Tja, ik denk dat je gewoon in het begin niet slim bent geweest door erover te liegen, want dan maak je het sowieso groter dan het is. Persoonlijk krijg ik liever een antwoord dat ik niet wil horen dan dat iemand tegen me liegt, want liegen vind ik sowieso not done. Je had gewoon eerlijk kunnen zeggen dat je wel eens dingen hebt gedaan waar je niet trots op bent (al snap ik niet helemaal waarom je je nu zou schamen voor een trio

of waarom je zou liegen over het aantal, maar soit), zonder dat je te ver in detail was gegaan. Of zeg in het vervolg dat je er liever niet over praat - want dat is blijkbaar ook zo. Liegen moet je sowieso nooit doen.
Maar goed, dit is allemaal achteraf gelul. Als je je niet fijn voelt bij die leugens zou je het nog aan haar kunnen vertellen, maar ik denk dat dat niet echt helpt. Die onzekerheid van jou vriendin zal vanzelf wel minder worden, lijkt me. Ik vind het niet vreemd dat je elkaars wachtwoorden weet, maar ik vind het wel vreemd dat zij er blijkbaar regelmatig gebruik van maakt, want het laat zien dat ze je toch niet helemaal vertrouwt. Misschien moet je dáár eens met haar over praten, want vertrouwen is belangrijk.