![]() |
||
Citaat:
maar OT: fijn dat jullie onze tips hebben gebruikt. Weet natuurlijk niet hoe het voor een vrouw voelt, maar als man zijnde voel je echt wel of je er in zit of niet. En ik neem aan dat als je een beetje penis hebt de vrouw ook wat voelt.
|
![]() |
Om een goede stijve te krijgen is het belangrijk dat je voldoende opgewonden bent. Om opgewonden te raken moet je zin hebben of zin krijgen doordat je vriendin ervoor zorgt dat je zin krijgt. Bijvoorbeeld door spannende sms-jes, uitdagende kleding, heel lief voor je te doen, je strelen enzovoort. Ook door gewoon met elkaar aan de gang te gaan kan je zin krijgen en vervolgens opgewonden worden. Belangrijk is te weten wat jou opwindt. Misschien kan je vriendin daar rekening mee houden. Maar als je niet voldoende opgewonden raakt door zenuwachtigheid of doordat je het gewoon niet boeiend vindt wat zij doet of aan heeft (etc...), dan zal je geen lekkere stijve krijgen. Probeer je te concentreren op de (lichaams)signalen die je vriendin geeft. Als je daarop goed reageert dan kan zij nog meer opgewonden raken waardoor jij daar op jouw beurt opgewonden van raakt. Ga niet nadenken of je het wel goed doet. Dat leidt vaak af, wat een stijve vaak niet ten goede komt. Als dat allemaal niet helpt stop er dan gewoon mee. Blijkbaar heb je dan onvoldoende zin en/of zijn de omstandigheden niet goed voor jou.
|
![]() |
|
![]() |
Ik zou het gebruik van glijmiddel niet adviseren (misschien als laatste (red)middel?) maar eerst uitvinden waaróm het niet lukte en daar oplossingen voor gaan bedenken. Maar ja, ik begrijp heel goed dat je wat basiskennis moet hebben om uit te vinden waarom het niet lukte. Dus adviseren vanaf een forum is wat lastig. Ik mailde het eerder, praat met elkaar over wara ieder van jullie zin van krijgen en wat ieder van jullie lekker opwindend vinden. Dta kan best lastig zijn omdat je je kwetsbaar maakt als je over je fantasieën praat. Maar dat is nu juist zo fijn aan een relatie; dat je je veilig voelt in je kwetsbaarheid. Dat de ander je begirjpt en daarin accepteert. Nou, de rest komt dan denk ik wel vanzelf...
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Bindingsangst? Raar verhaal... Ik snap er niets van ! Tommy1988 | 6 | 21-10-2011 12:05 | |
Psychologie |
ik weet het niet meer Barb4 | 7 | 30-12-2007 19:34 | |
Verhalen & Gedichten |
ik ben een verhaal aan het schrijven cactus metro | 7 | 02-05-2004 18:45 | |
Liefde & Relatie |
Kan een meisje 'voelen' dat ik vroeger veel heb meegemaakt? Hanz | 25 | 28-06-2002 19:23 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 | |
Verhalen & Gedichten |
ik kon vannacht niet slapen... Eightball GOD | 8 | 07-01-2002 20:24 |