Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bi-amping is helemaal niet "professioneel" hoor, net als bi-wiring. Het is zelfs common practise onder mensen die eh, teveel geld hebben.
Other than that; voor je computer ben je denk ik het beste af met gewoon 'n Logitech-setje. Lekker 2.1 en dan niet de goedkoopste uit de range. Dat is voor wat jij zoekt meer dan voldoende oomph. Een 2e hands Z2300 of dit of zo. edit: Ik heb de lettergrootte even aangepast omdat sommige mensen met pseudosnedige opmerkingen een beetje moeite hebben met lezen. Laatst gewijzigd op 15-02-2012 om 11:33. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Trouwens, duurder.. Hm, misschien is het relatief, maar "zelfs" mijn NAD C350 heeft al de mogelijkheid tot zowel bi-amping als bi-wiring als ik me niet ernstig vergis. En dat dingske kostte toentertijd 'n euro of 500~600. |
![]() |
||
Citaat:
Maar ook Bose is een merk dat zijn oorsprong vind in de PA disco techniek, en vooral erg populair was bij drive ins shows en artiesten die compacte apparatuur gebruikten die ze makkelijk konden vervoeren voor hun optredens. Later heeft Bose net als JBL zich meer en meer op de lucratieve consumentenmarkt gericht waarbij de professionele muziekdivisie op de achtergrond is verschoven. Dit was Bose in hun betere tijden.. Bose 1801 eindversterker, bouwjaar rond 1980. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Een merk dat ook sinds de jaren '90 erg in opkomst is is NAD, Denon en het duurdere Macintosh. NAD en Denon kan ik wel waarderen, daar deze merken nog redelijk betaalbaar zijn en voor het geld een goede kwaliteits/prijs verhouding heeft. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
http://www.perrymarshall.com/marketing/bose/ http://zhome.com/ZCMnL/PICS/stereo/bosefaq.htm |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar bedankt voor je uiterst waardevolle en informatieve post waar de TS zéker wat aan heeft. |
![]() |
|
![]() |
Zelf heb ik deze al een kleine 2 jaar, zit een flinke bass in, en 5.1 geluid. Voor de prijs ( 80 euries) is het een geweldige set. http://www.logitech.com/nl-nl/speake...rs/devices/211
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb een laptop + ipod + gewoon een vrije oude stereo toren met wel paar lekkere boxen.
Hierbij heb ik een logitech bluetooth receiver gekocht (30 euro) nu 'stream' ik mijn muziek gewoon draadloos (via bluetooth) naar mijn boxen van mijn stereotoren. Dus als je toevallig al goede boxen hebt staan is dit ideaal. (bij mij iig) Heel gemakkelijk muziek van ipod/ pc naar boxen sturen. Wel moet je pc/laptop bluetooth hebben. succes ! |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Groningse vermoeidheid en ander onjuist gebruik der Nederlandse taal #18 Verwijderd | 499 | 07-06-2012 01:40 | |
De Kantine |
verslavend spelletje Manon15 | 211 | 04-12-2007 13:15 | |
Software & Hardware |
[GSM] Help Me! Kiezen tussen 2 telefoons! wr_faya | 13 | 11-08-2005 06:29 | |
Software & Hardware |
[Audio] Bose/B&O Verwijderd | 82 | 22-02-2005 17:37 | |
Software & Hardware |
Modem probleempje :-( Gilo | 6 | 29-05-2002 22:50 | |
Software & Hardware |
Speakers + SUB-woofer aanschaffen F10®!@n | 11 | 14-12-2001 15:42 |