline
ja maar als je een dag weinig tijd heb en het niet van elk vak weet

wat doe je dan?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2011, 19:40
Steelpan
Steelpan is offline
Op een andere dag extra veel doen. En als je het niet weet, moet je het aan je docent vragen.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2011, 20:23
Verwijderd
Hoe kun je nu niet van elk vak weten wat je moet doen? Ik neem aan dat dit opgegeven wordt in de lessen, je moet het dan gewoon onmiddelijk opschrijven in je agenda. Ik schreef het altijd op op de dag dat het af moest zijn. Dus als er maandag iets wordt opgegeven voor donderdag, schrijf je dat bij donderdag.

Vervolgens ging ik dan s middags mijn agenda er bij pakken, en kijken wat ik moest doen voor de volgende dag. Dat ging ik als eerste maken. Vervolgens keek ik wat verder, naar de komende dagen. Dan kijk ik wat het meeste tijd in beslag gaat nemen, en dan ga ik dat maken.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 09:04
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Hoe kun je nu niet van elk vak weten wat je moet doen? Ik neem aan dat dit opgegeven wordt in de lessen, je moet het dan gewoon onmiddelijk opschrijven in je agenda. Ik schreef het altijd op op de dag dat het af moest zijn. Dus als er maandag iets wordt opgegeven voor donderdag, schrijf je dat bij donderdag.

Vervolgens ging ik dan s middags mijn agenda er bij pakken, en kijken wat ik moest doen voor de volgende dag. Dat ging ik als eerste maken. Vervolgens keek ik wat verder, naar de komende dagen. Dan kijk ik wat het meeste tijd in beslag gaat nemen, en dan ga ik dat maken.
Dus dat.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 09:22
lieke-95
lieke-95 is offline
ok bedankt voor jullie reacties
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 17:00
Verwijderd
huiswerk dat ik in het weekend wil maken maak ik altijd een planning voor.
rekening houdend met wat ik buiten huiswerk nog meer wil doen in het weekend en hoeveel tijd ik met een bepaald vak bezig ben.
dan kan het dus best zijn dat ik vrijdag(die telt bij mij ook mee voor die planning) meer moet doen als zaterdag, omdat ik zaterdag minder tijd heb.
ik spreek wel altijd met mezelf af dat ik max 3 uur ergens over mag doen als ik bijvoorbeeld 6 vakken moet doen, maar heb ik dan nog een half uur over dan vul ik die ook op door alvast iets van een dag later te maken.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2011, 17:14
lieke-95
lieke-95 is offline
bedankt voor jullie reacties
Met citaat reageren
Oud 10-03-2011, 18:49
ronalddegeus
ronalddegeus is offline
Ik had er ook wel vaak moeite mee. nu minder. dat komt door de volgende dingen: mijn bureau volledig leeg als ik ga leren, muziek en computer uit, en van de eerste alinea het aantal woorden tellen. beetje raar, maar bij mij helpt het, hopelijk bij jou ook;-)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten