Advertentie | |
|
![]() |
|
Kun je het niet gewoon alle twee uittesten en dan blijven bij wat je het beste bevalt? En waarom wil je per se maar één en niet allebei?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je zonodig online vriendjes en contacten wil bijhouden, dan maar Facebook. Al schijnt je privacy niet zo gewaarborgd te zijn. En het is maar net hoeveel werk je steekt in het 'bijhouden'. Zelf heb ik wel een Facebookaccount, maar is 99% van mijn wall oninteressant geleuter waardoor ik niet eens meer de moeite neem om in te loggen.
|
Verwijderd
|
Twitter als je veel gedachtes hebt waarvan je denkt dat anderen die boeiend vinden of als je wil weten waar beroemdheden en politici zich mee bezig houden.
Facebook als je graag wil dat mensen die je van vroeger kennen jou terug kunnen vinden of als je wil weten waar mensen die je persoonlijk kent zich mee bezig houden. |
![]() |
|
Wantwantwant!
Maar goed, het is dus erg persoonlijk; ik ken praktisch niemand die voor zijn werk (of werkzoekende) echt iets aan LinkedIn heeft gehad; het is dus net een beetje in welke branche je zit en waar de mensen zitten die je zoekt.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Facebook lijkt het meest op "hyves"
Twitter is wel steeds (naja "steeds" niet maar oke) even wat tweeten. en Facebook is meer algemene berichtjes plaatsen. btw. dit zijn mijn meningen. Zelf heb ik mijn voorkeur naar Twitter. It's up to you.
||
Citaat:
Facebook heb ik vooral om op de hoogte te blijven van wat mijn vrienden zoal aan het doen zijn en om zelf af en toe mijn frustraties te uiten. Twitteren deed ik een tijdje om bekende mensen te volgen en om live te tweeten tijdens een programma met een klein groepje andere fans. Dat was wel leuk en daar heb ik ook wat toffe mensen door ontmoet, maar nu dat programma is afgelopen boeit het me niet zoveel meer. De celebrities die ik volg tweeten vooral om reclame te maken voor hun nieuwste projecten en de 'relevante' tweets zie ik toch wel langs komen op andere plekken. Tumblr bijvoorbeeld. Dat vind ik wel heel vet. Dat gaat niet om het gezever van mensen (al zit dat er soms wel tussen), maar om het posten van plaatjes, teksten en muziekjes die je mooi/leuk vind.
||
Citaat:
Tumblr heb ik zelf ook, dat is idd ook erg leuk maar lijkt wel veel op twitter vind ik. ![]()
||
Citaat:
Overigens lijkt tumblr helemaal niet op twitter, want 1) op twitter wordt er alleen tekst gepost en soms een linkje en 2) twitter heeft een limiet van 140 karakters. Je ziet/hoort er geen foto's, gifjes, kunstwerken, stripjes, gedichten, filmpjes, radioprogramma's of muziek. Door op tags te zoeken volg je mensen met dezelfde interesses, waardoor je dingen leert kennen die ook binnen jouw interesses vallen. Dat vind ik er leuk aan. Twitter is saai, want, nogmaals, de statusupdates van wat mensen doen boeit me geen hol.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik bedoel, het is leuk voor je dat je van je idool 'houdt'. Maar val mij of andere mensen daar niet mee lastig.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Filmenquete invullen, win bioscoopkaartje! Roos-M | 2 | 29-04-2013 12:48 | |
Software & Hardware |
Community - Systeem deanjeroenNL | 11 | 27-06-2012 17:59 | |
De Kantine |
Een welkom terug of een vaarwel? Legend Of Rusj@ | 38 | 10-02-2011 22:50 | |
De Kantine |