Ik heb een relationeel probleem en hoop wat advies te kunnen winnen.
Laat ik maar beginnen, we hebben elkaar ongeveer 2 jaar geleden ontmoet op een kamp.
laten we zeggen 'het was liefde op het eerste gezicht'.
Toen het nacht was is ze naar me toegekomen en ging ze bij me slapen, we hebben toen beetje gezoend enzo.
We vonden elkaar echt leuk, was echt helemaal gek op haar en zij op mij.
De 2e dag hebben we lekker gekletst over alles en nog wat, ze vroeg heb je condooms mee.
die had ik mee, en die nacht hebben we het gedaan.
De 3e dag gingen we allemaal weer naar huis.
Eenmaal thuis gingen we direct op msn om te praten met elkaar.
ik vroeg me af of seks niet een beetje te vroeg was, maar ze zei van nee hoor heb er echt van genoten.
ik zo van najaa oke.
We wouden elkaar zo graag zien maar zij woonde in noord-holland en ik in overijssel.
Gewoon niet overbrugbaar.
ongeveer 1 jaar later hebben we weer afgesproken in utrecht.
Ik voelde me zo gelukkig en zij ook.
We hebben echt iets samen we zijn perfect gemaakt, alles klopt.
Gisteren heb ik dus helemaal met die klote trein naar haar toegegaan en waren we weer lekker samen, veel gezoend en het ook weer gedaan.
We zijn echt perfect samen, ik zou niet zonder haar kunnen en zij niet zonder mij.
Maar die afstand is zo moeilijk te overbruggen, hebben jullie misschien advies.
of heeft iemand een teleport naar haar toe.

Ik moest gisteren echt janken .. ik miste haar meteen en precies dat moment belde ze mij en zij miste me ook en moest ook janken.
Ik ben 17 jaar en heb best wel strenge ouderss.. ik mag niet bij haar slapen omdat ze denken dat ik het dan met haar doe.
ik heb het al gedaan, hebben jullie misschien advies want ik zou echt graag bij haar willen slapen.
ik zou er met mijn ouder wel over willen praten maar ik weet niet hoe ik dat moet doen.
Dus alsjeblieft help mij.
kuss een jongen in nood