Oud 04-11-2011, 08:55
The Larch
The Larch is offline

Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501
Gebruikersnaam Berichten
The Larch 60
Quis 2.0 48
Sarah 47
Apate 42
Martiño 38
mijamoto 35
Dobermann 24
Gnork 22
Panopticon 17
Paranoide 15
Noedelhap 15
Chicka Little 14
Carn 13
snoopy 12
Trimm Trabb 12
Kensington 11
Chick Rock 10
Rationeel 9
Pippeloen 8
.sann 7
Schrödinger 6
*Miekje* 6
Luud 6
Syori 5
Daboman 4
Absinthe 4
Noci 3
Saints 2
Sabir 2
Pierrot 1
Lorelei 1
Aveta 1
Uice 1

Oeioei.
Oud 04-11-2011, 09:08
Verwijderd
Huhu

Goedemorgen
Oud 04-11-2011, 09:15
Schrödinger
Schrödinger is offline
Morgen.
Oud 04-11-2011, 09:22
Verwijderd
Is het mogelijk om een halve banaan (in plakjes) in de koelkast te bewaren? Gewoon wat citroensap erover sprenkelen lijkt me niet afdoende, kun je het ook in een schaaltje water+citroensap zetten? Of sinaasappelsap? Of wordt dat echt heel ranzig?
Oud 04-11-2011, 09:25
Carn
Carn is offline
Citaat:
Morgen.
A morgen was a unit of measurement of land in Germany, the Netherlands, Poland and the Dutch colonies, including South Africa and Taiwan. The size of a morgen varies from 1/2 to 2½ acres, which equals approximately 0.2 to 1 ha. It was also used in old Prussia, in the Balkans, Norway and Denmark, where it was equal to about two-thirds of an acre (0.27 ha).
Oud 04-11-2011, 09:25
Verwijderd
Noooo

Onze wasmachine doet weer moeilijk
Oud 04-11-2011, 09:26
Rationeel
Rationeel is offline
beetje citroensap en dan strak afdekken/inpakken met vershoudfolie. dan kun je het prima bewaren hoor.
Oud 04-11-2011, 09:26
Verwijderd
Citaat:
Is het mogelijk om een halve banaan (in plakjes) in de koelkast te bewaren? Gewoon wat citroensap erover sprenkelen lijkt me niet afdoende, kun je het ook in een schaaltje water+citroensap zetten? Of sinaasappelsap? Of wordt dat echt heel ranzig?
Ik denk dat dat een beetje ranzig wordt. In ieder geval zou ik het niet met sinaasappelsap doen, maar je kunt het altijd proberen met water+citroensap ja.
Oud 04-11-2011, 09:27
Verwijderd
Citaat:
beetje citroensap en dan strak afdekken/inpakken met vershoudfolie. dan kun je het prima bewaren hoor.
Dan gaan ik dat proberen
Oud 04-11-2011, 09:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Goedemorgen ik heb even vrij!
Oud 04-11-2011, 09:36
Verwijderd
Hoe bevalt het verder CR? Zie je mooie dingen ?
snoopy
snoopy is offline
Ik bewaar halve bananen altijd gewoon zo in de koelkast. Niet afgedekt of met citroensap ofzo. Maar wel maximaal 2 dagen, daarna worden ze wel vies
snoopy
snoopy is offline
@ TL: had je die andere site nog geprobeerd? Daar kon het wel gewoon!
Oud 04-11-2011, 09:38
Carn
Carn is offline
wat een achternaam: Rutten bij/meergenaamd Verbeek

t.a.v. http://www.vernoeming.nl/vennegoor-o...ernamen-met-of
Oud 04-11-2011, 09:40
Verwijderd
Goedemorgen liefjes!
snoopy
snoopy is offline
Wie heeft er een leuk idee om Julia voor haar eerste verjaardag te geven? Ik ben compleet inspiratieloos. Een week later is het ook nog sinterklaas.
Verwijderd
Hmm. Moeilijk !
Oud 04-11-2011, 09:41
Schrödinger
Schrödinger is offline
"The eurozone is like the Hotel California, you can check out, but you can never leave."
Oud 04-11-2011, 09:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hoe bevalt het verder CR? Zie je mooie dingen ?
Het is hier heel tof! Heel leuke en gezellige groep en we gaan naar allemaal toffe dingen en praten met toffe mensen maar het is wel heeel druk en ik ben heeel moe huhu, dus ik ben ook wel een beetje blij dat ik morgen weer naar huis ga.

Maar vandaag dus eerst nog een vrije morgen (de rest gaat kletsen met interessante mensen ) en dan naar een galerie waar we ook met iemand gaan praten. Daarna naar één of andere bekende pub en dan Indiaas eten. Eerste keer deze week dat ik 's avonds meekan met eten
Oud 04-11-2011, 09:42
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Wie heeft er een leuk idee om Julia voor haar eerste verjaardag te geven? Ik ben compleet inspiratieloos. Een week later is het ook nog sinterklaas.
Met één jaar zijn ze zich toch niet bewust van verjaardagen? Dan gewoon niks geven, scheelt geld.
Oud 04-11-2011, 09:43
Verwijderd
Citaat:
Hier hetzelfde "probleem" duplo en een slee heb ik nu op het verlanglijstje
En iets van winterlaarsjes? Al is dat misschien niet zo leuk als cadeau (hoewel een 1-jarige waarschijnlijk het inpakpapier sowieso het leukste vindt). Een winterset; mutsje, wanten, sjaal.
Verwijderd
Citaat:
Het is hier heel tof! Heel leuke en gezellige groep en we gaan naar allemaal toffe dingen en praten met toffe mensen maar het is wel heeel druk en ik ben heeel moe huhu, dus ik ben ook wel een beetje blij dat ik morgen weer naar huis ga.

Maar vandaag dus eerst nog een vrije morgen (de rest gaat kletsen met interessante mensen ) en dan naar een galerie waar we ook met iemand gaan praten. Daarna naar één of andere bekende pub en dan Indiaas eten. Eerste keer deze week dat ik 's avonds meekan met eten
Oh dat is wel chill! En fijn dat je mee kan met avond eten , ik vond dat altijd heel gezellig als je met een groep ergens bent. Het klinkt in ieder heel leuk en gezellig allemaal!
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ze wordt een, ze zal het zich niet herinneren. Koop desnoods iets nuttigs, waarschijnlijk beleeft ze het meeste plezier aan het uitpakken.
Oud 04-11-2011, 09:44
Carn
Carn is offline
Citaat:
Met één jaar zijn ze zich toch niet bewust van verjaardagen? Dan gewoon niks geven, scheelt geld.
Oud 04-11-2011, 09:44
Verwijderd
Ga inderdaad dan voor nuttige dingen en dan kan Julia met pakpapier spelen ja
Advertentie
Oud 04-11-2011, 09:45
Verwijderd
Citaat:
Dat was mijn idee ook. Hij heeft toch niks nodig. Of een onuitgepakt speelgoedje dat we als kraamcadeau hebben gekregen opnieuw inpakken ofzo. maar ik ben een beetje bang dat anderen dat raar/kil/ongevoelig vinden
Oud 04-11-2011, 09:46
Carn
Carn is offline
Huis 6-jarige pedofiel beklad
Bewoner al langere tijd bekende van politie

In de nacht van zondag op maandag is het huis van de 6-jarige Melvin Haan uit Zuidlaren door onbekenden beklad. In de buurt waar de jongen woont, gaan al langere tijd geruchten over pedofiele neigingen van het jongetje. De politie houdt er dan ook ernstig rekening mee dat dit de oorzaak is van het vandalisme.

De tekst ‘Melvin is een goore fiese pedoviel’ werd maar liefst 38 keer werd aangetroffen op de woning van de familie Haan. Daarnaast is het huis ontsierd met mannelijke geslachtsdelen, diertjes, stripfiguren en asymmetrische hartjes van gekleurd stoepkrijt.

Volgens wijkagent Nando Sluipert komt het incident niet uit de lucht vallen en heerste er al langere tijd een gespannen sfeer in de buurt. “In september merkte ik het voor het eerst, toen het nieuwe schooljaar begon. Ik kreeg veel klachten van meisjes uit groep 3 die op het schoolplein briefjes kregen waarop de vraag stond of ze Melvin lief vonden. Later schijnt hij bij de gymles zelfs zijn plasser hebben laten zien en gevraagd te hebben of hij het spleetje van de meisjes mocht zien.”

Sluipert neemt de zaak hoog op, maar geeft toe geen idee te hebben over welk spleetje de meisjes destijds hebben gesproken. ‘Al sla je me dood. Ze zeiden echter het eerst allemaal nog wel leuk en spannend te hebben gevonden, maar later niet meer. En dan weet ik genoeg. Ik heb meteen een huiszoekingsbevel gevraagd om het kamertje van Melvin te kunnen doorzoeken. Volgens Melvin was er, behalve een monster onder z’n bed, niks te vinden. Dat bleek te kloppen, dus helaas had ik geen enkel bewijs voor de aantijgingen van de meisjes en kon ik verder niks doen.’

Melvins moeder Mandy verklaart ‘de troep te hebben verwijderd met staalborstels en een wagonlading groene zeep.’ . Het politiekorps Drenthe-Noord heeft toegezegd extra surveillanten in te zetten in Zuidlaren en de omringende dorpen Eelde-Paterswolde, Vries, Tynaarlo, Eelderwolde en De Punt. Op de verkooppunten van schoolkrijt wordt extra toezicht ingesteld.
Oud 04-11-2011, 09:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh dat is wel chill! En fijn dat je mee kan met avond eten , ik vond dat altijd heel gezellig als je met een groep ergens bent. Het klinkt in ieder heel leuk en gezellig allemaal!
Zeker. De rest van de week heb ik ook steeds alleen gegeten op de hotelkamer () dus leuk dat ik in ieder geval één keer samen kan eten met iedereen
Oud 04-11-2011, 09:47
Martiño
Martiño is offline
Koop dan iets waar het kind over een paar jaar ook nog iets aan heeft. Doosje duplo ofzo. En als mensen vinden dat je dan een klein cadeau geeft zou ik me er weinig van aantrekken.
Oud 04-11-2011, 09:49
snoopy
snoopy is offline
Citaat:

Het is niet waar trouwens, maar toch

Citaat:
Hier hetzelfde "probleem" duplo en een slee heb ik nu op het verlanglijstje
En iets van winterlaarsjes? Al is dat misschien niet zo leuk als cadeau (hoewel een 1-jarige waarschijnlijk het inpakpapier sowieso het leukste vindt). Een winterset; mutsje, wanten, sjaal.
Ghehe... Maar Julia is de tweede, dus we hebben echt álles al. Ik hoef ook geen heel groot cadeau, maar haar iets geven vind ik wel zo leuk Ik heb nu deze op het oog:
(maar dan van marktplaats )
Maar bleeegh...

Citaat:
Ze wordt een, ze zal het zich niet herinneren. Koop desnoods iets nuttigs, waarschijnlijk beleeft ze het meeste plezier aan het uitpakken.
Dat schijnt dus niet waar te zijn. Maar het is wel waar dat ze het papier het mooist vindt waarschijnlijk (maar uitpakken kan ze waarschijnlijk nog niet echt, dus dan kan ik haar beter nog gewoon een rol pakpapier geven )

Citaat:
Ga inderdaad dan voor nuttige dingen en dan kan Julia met pakpapier spelen ja
Maar wat voor nuttige dingen dan?
Oud 04-11-2011, 09:50
Verwijderd
Die bij is wel echt gaaf
Oud 04-11-2011, 09:50
snoopy
snoopy is offline
Sarah heb ik voor haar eerste verjaardag een doosje blokken gegeven inderdaad. Echt het goedkoopste van het goedkoopste Maar dat hébben we dus al.
Oud 04-11-2011, 09:52
Rationeel
Rationeel is offline
met die hello kitty watermolen maak je iedereen blij!
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Die bij is wel echt gaaf
Je hebt ook allemaal andere dieren
http://www.google.nl/search?gcx=w&ix..._HK8GgOtTn6O4B
Rationeel
Rationeel is offline
Chick Rock
Chick Rock is offline
Kleurboek? Voorleesboek?
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
met die hello kitty watermolen maak je iedereen blij!
Ugh. Ik haat Hello Kitty. We hebben laatst Hello Kitty duplo gekregen
Verwijderd
Ja, ik had er even niet aan gedacht dat jullie de meest standaard dingen al hebben natuurlijk!

Collegetijd in ieder geval.
Oud 04-11-2011, 09:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wat tof
Oud 04-11-2011, 09:54
Martiño
Martiño is offline
Ohja, die wheelybug hebben mijn mamma-collega's ook allemaal.
Oud 04-11-2011, 09:55
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Kleurboek? Voorleesboek?
Hmm... Kleurboek is ze nog een beetje te klein voor (en daar hebben we er ook al 4 van ) en we hebben echt al heel veel boeken. Maar ik zag laatst de dubbeldikke Jip-en-Janneke omnibus, misschien is die leuk. (hoewel ik die waarschijnlijk leuker vind dan zij...)
Oud 04-11-2011, 09:55
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ohja, die wheelybug hebben mijn mamma-collega's ook allemaal.
Seriously? Ik kende m helemaal niet
Oud 04-11-2011, 09:56
snoopy
snoopy is offline
Maar als ik haar écht gelukkig wil maken geef ik haar een pakje billendoekjes wat ze helemaal mag leeghalen
Oud 04-11-2011, 09:56
Verwijderd
Heeft ze al een (eerste) bestekje?
Oud 04-11-2011, 09:57
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Maar als ik haar écht gelukkig wil maken geef ik haar een pakje billendoekjes wat ze helemaal mag leeghalen
Nou, klaar.
Oud 04-11-2011, 09:59
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Heeft ze al een (eerste) bestekje?
Nee! We hebben wel gewoon plastic lepeltjes natuurlijk, maar geen 'éigen' bestek. Wat een leuk idee!@
Oud 04-11-2011, 10:00
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Nou, klaar.
Mja, ik denk ook een beetje op de langere termijn. Want nú snapt/kan ze een aantal dingen nog niet, maar wel vóór ze twee wordt natuurlijk. Dus dan maak ik haar later wél blij.
Oud 04-11-2011, 10:02
Verwijderd
Citaat:
Nee! We hebben wel gewoon plastic lepeltjes natuurlijk, maar geen 'éigen' bestek. Wat een leuk idee!@
Nou, hatsekidee
Oud 04-11-2011, 10:04
Verwijderd
Een schaaltje kattenbrokjes zou hier goed in de smaak vallen. Zo leuk om daar met je vette vingertjes door te roeren

He, en dat bestekidee is leuk idd die onthoud ik ook even
Oud 04-11-2011, 10:05
Verwijderd
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten