Citaat:
Ja hoor, ik heb opnieuw blaasontsteking. Ben weer aan de antibiotica. De dokter overdreef niet toen hij zei dat blaasontsteking nog weleens terug kan komen.. ;x
|
:blaasontstekingsboks:
Ik kreeg gistermiddag ineens verschrikkelijke buikpijn en pijn bij plassen die niet overging. Uiteindelijk ging ik vroeg naar bed, 'ga morgen maar na de dokter'. Maar ik kon helemaal niet slapen van de pijn en ik moest steeds naar de wc, en dat was nogal naar. Toen ik 's nachts meer bloed dan plas plaste, belde mijn moeder de huisarts, dus daar gingen mijn vader en ik 's nachts heen. Ik kreeg te horen dat ik blaasontsteking heb en dat ik naar de apotheek moest voor antibiotica. Helaas was die apotheek een beetje onvindbaar, dus mijn vader en ik hebben een halfuur rondgereden

. Toen we alles hadden weer op huis aan. Het was halftwee toen we thuiskwamen. De antibiotica moest met eten ingenomen worden, dus mijn vader zat me de hele rit te plagen met 'nou, dan geven we je een lekker tomaatje!' (wat ik dus echt niet lust

), maar toen we thuis waren, maakte hij bapaobroodjes, een voor hem en een voor mij. Die gingen we toen eten en dat vond ik ontzettend lief

. Dat waardeer ik wel, maar voor de rest heb ik vannacht nauwelijks geslapen en dat waardeer ik dan weer niet zo vreselijk.