Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik lieg echt vaak! ik ben er ook hartstikke goed in trouwens
ik weet me ook (bijna) overal obnderuit te lullen op school ook altijd ,dan weet de directeur dat ik een repetitie heb gestolen , dan betrapt de concierge me op vuurwerk afsteken, dan ben ik voor de zoveelste keer te laat ik lieg ook wel etgen mn ouders als ik te laat ben ofzo Tgene vrienden oevr serieuze dingebn dan ga ik neit liegen wat dat betreft ben ik best eerlijk |
![]() |
|
Meestal is het niet zo dat ik echt lieg, maar meer dat ik dingen verzwijg... tsja, en leugenTJES om bestwil zo nu en dan.
||
![]() |
Citaat:
Altijd leuk ![]()
|
Verwijderd
|
ach wat zal ik zeggen.. ben niet de slechtste in liegen.. maar meestal alleen om (iedereen zijn) bestwil.. Ik lieg wel tegen me ouders over mijn 'geloofsovertuiging' ze denken nog steeds dat ik braaf roojms-katholiek ben (6).. maar dat is ook alleen maar voor hun best wil denk... anders denken ze weer dat ik allemaal rare dingen doe ofzo...
Ik ben best ged in liegen.. mijn langste leugen heeft zo'n 6 jaar geduurt.. en toen zomaar ineesn kreeg ik een rod hoofd.. maa rik weet ook wel wanneer ik wel en wanneer ik niet kan liegen en als het onderwerp wat zwaarder ligt zal ik minder snel mezelf verraden.. Maar ik ben ook heel eerlijk hoor.. ik zeg graag wat ik denk enzo... maar ik ben er van overtuigd dat je sommige dingen beter niet kunt vertellen.. en anders de halve waarheid.. dat werkt meestal wel... dan heb je niet gelogen.. alleen wat dingetjes weggelaten... ![]() overdrijven in praten doe ik trouwens niet zo vaak.. ik betrap mezelf er meestal op en dan zeg ik: nee niet.. nou ja ik weet het niet meer.. het was ongeveer zo.. want mijn moeder overdrijft altijd en dat haat ik dus ik heb besloten dat zelf maar niet te doen.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je dat als liegen beschouwt liegt iedereen minstens één keer per dag.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Liegen Sador | 30 | 09-03-2008 19:39 | |
Liefde & Relatie |