Oud 28-02-2012, 21:26
Lalalalianne
Lalalalianne is offline
Hallo allemaal,

Aangezien ik examenleerling VWO ben en ontzettend veel stress en druk ervaar omdat er de laatste monden vreselijk veel toetsen, opdrachten en werkstukken op me worden afgevuurd, heb ik besloten een petitie op te zetten! Via dit forum wil ik kijken of er meer mensen het met me eens zijn en zo ja, die de petitie willen ondertekenen.

Iedereen die staat voor een betere spreiding van alle toetsen, examens en werkstukken en die niet graag gebukt gaat onder 14 toetsen in een SE-week: onderteken deze petitie en verspreid het naar iedereen die je kent!

http://www.verspreiddrukop6vwo.petities.nl

Groet,
Lianne.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-02-2012, 22:04
Verwijderd
Misschien is het handiger om het op een andere plek te proberen. Dit is het voorstelgedeelte.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2012, 22:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat Wout zegt. Ik verplaats je naar Algemene Schoolzaken.
Oud 29-02-2012, 10:38
Verwijderd
Aangezien elke school zelf zijn indeling voor SE's en PO's kan bepalen, is het dan geen beter idee om deze petitie vooral binnen je eigen school te houden en in samenwerking met de leerlingenraad met je schoolbestuur te bespreken?
Met citaat reageren
Oud 29-02-2012, 11:37
Verwijderd
Lastig om wat over te zeggen. Je zou kunnen beargumenteren dat die examendruk juist een goede oefening en test is voor de vervolgopleiding, zeker op VWO niveau. Als je het dan niet redt is het wellicht aan jezelf te wijten.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2012, 13:16
Diamera
Diamera is offline
Wat wil je dan, geen SE-weken meer maar net zoals vroeger gewoon toetsen in de les?

En ik weet niet hoe erg je het hebt, maar alles is te redden met plannen! Helaas ben ik een grote uitsteller maar als ik niet zo lui was dan kwam het allemaal prima uit.

Het enige wat mij dwarszit is leraren die dan na de vakantie opeens met dingen komen die over twee weken plaats zullen vinden. Wij kregen pas te horen dat we de Bio Olympiade krijgen als SE, en die is op 12 maart dus of we even alles uit V4,5 en 6 willen gaan leren voor 12 maart. Maar verder, als ze het lang van tevoren opgeven, dan ligt het eigenlijk vaak aan mezelf dat ik in tijdnood kom

Goed initiatief is het wel. Maar hé op school heb je nog kans dat ze naar je luisteren. Is ook handiger vanwege wat Sarah zegt. En zo landelijk ga je (helaas) niets bereiken hoor, denk je dat een petitie indruk op de autoriteit gaat maken als ook de studentenstakingen niets uithalen?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2012, 19:12
arPos
arPos is offline
nou goed nieuws... als je het VWO haalt kom je in de wondere wereld van het competentiegericht leren waarbij elke toets een examen is welk meetelt voor je eindcijfer
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten