| Inloggen |
![]() |
||
nergens meer zin in, depressief
|
||
![]() |
|
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Auteur |
nergens meer zin in, depressief |
|
|
Oke fb verwijder bovenstaande reclame.
OT: als je door je pest verleden zo een slecht zelfbeeld hebt zou ik graag willen weten op wat voor manier zodat ik misschien uit eigen ervaring tips kan geven zowiezo het praten met je psycholoog kan geen kwaad en kan ook heel goed voelen omdat hij niets mag zeggen. Probeer die oude vriendin zo veel mogelijk links te laten liggen en met die nieuwe meer op te trekken zodat die vertrouwensband ook beter wordt. Over school heb ik zelf ook heel lang het zelfde probleem mee gemaakt heel veel stres voor toets weken, uiteindelijk hebben we studie begeleiding aangevraagt zodat diegene kon helpen met plannen zodat ik tijd over zou houden voor mezelf en toch goed voorbereid op de toets aan kon komen. En als je nu niet kan koken dat maakt toch niet uit of wil je met je achtiende meteen het huis uit en zelfs als je dat zou willen kan je altijd eerst nog kiezen voor begeleid zelfstandig wonen. Sorry als het onlogisch opgebouwt is en moeilijk te begrijpen is. |
||||
|
|
Verwijderd
|
Je maakt je druk om dingen voor later maar het is niet nodig joh je leert het nog wel je hoeft niet meteen alles te kunnen en je blijft nog een tijdje thuis je kunt misschien kijken hoe je moeder kookt of stofzuigt enzo.
Je pestverleden ja heel naar voor je maar je moet denken de mensen die dat doen zijn helemaal niks waard negeer ze en die vriendin van je vergeet haar negeer haar wat zei doet is het ergste wat je iemand kunt aandoen ze is niks waard. Maar je bent depressief je hebt leuke collega''s leuke vrienden maar als ik t uit je verhaal opmaak lijkt het alsof je alleen thuis depressief bent en als dat zo is: ga leren of ga meer naar buiten met vrienden om zo zoek je afleiding en hoef je niet aan je nare verleden te denken ![]() en je wil niet leren Probeer het toch en als je 10 min iets geleerd heb trakteer jezelf op iets een snoepje bijvoorbeeld en weer voor een ander vak leren zo wordt het wat makkelijker en leuker ![]() en nog eens niet aan later denken Focus on the here and now!!! |
||||
|
|
|||||
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| ik weet het niet meer.... | Mandii--xx | Psychologie | 6 | 28-01-2010 22:32 |
| leuke jongen depressief!!:S ((SPOED)) | sarah89 | Liefde & Relatie | 13 | 28-09-2006 05:22 |
| wee nie | looneylover | Psychologie | 27 | 27-10-2005 14:34 |
| heb er gewoon geen zin meer in... | my iron lung | Psychologie | 3 | 05-09-2004 19:48 |
| Ben ik depressief? | Bertram | Psychologie | 19 | 15-03-2004 14:22 |
| wanneer ben je depressief? | Black Rainbow | Psychologie | 17 | 24-10-2002 08:31 |