Oud 26-01-2011, 16:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Spui hier!

Ik kan de 6 op tentamen Media Art History niet waarderen, hij zo lelijk tussen alle mooie cijfers van de laatste tijd .
Oud 27-01-2011, 10:47
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn vader. Hij zeurt. Ik word er moe van!
Oud 27-01-2011, 12:25
Breakdown
Breakdown is offline
Dat ik waarschijnlijk de Target Date van een klant niet haal.
Moet morgen een monster serie afhebben en dat ga ik denk ik niet redden
Oud 27-01-2011, 14:03
Verwijderd
Normaal draai ik mijn hand niet om voor het opruimen van wat kattenkots maar gister was ik getrakteerd op maar liefst ZEVEN bergjes, waarvan in één een lange, kronkelende spoelworm mij begroette echt té ranzig
Oud 27-01-2011, 14:21
CelineB
CelineB is offline
All die zoenende people in gang
,,pfff..
Oud 27-01-2011, 18:14
Verwijderd
IQ-test
Oud 27-01-2011, 18:20
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn conditie. Gadverdamme, ik mag eindelijk mijn bed uit en dan gaat het zo! Dan loop ik honderd meter en dan heb ik het weer aan mijn heupen of knieen en IK LIJK WEL EEN OUD WIJF
Oud 27-01-2011, 19:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat de lift het niet doet en ik met teringzware boodschappen 2 etages hoog trap moest lopen
Oud 27-01-2011, 20:22
snoopy
snoopy is offline
Dat ik al 1,5 uur bezig ben Julia aan het slapen te krijgen.
En ik wil al net zo lang zélf graag gaan slapen ivm de afgelopen nacht.
Oud 27-01-2011, 20:53
Verwijderd
Dat de vieze meneer zei dat ik camerageniek was.
Oud 27-01-2011, 21:31
Batave
Batave is offline
Mediamarkt reclames. En een van mijn oordopjes heeft half geluid.
Oud 28-01-2011, 03:30
Verwijderd
dat het weer vet koud is.
Oud 28-01-2011, 03:45
Verwijderd
Dat mijn felbegeerde koptelefoon met übergeluid in Duitsland ligt. Al ruim een maand. Want besteld via een Duitse site en dan zou hij bij m'n opa en oma aankomen, die in Duitsland wonen en die hem een maand geleden mee zouden nemen tijdens een bezoekje aan mijn ouders. Maar hij arriveerde een paar dagen te laat dus dat feest ging niet door. Nu is het wachten tot er weer iemand op doorreis is, of er zelf naartoe rijden, maar dat doe je ook niet zo 1-2-3 natuurlijk.

Ik ben die krakkemikkige iPod-oortjes zat. Zo kan ik toch niet fatsoenlijk muziek luisteren
Oud 28-01-2011, 03:59
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dat mijn felbegeerde koptelefoon met übergeluid in Duitsland ligt. Al ruim een maand. Want besteld via een Duitse site en dan zou hij bij m'n opa en oma aankomen, die in Duitsland wonen en die hem een maand geleden mee zouden nemen tijdens een bezoekje aan mijn ouders. Maar hij arriveerde een paar dagen te laat dus dat feest ging niet door. Nu is het wachten tot er weer iemand op doorreis is, of er zelf naartoe rijden, maar dat doe je ook niet zo 1-2-3 natuurlijk.

