Oud 19-12-2011, 21:59
matthijssie95
matthijssie95 is offline
Ik heb een vraag:

Ik heb nog nooit echt gezoend en heb nog nooit een serieuze geen vriendin gehad. Ik ben wel 2 gevraagd maar ik vond ze allebij niet leuk en heb minstens 5 blauwtjes gelopen. Ik ben van juni 1995 en heb zelf nu wel al behoefte aan een vriendin, maar het lukt niet om iemand te vinden. Ja, er is nu iemand die ik leuk vind maar zij gaat meer (en beter) met andere jongens om, dus dat word em ook niet aangezien het ook niet van haar kant komt. Tenslotte val ik ook weleens op meisjes die al een vriendje heeft.

Is dit allemaal normaal en heeft er Iemand goede raad?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-12-2011, 22:04
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ja, dat is normaal want je bent 16 en niet iedereen vindt op jonge leeftijd al een vriendin. Wacht rustig af, blijf jezelf, praat met meisjes, ga eens uit, leer nieuwe mensen kennen en flirt wat met mensen die je wel ziet zitten, je weet maar nooit en je hebt niks te verliezen. En verder, wees vooral geduldig.
Oud 19-12-2011, 22:05
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
Citaat:
Ik heb een vraag:

Ik heb nog nooit echt gezoend en heb nog nooit een serieuze geen vriendin gehad
W00t nog nooit gezoend, dan mag je hier niet komen!! WEG JIJ

na grapje

wat je kunt doen is een meisje die je leuk vind, gewoon aanspreken, een simpele hint, oogcontact maken, je wenkbrauwen ophijsen als je haar ziet, dat geeft het gevoel dat ze je kent, en zo raken jullie aan de praat, krijgen verkering, verloven jullie, trouwen jullie krijgen 2 kinder florian en goarge, uiteindelijk schrijven jullie mij in als peet vader, en rijden jullie samen te gemoet naar de supermarkt in jullie honda civic, niet wetend dat ik jullie remmen er uit heb gehaalt en verkocht op marktplaats om zo jullie te laten botsen tegen een boom, en waardoor jullie dood gaan en ik het geld van jullie levensverzekering krijg omdat het een ongeluk was, en het bedrag dan verdubbelt wordt

Oud 19-12-2011, 22:49
Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
W00t nog nooit gezoend, dan mag je hier niet komen!! WEG JIJ

na grapje

wat je kunt doen is een meisje die je leuk vind, gewoon aanspreken, een simpele hint, oogcontact maken, je wenkbrauwen ophijsen als je haar ziet, dat geeft het gevoel dat ze je kent, en zo raken jullie aan de praat, krijgen verkering, verloven jullie, trouwen jullie krijgen 2 kinder florian en goarge, uiteindelijk schrijven jullie mij in als peet vader, en rijden jullie samen te gemoet naar de supermarkt in jullie honda civic, niet wetend dat ik jullie remmen er uit heb gehaalt en verkocht op marktplaats om zo jullie te laten botsen tegen een boom, en waardoor jullie dood gaan en ik het geld van jullie levensverzekering krijg omdat het een ongeluk was, en het bedrag dan verdubbelt wordt

Ga weer terug naar FOK ofzo -_-

Voor de TS: niet iedereen heeft op hele vroege leeftijd direct een vriendin, dat komt nog wel.
Oud 20-12-2011, 14:20
koekje97
koekje97 is offline
Ik zou nog even geduld hebben. Ik weet ook niet precies welke leeftijd je zoekt, maar ik denk niet dat je het bij meisjes van 16 móet proberen want die zoeken meestal toch wel jongens van ongeveer 2 jaar ouder.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2011, 08:22
Merible
Merible is offline
Citaat:
Ik heb een vraag:

Ik heb nog nooit echt gezoend en heb nog nooit een serieuze geen vriendin gehad. Ik ben wel 2 gevraagd
2 keer gevraagd??? mijn god ik ben nog niet eens een keer gevraagd
dus je valt vast wel in de smaak bij meisjes hoor ik denk eerder dat je trots op jezelf mag zijn dat je zo vaak gevraagd bent

met andere woorden niks aan het handje
Met citaat reageren
Oud 22-12-2011, 14:18
ThomasTripleT
ThomasTripleT is offline
Richtlijnen voor zestienjarige jongens: (http://www.richtlijnenindeliefde.nl/...ad/zestien=103)

Minimaal 3 maal gevraagd zijn of 1 maal gezoend. Voldoe je hier niet aan dan is dit niet normaal
Met citaat reageren
Oud 22-12-2011, 15:53
Merible
Merible is offline
Citaat:
Richtlijnen voor zestienjarige jongens: (http://www.richtlijnenindeliefde.nl/...ad/zestien=103)

Minimaal 3 maal gevraagd zijn of 1 maal gezoend. Voldoe je hier niet aan dan is dit niet normaal
ik ben niet 16 maar 13
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 06:51
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:

Waarom zou dat niet normaal zijn? Hoogstens wat afwijkend van het gemiddelde.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 07:50
Verwijderd
Citaat:
ik ben niet 16 maar 13
Er staat in je openings post dat je van juni 1995 bent. En wacht rustig af! Zo raar is het niet om op je 16e geen vriendin gehad te hebben. Dat komt vanzelf wel. En op je 13e is het hélemaal niet raar.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 09:10
EZBlade
EZBlade is offline
Merible is niet de TS
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten