Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Onrustig, ongeduldig, impulsief, brutaal en toch verlegen, koppig, eigenwijs, gevoelig, vasthoudend, soms erg gemeen, vrij spontaan, vergevingsgezind, gevoel voor humor, goedgelovig, angstig, stil en soms heel erg druk, eerlijk, aanhankelijk.
Laatst gewijzigd op 08-05-2003 om 14:41. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() edit: hola, niet zo snel ineens aanpassen he ![]() |
![]() |
|
ik ben meisje
![]() nieusgierig, eigenwijs, koppig, binnenvetter, piekeraar, lief (soms!), erg verliefd, aanhankelijk, opstandig, doorzetter, behulpsaam, wispelturig, bang, onzeker, moederlijk, afhankelijk maar ook zelfstandig ![]()
|
Verwijderd
|
agressief, begripvol, behulpzaam, betweterig, bijterig, burgerlijk, creatief, dapper, dromerig, experimenteel, explosief, extreem qua emoties, geduld-tonend, geil, huppelig, intelligent, klein, koppig, lief, liefdevol, nadenkend, ongeduldig, onvoorspelbaar, onzelfverzekerd, perfectionistisch, politiek correct, redelijk gelukkig, respectvol, roekeloos qua handelingen, selectief, tegenstrijdig, veelzijdig, verlegen, verliefd, voorzichtig qua uitingen, vriendelijk, warrig
*heeft lekker heel veel woordjes bedacht* edit: egocentrisch (niet egoïstisch! Ik wil best rekening met andere mensen houden, ik vergeet alleen soms dat er andere mensen zíjn!), was ik nog vergeten ![]() ennem -> psychologie? Laatst gewijzigd op 08-05-2003 om 21:57. |
![]() |
|
ik ben zoals er van mij verwacht wordt dat ik ben...
voor de rest nog nooit bij iemand de vrijheid gehad om te zijn wie ik zelf ben... ik vind het best knap dat jullie toch zoveel woorden over jezelf kunnen bedenken... bij sommige mensen zie ik hier ook dat ze 1 ding zeggen en meteen weer het tegenovergestelde... het hangt veel van de situaties en mensen bij wie je bent af... vind ik dan...
|
koppig, gevoelig, druk en onrustig, af en toe stilletjes, impulsief, fel, soms agressief, verliefd, klein, piekeraar, zorgzaam, brutaal, ik ga graag mijn eigen gang = onafhankelijk, opkropper, eigenwijs... en ach, weet ik het allemaal
![]()
|
Hmm, wel moeilijk om een realistisch beeld van mezelf op te schrijven
Onzeker, verlegen, lief, soms onredelijk tegen ouders, sociaal, vrolijk, super verliefd, geduldig, lui, behulpzaam, soms nogal agressief, koppig, nuchter en vooral nieuwsgierig
|
kkom niet snel voor mezelf op, ben maf, gek, druk, winegumgek
![]() ik ben liev, maar wel nukkig en zeurderig depri soms verder ben ik soms heel vrolijk, kan goed luisteren, hou er de laatste tijd onwijs van om te knuffelen en dat gaat echt zo: NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM, knuffeeeeeeeeeel (terwijl ik op je afren ![]() ![]() enne ik ben een goede vriendin, maar wel soms n hele saaie, als ik niets te vertellen heb ![]() ![]()
|
koppig, eigenwijs, goed luisterend, te veel willend, ongeduldig, sociaal, positief ingesteld, soms wat snel ergend als ik moe ben ofzo, te druk makend om dingen, agressief maar houd me meestal wel in, nuchter, sarcastische humor tot ergenis soms van mensen.
dat was het geloof ik wel
|
![]() |
|
Onzeker, donker, koud, negatief denkend,
bang, wisselend, lelijk, wil controle hebben.. Het hangt er maar van af bij wie ik ben.. Mensen met wie ik goed omga omschrijven me heel anders dan mensen die ik niet mag. [edit]Maar eigenlijk vind ik dit niet echt een omschrijving van wie ik ben, meer een karakteromschrijving.. Heeft er wel mee te maken, maar 'wie je bent' wordt niet alleen door je karakter bepaald.. (vaag gezegd, maar ok. ![]()
Laatst gewijzigd op 09-05-2003 om 11:39. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
ik ben:
hyperactief, impulsief, ongeconcentreerd, fel, afhankelijk, humoristisch, brutaal, vrolijk, gangmaker, ongeduldig, kattig, iemand die altijd zingt en danst, onzeker, chaotisch, netjes, muzikaal, agressief, eigen wereld, romantisch, gestresst, een doorzetter, iemand die veel piekert, gevoelig, sensationeel, avontuurlijk, eerlijk, preuts, perfectionistisch.
|
Verwijderd
|
Ik ben...
Perfectionistisch, angstig, onzeker, tevreden, vooruitstrevend, doorzettend, spiritueel, gesloten, intelligent, eerlijk, eigenwijs, heel gevoelig, behulpzaam, tolerant, links, verlegen bij onbekenden, druk in een veilige omgeving, dromerig, wazig, gelovig, romantisch, braaf, serieus, alleen, nieuwsgierig, ruimdenkend... Al met al kan ik zeggen dat ik vrij myself ben ![]() |
![]() |
|
onvoorspelbaar, excentriek, eigenwijs, kritisch, pessimist, totaal gestoord, droge humor, rare kijk op de wereld, eigen mening, doortastend, besluiteloos, eigenzinnig, paranoide, kunstzinnig, creatief, verbazingwekkend, vernieuwend, hysterisch
zo dit moet mensen genoeg afschrikken
|
sluw, sociaal/soms asociaal, denker, koppig, kort rose haar, prettig gestoord, kom eerlijk uit voor mijn eigen mening, bot, gevoelig, koppig, brutaal, moodswings, angstaanjagend, beschermend, psycho, hyperactief, agressief, sarcastische humor... denk dat het dat wel zown beetje was...
tis raar omdat over jezelf te zeggen....mjah
|
tja wie ben ik? Koppig, snel geirriteerd als ik moe ben, vrolijk, nieuwsgierig, lui, muziekliefhebber, open, goede luisteraar, aanhankelijk, bot, gevoelig, chaotisch, blondje, eigenwijs, eerlijk, creatief, dromerig, verliefd..........en er is vast nog wat.
|
Verwijderd
|
ik ben uhm.. *denkt na*
druk, emotioneel, gevoelig, spontaan, koppig, snel verveeld, open, praatgraag, muziekfan, sociaal, piekeraartje, onzeker, eigenwijs, eerlijk*soms wel iets té en dat kan vervelend zijn voor mij omgeving.. ![]() ![]() ![]() mjah vast nog wel meer, maar dat weet ik nu ff niet ![]() *momenteel niet zo heel errug heppie* |
![]() |
||
Citaat:
ontopic: zwak (weer niet gestopt), luisteren, proberen mensen te helpen, hou van zwemmen, (te) serieus, wel sociaal (toch?), is altijd van alles kwijt, strevertje (maar wel een 9 voor frans!! ![]() pff, ik vind dit moeilijk
|
![]() |
ik ben
blond/bruin blauwe ogen veel lachen kletsen ![]() help graag mn vriende ik kan niet zonder mense om me heen ben niet graag alleen hockey is mn sport ![]() verliefd...heel erg zelfs.. vandaag vrolijk ![]() alleen wel veel huiswerk ![]() xxx Linda
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Wie ben JIJ eigenlijk? Verwijderd | 6 | 15-03-2012 21:25 | |
Psychologie |
Wie ben jij? gewoonmax | 60 | 22-02-2007 16:52 | |
Lifestyle |
wie ben jij!!? annetjuh | 16 | 14-12-2003 19:51 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |