Oud 25-07-2011, 00:27
urjenn
urjenn is offline
gister avond heb ik met een vriend gechilled bij mij thuis en hebben aardig wat gedronken beerenburg pasoa en nog wat andere dingen van 25% maar
we hadden hetzelfde op en hij moest kotsen

wat hij wel anders deed was dat hij ging atten en ik niet want was eigenlijk mijn eerste keer dat ik zoveel ging drinken.
wrm gig hij dan kotsen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-07-2011, 07:53
Verwijderd
Dat ligt volgens mij toch echt aan je lichaam. Een zwaarder iemand kan waarschijnlijk beter tegen alcohol dan een heel licht iemand. Het zal dus echt aan jezelf liggen, de een kan beter tegen alcohol dan de ander. De een zal dus ook sneller over moeten geven dan de ander.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2011, 10:05
django023
django023 is offline
De ene kan beter tegen alcohol als de andere, wat ook een verschil kan maken is hoe snel iemand heeft gedronken. Als jij drie biertjes in 5 minuten drinkt kan jij meer dronken zijn dan dat jij 10 biertjes over de hele avond drinkt.
Oud 25-07-2011, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Dat ligt volgens mij toch echt aan je lichaam. Een zwaarder iemand kan waarschijnlijk beter tegen alcohol dan een heel licht iemand. Het zal dus echt aan jezelf liggen, de een kan beter tegen alcohol dan de ander. De een zal dus ook sneller over moeten geven dan de ander.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2011, 22:44
honestsmile
honestsmile is offline
Nou dat ligt toch echt aan het feit dat jou vriend het is gaan atten en jij niet. Van atten wordt je ook veel sneller dronken dan dat je het gewoon drinkt. En waarschijnlijk heeft hij dan ook nog meer op, want als hij at dan heeft hij het sneller op als jij, dus kan je niet allebei evenveel op hebben. Of hij moet al gestopt zijn met drinken en jij niet.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2011, 23:26
urjenn
urjenn is offline
Citaat:
Nou dat ligt toch echt aan het feit dat jou vriend het is gaan atten en jij niet. Van atten wordt je ook veel sneller dronken dan dat je het gewoon drinkt. En waarschijnlijk heeft hij dan ook nog meer op, want als hij at dan heeft hij het sneller op als jij, dus kan je niet allebei evenveel op hebben. Of hij moet al gestopt zijn met drinken en jij niet.
we namen dan telkens 't zelfde en dan na tien minuten weer

maar hij heefd echt evenveel als mij gehad
Met citaat reageren
Oud 26-07-2011, 10:52
honkballertje
honkballertje is offline
Zijn lichaam reageerde er gewoon anders op.
Waarschijnlijk hadden jullie van te voren allebij wat anders gegeten, dat maakt natuurlijk ook uit voor hoeveel je kan drinken.
Oud 26-07-2011, 11:57
django023
django023 is offline
Citaat:
Zijn lichaam reageerde er gewoon anders op.
Waarschijnlijk hadden jullie van te voren allebij wat anders gegeten, dat maakt natuurlijk ook uit voor hoeveel je kan drinken.
Oud 26-07-2011, 13:03
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
wrm gig hij dan kotsen?
Omdat het een lutser is die zijn grenzen niet kent en daarom alles maar weer naar buiten gooit.
Oud 14-08-2011, 13:15
Panterstring
Panterstring is offline
Misschien een zwakke maag?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2011, 14:46
Verwijderd
Dat heeft met zoveel verschillende factoren te maken dat er eigenlijk niets zinnigs over gezegd kan worden. Ga er iig maar niet van uit dat jij beter tegen alchol kan dan die vriend van je, want daar schiet je later de fout mee in.

Oh, en drink eens niet van die wijvendrankjes.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2011, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Dat heeft met zoveel verschillende factoren te maken dat er eigenlijk niets zinnigs over gezegd kan worden. Ga er iig maar niet van uit dat jij beter tegen alchol kan dan die vriend van je, want daar schiet je later de fout mee in.

Oh, en drink eens niet van die wijvendrankjes.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten