Dag iedereen,
Ik zit met iets in me maag, zal waarschijnlijk niet een heel erg groot probleem zijn, maar ik dacht ; laat ik het toch maar even posten.
Ongeveer 1 maand geleden nu ben ik op een verjaardag geweest van een familielid. Op die verjaardag heb ik een meisje leren kennen en heb het erg leuk met haar gehad die dag. We hebben wat gepraat en paar domme spelletjes gespeeld. We hebben wel gelachen en ik moet zeggen het is zeker een leuk meisje! Feest voorbij, zij naar huis en ik weer naar huis. Daarna hebben we elkaar toegevoegd op hyves, facebook en al die meuk!
We hebben toen erg veel met elkaar zitten praten over facebook etc. en leerde elkaar alweer een beetje beter kennen. Een paar dagen daarna hebben we elkaar ons mobiele nummer gegeven en we sms'en elkaar nu elke dag wel een paar keer. We hebben afgesproken dat we volgende maand met elkaar zouden afspreken en wie weet komen we elkaar nog tegen op koninginnendag. We wonen nogal een eindje van elkaar weg, ik denk zo'n 50 of 60 km ofzo.
Ik vind het een erg leuk meisje en wil haar ook echt graag beter leren kennen en meer met haar doen. Het probleem is alleen een beetje, ik voel me niet echt verliefd op het moment. Ik voel me wel wat aangetrokken tot haar, maar niet verliefd. Ik voel me bij lange na niet zo blij etc. als ik me voelde bij mijn ex, maar dat zal ook wel zijn omdat ik 2 jaar met haar heb gehad en er naar toe heb kunnen werken. Ik vraag me dus eigenlijk een beetje af, je kan toch wel verliefd op iemand worden als je haar wat meer ziet en wat vaker afspreekt? Daarom ook de vraag: Zal ik het proberen?
|