Ik ben die krakkemikkige iPod-oortjes zat. Zo kan ik toch niet fatsoenlijk muziek luisteren [afbeelding]
Waarom sturen ze niet gewoon een pakketje naar jou toe?
Oud 28-01-2011, 04:13
Verwijderd
Ja, dat had ik laatst ook bedacht. Ik weet het eigenlijk niet, binnenkort eens bellen en vragen waarom we 't niet op die manier doen.
Oud 28-01-2011, 18:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja hoor, ik heb opnieuw blaasontsteking. Ben weer aan de antibiotica. De dokter overdreef niet toen hij zei dat blaasontsteking nog weleens terug kan komen.. ;x
Oud 28-01-2011, 18:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja, dat had ik laatst ook bedacht. Ik weet het eigenlijk niet, binnenkort eens bellen en vragen waarom we 't niet op die manier doen.
Waar wonen ze? Ik kom regelmatig in Duitsland
Oud 29-01-2011, 08:38
Verwijderd
Citaat:
Ja hoor, ik heb opnieuw blaasontsteking. Ben weer aan de antibiotica. De dokter overdreef niet toen hij zei dat blaasontsteking nog weleens terug kan komen.. ;x
Ohh fizzle wat naar voor je! Beterschap :xxx <3
Oud 29-01-2011, 11:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Stalker
Oud 29-01-2011, 12:02
Verwijderd
die nieuwe dienstregeling die in december in is gegaan, dit is al de 23429840283409ste keer dat ik daardoor gewoon niet weg kan
Oud 29-01-2011, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Mijn vader. Hij zeurt. Ik word er moe van!
misschien moet je eens werk gaan zoeken dan.
Oud 29-01-2011, 17:40
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
misschien moet je eens werk gaan zoeken dan.
Misschien moet je niet zo smart ass tegen me doen als je niet weet waar het over gaat.
Oud 29-01-2011, 18:11
Daboman
Daboman is offline
Negatieve mensen. Men wat bestaan er toch een zeikerds. Nog vervelender is het als ze een hoge positie hebben. *is voorstander van productief positivisme*.
Oud 29-01-2011, 19:05
Verwijderd
msn
Oud 30-01-2011, 12:08
Verwijderd
Ik heb nu echt hele lelijke dikke striae en dat gaat niet meer weg... Bij dat dikker worden kan ik nog denken "ja straks ben ik daar weer vanaf, het duurt even, maar ach". Strontmedicijnen.
Advertentie
Oud 30-01-2011, 12:10
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Misschien moet je niet zo smart ass tegen me doen als je niet weet waar het over gaat.
Oud 30-01-2011, 14:07
Verwijderd
Een koud achterste.
Oud 30-01-2011, 16:12
Verwijderd
Mensen die aanstoot nemen aan de term 'ongelukje' voor een ongeplande zwangerschap/baby aanstellerij much?
Oud 30-01-2011, 16:13
Geel
Geel is offline
Citaat:
Mensen die aanstoot nemen aan de term 'ongelukje' voor een ongeplande zwangerschap/baby aanstellerij much?
Wie doet dat dan? Als iets wat je niet gepland hebt toch gebeurt, dan is het toch ook een soort van ongelukje?
Oud 30-01-2011, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Wie doet dat dan? Als iets wat je niet gepland hebt toch gebeurt, dan is het toch ook een soort van ongelukje?
Ja. Maar sommige mensen vinden blijkbaar dat je dat niet mag zeggen ;x

There's no mistakes, only happy accidents!

Oud 30-01-2011, 16:21
Batave
Batave is offline
Citaat:
Mja.. ongelukje klinkt alsof je het niet wilde ofzo. Maar meestal zeggen die mensen dan iets als: Niet gepland, wel geliefd. oid.
Oud 30-01-2011, 16:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Brandplek in mijn handpalm
Oud 30-01-2011, 17:07
Tink*
Tink* is offline
Ik kan zo slecht tegen mensen die op het laatste moment iets afzeggen. Dan reken je erop en dan gaat het niet door en dan zit je alleen, grrrr.
Oud 30-01-2011, 17:24
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Krakers.
Oud 30-01-2011, 19:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik kan zo slecht tegen mensen die op het laatste moment iets afzeggen. Dan reken je erop en dan gaat het niet door en dan zit je alleen, grrrr.
ja vreselijk inderdaad. Mijn bff van de middelbare school deed dat non-stop. Toen ze niet op kwam dagen voor mijn moeders bruiloft en ook geen felicitatiemailtje of zelfs smsje stuurde of liet weten dat ze toch maar niet kwam, was het wel genoeg geweest. Het is best fijn om dat soort mensen kwijt te zijn.
Oud 30-01-2011, 19:52
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
ja vreselijk inderdaad. Mijn bff van de middelbare school deed dat non-stop. Toen ze niet op kwam dagen voor mijn moeders bruiloft en ook geen felicitatiemailtje of zelfs smsje stuurde of liet weten dat ze toch maar niet kwam, was het wel genoeg geweest. Het is best fijn om dat soort mensen kwijt te zijn.
Ze kwam niet opdagen voor een bruiloft en liet niks weten .
Oud 30-01-2011, 20:55
Missy
Missy is offline
Stomme derde periode. Ik wil vakantie..
Oud 30-01-2011, 21:36
Geel
Geel is offline
Besluiteloosheid.
Oud 31-01-2011, 10:57
Verwijderd
Dat de centrale verwarming van heel het kantoor overleden is.
Oud 31-01-2011, 15:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Aaaaaargh! Ik moet me over een week hebben ingetekend voor m'n scriptie, met een onderwerp en alles en ik heb geen flauw idee!

Oud 31-01-2011, 15:17
Verwijderd
Stress. Stom profielwerkstuk.
Oud 31-01-2011, 16:14
Verwijderd
De 1-2 nederlaag van Bristol Rovers tegen Hull City...

in FIFA 11.
Oud 31-01-2011, 20:38
Rivka
Rivka is offline
Deze week. Wat een kakweek.
Oud 31-01-2011, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Aaaaaargh! Ik moet me over een week hebben ingetekend voor m'n scriptie, met een onderwerp en alles en ik heb geen flauw idee!

Bachelorscriptie of masterscriptie?
Oud 31-01-2011, 21:15
JustADreamer
JustADreamer is offline
Dat mijn theemok (eigenlijk soepkom) al kapot is na uhh 3 dagen Ik goot er warm, maar niet meer kokend, water in en toen *krak* scheurde hij gewoon dwars doormidden... En ik was er nog wel zo blij mee... Stom ding
Oud 31-01-2011, 21:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Bachelorscriptie of masterscriptie?
Bachelor. Ik weet wel een beetje een richting gelukkig, maar meer ook nog niet echt.
Oud 01-02-2011, 08:52
Verwijderd
Citaat:
:blaasontstekingsboks:

Ik kreeg gistermiddag ineens verschrikkelijke buikpijn en pijn bij plassen die niet overging. Uiteindelijk ging ik vroeg naar bed, 'ga morgen maar na de dokter'. Maar ik kon helemaal niet slapen van de pijn en ik moest steeds naar de wc, en dat was nogal naar. Toen ik 's nachts meer bloed dan plas plaste, belde mijn moeder de huisarts, dus daar gingen mijn vader en ik 's nachts heen. Ik kreeg te horen dat ik blaasontsteking heb en dat ik naar de apotheek moest voor antibiotica. Helaas was die apotheek een beetje onvindbaar, dus mijn vader en ik hebben een halfuur rondgereden . Toen we alles hadden weer op huis aan. Het was halftwee toen we thuiskwamen. De antibiotica moest met eten ingenomen worden, dus mijn vader zat me de hele rit te plagen met 'nou, dan geven we je een lekker tomaatje!' (wat ik dus echt niet lust ), maar toen we thuis waren, maakte hij bapaobroodjes, een voor hem en een voor mij. Die gingen we toen eten en dat vond ik ontzettend lief . Dat waardeer ik wel, maar voor de rest heb ik vannacht nauwelijks geslapen en dat waardeer ik dan weer niet zo vreselijk.
Oud 01-02-2011, 21:19
Verwijderd
vallende doperwtjes ;x
Oud 01-02-2011, 21:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Valentijnsdagonzin! Wat is er mis met alle andere dagen dat je per se op 14 feb moet zeggen dat je van iemand houdt of een bloemetje kan meenemen?

Het is alleen leuk als het gebruikt wordt waar het voor bedoeld is: je geheime liefje het hof maken.
Oud 01-02-2011, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Valentijnsdagonzin! Wat is er mis met alle andere dagen dat je per se op 14 feb moet zeggen dat je van iemand houdt of een bloemetje kan meenemen?

Het is alleen leuk als het gebruikt wordt waar het voor bedoeld is: je geheime liefje het hof maken.
Dit ja.

Enn het koude weer
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten