Heb nu nog maar 10 boeken de rest worden verkocht op de rommelmarkt donderdag. Heb ook nog wat jaargangen van een tijdschrift weg gedaan en de kast lijkt opeens leger. Ik heb zelfs planken over.
22-08-2011, 07:59
Verwijderd
mijn zelfgemaakt gedicht.
Op de kop.
een druk op de knop en alles staat op zijn kop.
De regenboog begint met violet
en de zon is er net.
Dan gaat de maan schijnen in het licht,
dit is niet zoals het hoort
ik trek de gordijnen dicht.
Het is te erg om aan te zien,
dit moet normaal worden,
anders is het voor gezien.
Een druk op de knop en alles staat niets meer op zijn kop.
ik niet meer. anders kwamen de boeken weken later aan. Maar nu moet ik ze ophalen, want de school heeft nu een iegen boekenfonds.
22-08-2011, 10:23
Verwijderd
Mogguh!
22-08-2011, 10:25
Verwijderd
Morgen !
22-08-2011, 10:56
Verwijderd
Goeiemorgen!
Wat ben ik toch blij dat ik nog dik 3 weken vrij heb .
22-08-2011, 10:58
Verwijderd
Ik heb nog maar één vrij plekje op de "taskbar" van mijn HTC. Dat staat tof Of hij moet zo clean mogelijk zijn, óf bomvol. Mission accomplished, mijn duistere OCD-kant is helemaal at ease
En omg, heerlijk, mijn pa is nu aan het stofzuigen. Dat zal hem leren ik blijf dan ook stilletjes in bed liggen, hoewel ik eigenlijk heel nodig moet plassen
Grrr moet dalijk op en neer met spullen naar mijn oma en weer naar huis, in de regen.
22-08-2011, 11:24
Verwijderd
Oooo iemand stuurt me allemaal zulke lieve mailtjes <3 'we wachten allemaal op je, vertel precies hoelaat je aankomt dan gaan we allemaal naar het vliegveld, je hoeft je nergens zorgen over te maken want we gaan goed voor je zorgen'. <3
Regen? Het is hier, rondom Arnhem, echt heel warm, droog en zonnig
Daar in de buurt zat ik 1week geleden, en toen was daar ook goed weer. Dinsdag en gister was het hier heftig aan het stormen, de parasol vloog het dak op.
Ik wacht gewoon tot mijn broertje thuis is dan kan hij helpen slepen maar dan moet ik tot 3uur wachten. Och ik ga gewoon als het wat minder hard regent.
Daar in de buurt zat ik 1week geleden, en toen was daar ook goed weer. Dinsdag en gister was het hier heftig aan het stormen, de parasol vloog het dak op.
Ik wacht gewoon tot mijn broertje thuis is dan kan hij helpen slepen maar dan moet ik tot 3uur wachten. Och ik ga gewoon als het wat minder hard regent.
Volgens buienradar duurt dat nog wel even.
In Den Bosch is het ook prachtig weer. <3