Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2005, 07:59
*RooSs*
*RooSs* is offline
Zinnetjes Frans
(voor mondeling) Wie kan een beetje helpen? Thanks!


* Een meerderheid van de Fransen is van plan om tegen de Europese grondwet te stemmen bij het referendum dat eind mei in Frankrijk zal worden gehouden.

* Eerdere peilingen in Frankrijk lieten een kleine meerderheid voor de grondwet zien.

* Ook blijkt dat een groot aantal/percentage niet eens van plan is te gaan stemmen.Namelijk, maar liefst 53 procent.

* Ik ben nu gelukkig bijna beter, na een lange tijd ziek te zijn geweest. Ik hoop nu ,net als een gezond iemand, gewoon te gaan studeren.

Laatst gewijzigd op 17-05-2005 om 14:28.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2005, 08:50
Euryalo
Avatar van Euryalo
Euryalo is offline
Citaat:
*RooSs* schreef op 17-05-2005 @ 08:59 :
Zinnetjes Frans
(voor mondeling) Wie kan een beetje helpen? Thanks!


* Ik woon in een vrijstaand huis.

* Een meerderheid van de Fransen is van plan om tegen de Europese grondwet te stemmen bij het referendum dat eind mei in Frankrijk zal worden gehouden.

* Eerdere peilingen in Frankrijk lieten een kleine meerderheid voor de grondwet zien.

* Ook blijkt dat een groot aantal/percentage niet eens van plan is te gaan stemmen.Namelijk, maar liefst 53 procent.

* Ik ben nu gelukkig bijna beter, na een lange tijd ziek te zijn geweest. Ik hoop nu ,net als een gezond iemand, gewoon te gaan studeren.
*trekt forumbaasgezicht*

probeer eerst zelf maar, dan kunnen wij je verbeteren
__________________
†-"Als ik alleen geloof wat ik begrijp, is mijn geloof net zo groot als mijn hoofd." Godfried Bomans -†
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 09:34
*RooSs*
*RooSs* is offline
Ja maar ik kan er dus niks van .Anders zou ik het niet vragen.... en er is hier vast wel iemand heel goed in frans die even kan helpen.

Ik post anders straks wel even wat ik dacht, maar dat klopt toch van geen kant.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 09:41
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
woor·den·boek (het ~)
1 naslagwerk waarin de afzonderlijke woorden en vaste uitdrukkingen van een taal zijn gerangschikt, met daarbij hun grammaticale eigenschappen, gebruiksmogelijkheden, betekenissen of vertalingen => lexicon
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 09:55
*RooSs*
*RooSs* is offline
Citaat:
T_ID schreef op 17-05-2005 @ 10:41 :
woor·den·boek (het ~)
1 naslagwerk waarin de afzonderlijke woorden en vaste uitdrukkingen van een taal zijn gerangschikt, met daarbij hun grammaticale eigenschappen, gebruiksmogelijkheden, betekenissen of vertalingen => lexicon
Zucht..het gaat niet om de woordjes maar om de hele zinsbouw&grammatica..
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 11:29
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
*RooSs* schreef op 17-05-2005 @ 10:55 :
Zucht..het gaat niet om de woordjes maar om de hele zinsbouw&grammatica..
Je zoekt ook de woorden op, en daarna trek je de werkwoorden door je grammatica schema, iets dat letterlijk in je boek zal staan.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 17:35
lilllie
kbegrijp er dus echt nxke van hooor!!!!
veeel te moeilijk
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 17:54
Verwijderd
Typisch bezoekers
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 17:03
Liesjeuh
Avatar van Liesjeuh
Liesjeuh is offline
Citaat:
*RooSs* schreef op 17-05-2005 @ 08:59 :
[B]* Een meerderheid van de Fransen is van plan om tegen de Europese grondwet te stemmen bij het referendum dat eind mei in Frankrijk zal worden gehouden.
* Eerdere peilingen in Frankrijk lieten een kleine meerderheid voor de grondwet zien.
* Ook blijkt dat een groot aantal/percentage niet eens van plan is te gaan stemmen.Namelijk, maar liefst 53 procent.
* Ik ben nu gelukkig bijna beter, na een lange tijd ziek te zijn geweest. Ik hoop nu ,net als een gezond iemand, gewoon te gaan studeren.
als het nog de moeite is...

*La majorité des Français ont l'intention de voter contre la constitution Européenne au (?) référendum qui aura lieu à la fin de mai en France.

*Des sondages d'opinion précédents en France ont révélé qu'une petite majorité était pour la constitution. (of mss beter: favorable à la constitution)

Il paraît aussi qu'un nombre / pourcentage élevé n'a même pas l'intention d'aller voter, à savoir 53 pour cent.

*Heureusement, j'ai presque guéri, après avoir été malade pendant une longue période. Maintenant j'espère aller étudier normalement (?), comme une personne saine.
__________________
*Nee heb je, ja kun je krijgen*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Vertaling franse zinnetjes.
Verwijderd
3 19-11-2013 16:32
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Franse zin vertalen.
-dv-
3 18-06-2010 12:26
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Franse zinnen verbeteren.
MUSIC@ddict!
0 02-06-2008 18:01
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Franse zinnetjes over eten
Verwijderd
7 18-10-2006 18:15
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Franse standaardzinnetjes
Konijn
10 10-07-2006 12:24
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen franse zin vertalen
shy gurl
7 09-09-2004 12:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43.