Oud 06-10-2011, 19:58
thegast
thegast is offline
kan op slot

Laatst gewijzigd op 09-10-2011 om 16:26.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-10-2011, 18:56
hookee
hookee is offline
Klikken is niet om trots op te zijn, maar "spelen of er niks aan de hand is" ook niet. Misschien kun je je webcam eens aanzetten en wat opnemen. Daarnaast heeft een een mobieltje (die je ongetwijfeld hebt) een opnamemogelijkheid.
Je zou met je ouders kunnen praten (ja klikken..) en het erop gooien dat de buren zoveel lawaai hoorden.

Daarnaast maak ik me zorgen over wat hij buitenshuis uitspookt. Viert hij z'n agressie daar bot op andere eigendommen of zelfs mensen?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2011, 10:08
Verwijderd
Citaat:
Als hij gefrustreerd is om iets,en mijn ouders zijn niet thuis, gaat hij keihard met deuren gooien, schelden,etc,etc.
Ik vind dit niet zo heel erg schokkend. Thuis is in principe de plek waar je jezelf bent en tot rust komt, je op je gemak voelt. Sommige mensen hebben het nodig wat energie kwijt te raken en zijn daarmee wat extremer dan anderen. Ik scheld bijvoorbeeld af en toe weleens wat, maar daar bedoel ik weinig mee en ik vind het een onschuldige manier om wat frustratie kwijt te raken als iets even niet lukt.

Probeer er anders eens achter te komen of het verder gaat dan wat je hier beschrijft. Binnenshuis schelden en met deuren slaan betekent niet dat je buitenshuis bijvoorbeeld lichamelijk geweld toepast.

Als je last hebt van geluidsoverlast, dan vind ik dat wat anders. Dan klaag je over zijn geluidsoverlast, en niet over het 'agressief' zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2011, 14:56
Zeepje
Zeepje is offline
Naast wat hierboven staat kan je hem een bokszak geven om zich op af te reageren. Daarmee pak je het probleem eigenlijk niet aan, maar je hebt er in ieder geval minder last van.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten