Hallo, hier ben ik weer met opnieuw hetzelfde probleem. Ik plaats het topic opnieuw omdat ik nog steeds geen duidelijk antwoord gekregen heb, en nu al wat meer informatie heb
Oké, dus het zit zo. Ik kan al een tijdje een soort van harde bobbel voelen in mijn vagina. Het lijkt eigenlijk helemaal niets te maken te hebben met mijn vagina, ik kan de bobbel gewoon door mijn vaginawand heen voelen. Het lijkt meer iets te maken te hebben met mijn endeldarm of de plaats ertussen. De bobbel is ongeveer net iets groter dan een knikker en lijkt steeds op dezelfde plaats te zitten. Soms zijn het er meer, soms is het enkel die éne bobbel. Kan het zijn dat dit gewoon een beetje ontlasting is dat ik kan voelen? Is dat eigenlijk wel mogelijk om de ontlasting door de vaginawand heen te voelen (de wand tussen de vagina en de endeldarm is namelijk heel dun) ? Niet onbelangrijk om te weten is dat de bobbels ook allemaal verdwenen zijn vlak nadat ik naar het wc gegaan ben voor een grote boodschap xD, maar een tijdje erna zit de bobbel er opnieuw, dus ik twijfel eigenlijk wel of het gewoon ontlasting is dat ik voel zitten.
Iemand antwoooord?