Advertentie | |
|
![]() |
|
Mauro (18) doe MBO niveau 3, als ik dat goed begrepen heb.
Maar goed, ik vind 't vrij moeilijk om hierover te discussiëren: enerzijds vind ik 't achterlijk om iemand (zeker op zo'n leeftijd) na acht jaar 't land uit te zetten, anderzijds begrijp ik dat men niet voor niets beleidsregels op- en vastgesteld heeft..
|||
Citaat:
Mensen waar maken we ons druk om Zet mij desnoods het land uit Citaat:
Betere toekomst |
![]() |
|
Verwijderd
|
De process had belachelijk lang geduurt,voortaan moeten ze hun zaken beter behandelen.En die rechter
![]() ![]() |
![]() |
|
Persoonlijk drama voor Mauro. Voor mij zit er iets flink mis in de hele procedure, als minderjarige mag hij niet worden uitgezet volgens internationale verdragen en na tig jaar in Nederland is het eigenlijk niet 'beschaafd' om hem en andere in dezelfde situatie uit te zetten...
Vraag me wel af wie of wat het allemaal de media en politiek hebben ingetrokken, dat heeft allemaal valse hoop gegeven want het schijnt dat binnen het vorige kabinet al duidelijk was dat Mauro niet voldeed om dmv de bijzondere bevoegdheid van de minister in Nederland te blijven.
|
Ik vind het goed dat ze hem toch niet hebben toegelaten. Het zou nogal omslachtig zijn als iedereen die uitgeprocedeerd is via de media en de Tweede Kamer nogmaals in hoger beroep gaat. Er zijn belangrijkere dingen nu en het is uberhaupt niet de taak van de kamer om elk individueel geval apart te bekijken.
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Weet je wat de neger tegen hem zei?
Spoiler
|
![]() |
|
![]() |
Leuk verhaal. 'Negers' -natuurlijk ongeschoold- die nog hypocriet zijn ook! Of met gevoel voor humor, ik weet niet hoe ik het nou precies moet interpreteren.
Maar je maakt niet duidelijk of je nog steeds vindt dat verbanning in dit geval gerechtvaardigd is, en hoe de staat dan wel moet bepalen wanneer of iemand 'onwillend' is.
|
Ik vind het onzin dat Mauro uit het land moet en dat dit überhaubt overwogen is. Het is een goed geintegreerd kind en heeft zich geheel aangepast. Daarnaast betaald de overheid niets voor de jongen, omdat hij bij een pleeggezin zit. Dus de mensen die het hebben over "belastinggeld van ons blabla" GET A GRIP.
Ik zou zo op straat 10 mensen aan kunnen wijzen die ze wel terug kunnen sturen naar het vaderland. |
![]() |
||
Citaat:
Verder absurde situatie. Als iemand hier niet mag wonen, moet hij zo snel mogelijk na zijn komst weggewerkt worden. Een kind dat hier opgegroeid is en acht jaar lang aan een bestaan heeft gewerkt wegsturen is onbeschaafd. Dat heeft verder niets met zieligheid te maken, alleen met redelijkheid. Wat het nog abjecter maakt is het sadisme waarmee veel Nederlanders deze kwestie behandelen. Sowieso tekenend voor Nederland: iedere progressieve mening wordt afgedaan als sentiment door tuig dat er plezier uit haalt zich op politiek gebied zo 'hard' mogelijk op te stellen.
|||
Verwijderd
|
De volgende angolees was al opgestaan;
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De enige fout die de overheid heeft gemaakt is de advocaat die kansen blijven geven. Het lijkt er dus op dat de enige manier om dit soort drama's te voorkomen is om te.... ontmoedigen. Één succesje en twintig advocaten hebben weer 8 jaar werk.. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als we de procedure al hebben versneld; (er staat me bij: 6 maanden?) dan moeten die regels gewoon worden nageleefd: oftewel; hard zijn. Het is net opvoeden... Nu worden met trucjes als studieverblijfsvergunning, pleegouders of ziekteverblijfsvergunning (ja, je kan iemand met stress natuurlijk niet wegsturen, die moet eerst 6 jaar behandeld worden..) iemand binnengehouden. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Voor Angola en vooral zijn moeder is hij nu een aanwinst, dat wel. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Onder Balkenende IV hebben we al genoeg willekeur gehad qua asielzaken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |