Oud 10-10-2011, 15:49
ruuubenn
ruuubenn is offline
Ik wil graag Gta IV (4) kopen (of een andere game) maar het liefst Gta IV (4)! Maar het mag niet van mijn moeder! ik heb alles al geprobeerd bijvoorbeeld: dat je bloed kan uitzetten (niet dus), dat we het kopen en dat zij dan mag meekijken en als ze het niets vind brengen we hem terug, echt ALLES! Weet iemand nog tips om haar over te halen? of misschien nog een andere leuke game? (maar dan echt een leuke!!) Grtz ruben
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-10-2011, 15:55
Changshan
Changshan is offline
Hoe oud ben je? Ik gok dat je sowieso officieel met je moeder die game moet halen, want hij is 18+. En onder een bepaalde (mentale) leeftijd zou ik er zelf ook niet helemaal zeker van zijn of je in ieder geval de grauwe sfeer van de illegaliteit in Amerikaanse steden een beetje kunt voelen en ervan kunt leren.
Oud 10-10-2011, 15:59
ruuubenn
ruuubenn is offline
ik ben 13 jaar en ik bedoel, iedereen uit mijn klas heeft het!! dus ik snap niet waarom ik het niet mag hebben?! en ik heb het al een keertje bij een vriend gespeeld! ik snap niet waarom ik het niet mag hebben: ik ga echt niet iedereen met een bazooka dood schieten!!! Grtz
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 17:42
Verwijderd
Ga maar eens online een spelletje CoD spelen, dan hoor je wel waarom.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 18:01
Thomas.
Thomas. is offline
Als iedereen uit je klas het heeft, dan is het toch niet origineel en geen ruk aan om te kopen?

speel dat spelletje maar bij je vriendjes, dan kan je zelf een beter spel kopen.
Oud 10-10-2011, 18:06
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
Citaat:
ik ben 13 jaar en ik bedoel, iedereen uit mijn klas heeft het!! dus ik snap niet waarom ik het niet mag hebben?! en ik heb het al een keertje bij een vriend gespeeld! ik snap niet waarom ik het niet mag hebben: ik ga echt niet iedereen met een bazooka dood schieten!!! Grtz
Toen je zei ik ga egt niet iedereen met een bazooka neerschieten, dacht ik, ja dat doe je dus echt wel,,,

ot

Wil jij het écht, of alleen omdat iedereen uit je klas het heeft, ???

Bijv. ik wou hem omdat een budd liet zien hoe coooool het was, en daarom wou ik het, maar dat duurde 3 F*CKING MAANDEN!!!!! omdat ik geen xbox toen had, (nee ik koop hem niet voor de computer, daar heb ik geen zin in)

ten tweede: toen ik hem kocht was me ma erook niet bij, ik was dus alleen, maar de free recordshop medewerker was zo vriendelijk dat ik met de bedrijfstelefoon me ma op mocht bellen voor toestemming(die ze dus natuurlijk gaf)

ten derde, liegen tegen je moeder??? je kunt het beter eerlijk doen, zeg bevoorbeeld dat je voor de trein springt als je hem niet krijgt( en dan na die tijd zeggen, dat je zou springen als de trein stilstaat )

nee ff zonder dollen, slijm of ga zeuren, net zolang tot je je zin krijgt, of zorg dat er veel racen in voor komt, een vriend van mij z'n moeder denkt dus dat gta een race spel is
Oud 10-10-2011, 18:10
Verwijderd
GTA 4 is kut jonge.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 19:56
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Wat een draak van een topic.

OP: als het niet mag, dan mag het niet. Probeer het een tijdje er niet over te hebben en daarna nog eens te proberen. Zeuren vinden ouders nooit leuk.
Oud 10-10-2011, 22:07
Eryc
Eryc is offline
Nee is in principe nee, maar als je m toch per se wilt...

Zelf naar de winkel fietsen en m daar proberen te halen
Denk aan mediamarkt en frs.

Een van de vrienden vragen of die er een voor je kan scoren

Of gewoon wachten idd!
Oud 10-10-2011, 22:51
Verwijderd
Gewoon bij vrienden gaan spelen, is waarschijnlijk nog leuker ook.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2011, 09:37
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
zeg dat je het nodig hebt voor een presentatie over Entertaiment software

en laat je nou net gta 4 daarbij nodig hebbe
Oud 16-10-2011, 14:59
ADO070
ADO070 is offline
Niet met je moeder gaan. Lekker met je broer of iemand anders die 18 jaar en ouder is. Neef, vriend, oom ofso. Ik ga nooit met mn moeder maar gewoon snor of baard laten staan en die winkel in gaan. Ze geloven het vast wel.
Oud 16-10-2011, 15:35
Zeepje
Zeepje is offline
Citaat:
ik snap niet waarom ik het niet mag hebben: ik ga echt niet iedereen met een bazooka dood schieten!!! Grtz
Het hele idee van GTA en de reden waarom het zo populair is, is dat het nogal gewelddadig is. Afgezien van mensen doodschieten kan je vrijwel niks doen in dat spel.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2011, 15:49
weetniks
weetniks is offline
missies, rondrennen op zich is wel lollig maar naar een paar uur niks meer aan
het word pas echt cool met missies
Met citaat reageren
Oud 16-10-2011, 20:05
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
missies, rondrennen op zich is wel lollig maar naar een paar uur niks meer aan
het word pas echt cool met missies
Ga naar buiten, ren een paar rondjes en spring over alle obstakels heen. Mission Completed.

Wat ik wil zeggen: soms heb je geen spellen nodig om het naar je zin te hebben
Oud 17-10-2011, 14:20
Verwijderd
ik heb echt schijt aan mn ouders op dat gebied, mijn moeder weet niet eens wat 18+ is, ik ga meestal met mn vader of ik laat men zwager het doen. mn vader zegt dan altijd zo van: niet aan mama laten zien he..
Met citaat reageren
Oud 17-10-2011, 17:57
Verwijderd
Ik zat op mijn 9e lekker Resident Evil te spelen op de playstation en geen haan die ernaar heeft gekraaid.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2011, 16:00
Verwijderd
Als iedereen uit je klas het heeft, dan hoef je het dus helemaal niet zelf te kopen, ga het gewoon bij klasgenoten spelen en hou die 17 tot 30 euro lekker in je zak
Met citaat reageren
Oud 20-10-2011, 16:33
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Niet? Dat is zo'n beetje het enige leuke aan het spel.
Oud 23-10-2011, 00:10
Verwijderd
Koop gewoon geen gta4 ik weet niet of je van schietspellen houd maar wacht dan even tot november en koop cod of battlefield
Het makkelijkste is mischien nog wel wachten op de volgende update van playstation en het naar de volgende update te jailbreaken kan je gewoon spellestjes downloaden via je computer
Met citaat reageren
Oud 23-10-2011, 03:06
Verwijderd
Citaat:
Ik zat op mijn 9e lekker Resident Evil te spelen op de playstation en geen haan die ernaar heeft gekraaid.
Ik speelde Wolfenstein 3D toen ik 'n jaar of 7 was Tot ergernis van mijn moeder trouwens. Maar pa suste de boel
Met citaat reageren
Oud 06-11-2011, 00:41
imbob
imbob is offline
wacht tot gta 5 uitkomt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten