Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Op mailtjes en smsjes van persoon A reageert persoon B niet. Persoon A wil het er wel over hebben maar A wil ook niet dat het gesprek zo eindigt en ze nooit meer praten ofzo. Maar waarom zou persoon B niks zeggen maar wel leuke gesprekken voeren terwijl diegene weet dat persoon A het toch moeilijk vindt?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nou als persoon B merkt dat persoon A hem/haar leuk vindt maar dit niet wederzijds is zal ze niet overal op terug reageren (sms/mail). Maar wanneer je een gesprek met haar begint (op msn of gewoon?) zal ze je natuurlijk niet negeren en wel gewoon meepraten om niet arrogant over te komen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(wacht, ik ga even fictieve namen bedenken voor de duidelijkheid van het verhaal ![]() Het klinkt alsof Tim Laura heel erg leuk vindt, misschien best wel een beetje achter haar aanloopt en bang is om iets verkeerds te zeggen en daarna geen contact meer te hebben. Laura voelt denk ik niet hetzelfde, en heeft daarom misschien ook geen zin in allerlei moeilijke gesprekken. Het valt me op dat het wel vaker voorkomt dat mensen die geen gevoelens (meer) hebben voor de ander het onderwerp liever ontwijken en geen contact hebben, en de ander negeren, dan dat ze er even open en eerlijk over praten. En oppervlakkig gezellig contact lukt dan wel, maar het initiatief daartoe komt dan vaak van degene die verliefd is, in dit geval dus Tim. |
![]() |
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Waarom kom ik altijd in de ''friendzone'' R-R | 65 | 24-07-2013 15:55 | |
Psychologie |