Oud 15-04-2012, 11:52
Checker
Checker is offline
Ik zou graag weten of het mogelijk is om een foto op je profiel op facebook te uploaden en er dan voor te zorgen dat enkele personen (vrienden) die niet kunnen zien. Momenteel heb ik dat al geprobeerd maar nu kunnen die mensen het hele album niet meer zien waarin die foto geüpload is.

OF

Kan je, wanneer je een foto upload, geen optie aanvinken waarbij elke reactie op je foto eerst moet goedgekeurd worden door jezelf?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2012, 13:24
Verwijderd
Je kan natuurlijk mensen die je geen foto's wil laten zien of commentaar wil laten leveren uit je "friends" gooien.

Ik vraag me eigenlijk af waarom je in de eerste plaats friends gaat zijn met mensen op facebook als je je shit niet aan hen wil laten zien.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2012, 13:27
Verwijderd
Facebook en privacy..............................
Met citaat reageren
Oud 15-04-2012, 19:08
Checker
Checker is offline
Citaat:
Je kan natuurlijk mensen die je geen foto's wil laten zien of commentaar wil laten leveren uit je "friends" gooien.

Ik vraag me eigenlijk af waarom je in de eerste plaats friends gaat zijn met mensen op facebook als je je shit niet aan hen wil laten zien.
Als je het per sé wil weten, gaat het hier om familieleden en collega's en die wil je niet altijd alles laten weten. Ze weigeren op facebook zorgt dan weer voor heel wat "waarom" en bla bla ...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2012, 22:32
Verwijderd
Wat, foto's van jou in je slipje?

In ieder geval, als je een nieuwe update post staat rechtsonderin dat schermpje een menuutje waarmee je kan instellen wie of wat dat bericht mag zien. Bij custom kan je dat heel toepasselijk customizen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten