Advertentie | |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Ook grappig; Bose vermeldt NOOIT specificaties waar je wat aan hèbt. Toegegeven; hierin is niet alleen Bose evil, maar een merk dat zo prat gaat op kwaliteit zou het toch sieren als ze een maximale output van hun versterkertjes in ampere zouden vermelden. Citaat:
Citaat:
Oh, ik val je trouwens niet zo aan, hoor. Misschien komt mijn post een stuk offensiever over dan de bedoeling is. Maar dat Bose overgewaardeerde rotzooi is die alleen bestaansrecht geniet door goede marketing en handige verkooptechnieken moge duidelijk zijn. Laatst gewijzigd op 01-02-2005 om 15:27. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bose: Buy Other Sound Equipment ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je wilt maximaal 400 euro uitgeven.. Wat ga je voornamelijk met je setje doen? Audio luisteren? DVD's kijken? Heb je ruimte voor 5.1-geluid mocht je dat willen? (Onderschat dàt namelijk niet; 5.1 is eigenlijk alleen leuk wanneer je èn de centen èn de ruimte er voor hebt!) Wanneer de verhouding 50:50 ligt zou ik geen moment twijfelen en je zuurverdiende centen aan een "normale" 2.0-versterker uitgeven. Daar ga je veel meer plezier van hebben dan een matige 5.1-versterker. Wat luidsprekers betreft; daar ga ik nog niets over adviseren, eerst maar eens horen wat je er mee wilt gaan doen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Deze versterker is bijvoorbeeld hèèl erg fraai. De luidsprekers, mits allemaal nog aanwezig, of course, kunnen een mooie combinatie vormen.
Klik |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dobermann heeft wel genoeg toelichting gegeven. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
Weet je waar je ze ook veel ziet? Bij doven! Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
op inet kan je alles vinden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Stop het geheel in een zachtboard box die niet superstevig is, zo zit het bij bose ook. Op Internet zijn er zat ontwerpen te vinden, tezamen met een ontwerper die graag bouwadvies geeft. Dan hoef je er weinig meer aan te rekenen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overdrijven? Ach, een aantal mensen hier weet weldegelijk waar ze over praten, hoor. Maar even serieus. Pak eens een CD'tje die behoorlijk gemastered is, ga die eens een paar keer aandachtig luisteren op je Bose-setje, maak vervolgens een afspraak bij Hobo, Stassen of weet-ik-veel waar om wat setjes te gaan luisteren die de helft kosten van wat jij voor je Bose-setje hebt neergelegd. En pak dan ook een normale versterker (NAD C320BEE of zo). Als jij dan nòg stellig durft te beweren dat alle kritiek op Bose overdreven is, petje af, maar dan is er iets ernstigs mis met je gehoor. Je laatste zin is kenmerkend voor het hele idee achter bose.. "Maar mensen kopen het, het is dus beter dan de gemiddelde audio set". Triest, maar het deel vòòr de komma is inderdaad waar. Het deel erachter is, eerlijk waar, de grootste nonsense ooit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je dan ècht voor thuisgebruik (lees: niet computer-gebruik) zo'n setje wilt; blijf dan bij Logitech. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Heb je trouwens dat topic al eens gezien van die gast die een paar Avalon Sentinels nabouwt (op een iets kleinere schaal). Echt geweldig, die kerel is echt een vakman. De twee bovenste kasten zijn ook gemaakt uit gestapelde panelen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar leuk dat je me nog kan herinneren! Must have made some kind of impression ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|