Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2011, 13:08
Legend Of Rusj@
Legend Of Rusj@ is offline
Goedemiddag,

Het is lang geleden dat op dit forum geweest ben, ik was bezig veel account van 'sociale' media te verwijderen die ik niet meer gebruik. Op het laatst schoot het scholieren forum in mind. Een paar jaar geleden toen dit forum nog pisgeel was en er eens per maand een naakt topic gestart mocht worden op Seksualiteit was ik redelijk actief op dit forum.

Ik voel me een beetje als wereldreiziger die na lange tijd weer terug komt waar ooit begon (voor sociale media). Ik zat op dit forum in de tijd toen Bush nog president was, ik VMBO TL deed en aan me oude post(s) te zien was dit volkomen terecht, in de tijd van me eerste tongzoen en in de tijd van mij eerste domme meningen.

Toen hadden we nog geen FB, Twitter, Myspace en hyves. Forumen was hip, nieuw, cool, etc. Nu ik alles aan het verwijderen ben vraag me af waarom zo forum nog bestaat, of waarom ik het vroeger zo leuk vond. Waarom forumen jullie nog? Wat is de passie? Enlighten me!

Want waarschijnlijk is dit me vaarwel, of misschien ook niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-02-2011, 13:10
Lorelei
Lorelei is offline
Bij mij is het forum nog steeds pisgeel
Oud 10-02-2011, 13:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Forumen is hipper dan Twitter, Myspace, Hyves en Facebook bij elkaar
Oud 10-02-2011, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 15:21
Verwijderd
Alsof de meeste (vaste) forumers níet al op dit forum zaten toen Bush nog president was Obama zit er net twee jaar, joh. Wat ook niks zegt, overigens, want er zijn hier ook genoeg mensen die Clinton nog hebben meegemaakt tijdens hun forumcarrière.

Verder zijn er zoveel mensen die weggaan van fora en al dan niet na lange tijd weer even terugkomen, en weet bijna iedereen nog hoe het was om geen Facebook of Twitter te hebben.

Beetje een egotriptopic, hoor, meneer de legende.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 15:34
Verwijderd
Over 6 dagen ben ik hier 10 jaar geregistreerd onder deze nick Forumverjaardag!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 15:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
lol, je hebt nog geen 1100 posts, dus waarom je het nodig vind om afscheid te nemen is mij onduidelijk...

Maar goed, ik zit hier 'pas' 8 jaar en ik kom hier omdat ik 't gezellig vind, de mensen tof zijn en ik mijn gebeurtenissen van de dag kan delen. + Dat ik soms in m'n broek pies van het lachen door domme filmpjes/plaatjes/opmerkingen. Dat is ook wel wat waard, imo.
Oud 10-02-2011, 15:53
Verwijderd
ik ben echt n newbie hier
zit hier nog maar sinds juni ofzo.
Maar ik weet zeker dat jullie nog wel ff last van me zullen hebben
Vind t gewoon leuk hier!!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 16:14
TopDrop
TopDrop is offline
vaarwel
Oud 10-02-2011, 16:31
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Citaat:
Oud 10-02-2011, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Dit, en dit ook:

Citaat:
Alsof de meeste (vaste) forumers níet al op dit forum zaten toen Bush nog president was Obama zit er net twee jaar, joh. Wat ook niks zegt, overigens, want er zijn hier ook genoeg mensen die Clinton nog hebben meegemaakt tijdens hun forumcarrière.

Verder zijn er zoveel mensen die weggaan van fora en al dan niet na lange tijd weer even terugkomen, en weet bijna iedereen nog hoe het was om geen Facebook of Twitter te hebben.

Maar ontopic, waarom ik forum, ja gewoon omdat dat zo gegroeid is .
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 16:41
Verwijderd
Citaat:
En voor m'n gevoel zit ik hier ook al superlang, maar eigenlijk nog maar sinds 2006!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 16:46
Verwijderd
Citaat:
En voor m'n gevoel zit ik hier ook al superlang, maar eigenlijk nog maar sinds 2006!
Ik weet nog dat jij hier voor het eerst kwam toen had je nog die avatar van dat voetpadverkeersbord!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 16:48
Verwijderd
En ik ben helemaal een newbie! Ik bedoel, 2009 - toen was Reve al een tijdje dood!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Ik weet nog dat jij hier voor het eerst kwam toen had je nog die avatar van dat voetpadverkeersbord!
Haha inderdaad

Ik heb pasgeleden ook mijn allereerste posts in het wsz opgezocht. Het was in deel 4, het was een dag voor mijn 19e verjaardag, en het ging erover dat ik opnieuw gaatjes in mijn oren had laten schieten. ;x
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 16:53
Verwijderd
De eerste saaipost die ik van mezelf terug kan vinden, is deze.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 17:03
Verwijderd
Geen idee eigenlijk waarom mensen hier blijven hangen. Het is hier gezellig. Je leert nieuwe mensen kennen en er vloeien soms relaties, vriendschappen en whatever uit voort

Het is gezellig en toch heel anders dan facebook, twitter etc.
Eigenlijk kan ik het niet eens uitleggen
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 17:10
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik zat op dit forum in de tijd toen Bush nog president was, ik VMBO TL deed en aan me oude post(s) te zien was dit volkomen terecht
Aan deze zin te zien ook.

Ik forum omdat er hier een paar leuke mensen zitten.
Oud 10-02-2011, 17:11
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Citaat:
De eerste saaipost die ik van mezelf terug kan vinden, is deze.
Je bent er wel op vooruitgegaan.
Oud 10-02-2011, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Je bent er wel op vooruitgegaan.
Dat mag ik hopen ja.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 17:44
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Over 2 maanden ben ik hier 10 jaar geregistreerd onder deze nick Forumverjaardag!
Oud 10-02-2011, 17:47
Verwijderd
@Etmakas, jij bent bijna 10 forummaanden ouder dan ik
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 17:47
Verwijderd
Wat is daar zo '' aan?
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 17:59
Verwijderd
@Etmakas, dat je dan nog zegt dat je een newbie bent
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 19:38
Legend Of Rusj@
Citaat:

Ik ben ook een egotripper maar wie is dat nou niet op een fora? Vaak gaat toch om jou 'geluid' te laten horen, jou mening, laten zien dat je bestaat. Door een steeds individuele samenleving word een groepsgevoel gezocht en gecreëerd op het internet.

Citaat:
lol, je hebt nog geen 1100 posts, dus waarom je het nodig vind om afscheid te nemen is mij onduidelijk...

Maar goed, ik zit hier 'pas' 8 jaar en ik kom hier omdat ik 't gezellig vind, de mensen tof zijn en ik mijn gebeurtenissen van de dag kan delen. + Dat ik soms in m'n broek pies van het lachen door domme filmpjes/plaatjes/opmerkingen. Dat is ook wel wat waard, imo.
Ik neem ook geen afscheid (of misschien weer wel) , ik dacht dat na al die jaren het scholieren forum redelijk veranderd zou zijn en vroeg me af wat meisje/jongens die hier nieuw zijn doen. 1100 post is punt van perceptie, ik vond redelijk veel voor +/- anderhalf jaar.

Citaat:
Aan deze zin te zien ook.

Ik forum omdat er hier een paar leuke mensen zitten.
Aan jou avatar te zien hou je ook enorm van zulke mensen.... Daarnaast interpreteer ik ook niet dat mijn vaardigheid in de Nederlandse taal qua schrijven veel vooruit is gegaan. Denigrerend zijn over iemand taal qualiteit is altijd makkelijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-02-2011, 19:41
Verwijderd
Ik forum ook pas anderhalf jaar en ik heb meer dan tien keer zo veel posts, HA HA HA HA
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 19:43
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Denigrerend zijn over iemand taal qualiteit is altijd makkelijk.
Oud 10-02-2011, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Aan jou avatar te zien hou je ook enorm van zulke mensen.... Daarnaast interpreteer ik ook niet dat mijn vaardigheid in de Nederlandse taal qua schrijven veel vooruit is gegaan. Denigrerend zijn over iemand taal qualiteit is altijd makkelijk.
Je maakt een grapje, hè?
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 19:45
Verwijderd
2004, 1100 posts.

Newbie, je moet je maar eens voorstellen ipv een afscheidstopic te maken.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 21:28
Uice
Uice is offline
Citaat:
Zeker.

Maar misschien moet je niet meteen zoveel zand tussen je lippen nemen als iemand een grapje maakt.
Oud 10-02-2011, 21:48
Legend Of Rusj@
Citaat:
Ik forum ook pas anderhalf jaar en ik heb meer dan tien keer zo veel posts, HA HA HA HA
Stoer.

Citaat:
Zeker.

Maar misschien moet je niet meteen zoveel zand tussen je lippen nemen als iemand een grapje maakt.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Sarcasme

Overigens bestaat het gezegde zand tussen de lippen volgens mij niet. Zich op de tenen getrapt voelen weer wel.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 21:48
Elmp
Elmp is offline
Welkom terug knul, heb je gemist
Oud 10-02-2011, 22:25
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Ik ben ook een egotripper maar wie is dat nou niet op een fora? Vaak gaat toch om jou 'geluid' te laten horen, jou mening, laten zien dat je bestaat. Door een steeds individuele samenleving word een groepsgevoel gezocht en gecreëerd op het internet.
Citaat:
Aan deze zinnen te zien ook.
Oud 10-02-2011, 22:27
Verwijderd
Citaat:
2004, 1100 posts.

Newbie, je moet je maar eens voorstellen ipv een afscheidstopic te maken.
dit

Gast, je hebt 1100 posts, niemand kent je, wat kom je doen?!

Laatst gewijzigd op 10-02-2011 om 22:36.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 22:27
Uice
Uice is offline
Citaat:
Overigens bestaat het gezegde zand tussen de lippen volgens mij niet.
Vrije interpretatie van zand in de kut.
Oud 10-02-2011, 22:40
Verwijderd
Wat een topic
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 22:48
Röps
Röps is offline
Ik vind forumen veel toffer dan twitter en dat andere gekut. Bekenden hoeven niet te zien wanneer en hoeveel ik wog/sog
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 22:49
Verwijderd
Maargoed Legend of Rusj@, stel je anders even voor in het Saaitopic en misschien dat je het weer leuk gaat vinden.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 22:50
Verwijderd
Oei, Michael gebruikt de dodelijke smiley!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten