Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb pasgeleden ook mijn allereerste posts in het wsz opgezocht. Het was in deel 4, het was een dag voor mijn 19e verjaardag, en het ging erover dat ik opnieuw gaatjes in mijn oren had laten schieten. ;x |
![]() |
|
Verwijderd
|
Geen idee eigenlijk waarom mensen hier blijven hangen. Het is hier gezellig. Je leert nieuwe mensen kennen en er vloeien soms relaties, vriendschappen en whatever uit voort
Het is gezellig en toch heel anders dan facebook, twitter etc. Eigenlijk kan ik het niet eens uitleggen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik forum omdat er hier een paar leuke mensen zitten.
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar misschien moet je niet meteen zoveel zand tussen je lippen nemen als iemand een grapje maakt.
|||
Citaat:
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sarcasme Overigens bestaat het gezegde zand tussen de lippen volgens mij niet. Zich op de tenen getrapt voelen weer wel. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #42 Verwijderd | 500 | 01-12-2007 08:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Spiegelwereld>> verhaal Twijg | 66 | 09-12-2003 12:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
In november gaat bijna overal een rookverbod gelden twiety | 38 | 11-05-2002 13:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 | |
Verhalen & Gedichten |
QuaTro by Q-Wi-Q Q-Wi-Q | 3 | 06-08-2001 22:44 |