Oud 20-03-2012, 20:12
Verwijderd
ik ben verliefd op een meisje (nog steeds)
maar heb het gevoel dat een ander meisje verliefd op mij is. (mee geflirt etc)
k weet niet wat ik meot doen, vind ze allebij wel leuk, maar ga toch liever voor dat meisje waar ik verliefd op ben, ook al is het bijna onmogelijk om daarmee in contact te komen.

nu ben ik toch bang dat als ik me ''overgeef'' aan dat meisje dat op mij is dat ik meer ga voelen voor dat meisje waar ik wat voor voel.

ik weet niet wat ik moet doen...

en dat meisje waar ik verliefd op ben. wil ik graag een pb sturen, want anders kom ik nooit met haar in contact, zo zou ik toch wel af kunnen spreken?

alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2012, 20:21
Schrödinger
Schrödinger is offline
Volgens mij weet je niet wat verliefd zijn betekent.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2012, 20:31
Verwijderd
hoezo niet? ik ben echt al super lang verliefd op dat eene meisje (kijk maar in andere topics, veel over besproken)
maar kan gewoon niet met haar in contact komen, heb het lef er gewoon niet voor om op haar af te stappen. omdat er dan gewoon te veel anderen omheen zijn.

als er een moment zou komen dat we alleen waren had ik allang die kans gepakt, maar dan moet die ook komen

en doordat ik nu merk dat er een ander meisje nogal close met mij probeert te zijn, weet ik niet wat ik moet. ik zou haar ook niet willen kwetsen.

maar ik weet absoluut wel wat verliefd zijn is
Met citaat reageren
Oud 20-03-2012, 20:37
klooterkip
klooterkip is offline
Als je niet met haar in contact kan komen, kan je het beter opgeven. Het is zonde van je tijd.

En als je het andere meisje interessant vindt, zou ik daar gewoon voor gaan.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2012, 20:52
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Ga voor het meisje die je écht leuk vind. Niet durven is geen hindernis die het in de weg zou mogen zitten, dat vind ik te simpel.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2012, 21:07
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Waarom zou je voor dat meisje gaan dat jou leuk vindt, als je haar niet leuk vindt? En je bent schijnbaar nog nooit echt in contact geweest met dat ene meisje waar je zo verliefd op bent. Hoe weet je dan dat ze echt zo leuk is, en ze niet een hele nare persoonlijkheid heeft? Ik zou zeggen, ga eerst eens met haar praten en proberen haar te leren kennen. Dat is niet onmogelijk, je moet alleen geen bangerik zijn. Stap op haar af en praat met haar. Simpel. Zolang je een crush hebt op haar moet je niets met andere meisjes gaan beginnen want dan ben je een grote drol.

EDIT: ik leg opeens de link tussen de titel en mijn eerste vraag. Dat meisje waar je mee flirt zou dan dus makkelijk zijn. Ben je zo wanhopig? I mean, really?
Oud 20-03-2012, 21:12
klooterkip
klooterkip is offline
Hij vindt haar ook leuk, dus het is niet alleen omdat ze 'makkelijk' is (aka: interesse in hem toont blijkbaar ). Als hij niet met haar kan praten (gekgenoeg), moet hij er maar mee ophouden of hij moet zich over z'n angst heenzetten. Anders raad ik je aan om het andere meisje uit proberen en kijken of het iets kan worden.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2012, 21:16
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Nou ja, hij vindt 'ze allebei wel leuk' maar hij is verliefd op een meisje dat hij nog nooit echt gesproken heeft. Ik weet niet hoeveel waarde 'wel leuk' vinden dan nog heeft.
Oud 21-03-2012, 14:33
Verwijderd
Het klinkt misschien vaag, maar toen ik haar zag. ad ik echt dat verliefdheidsgevoel, wat ik niet snel heb bij iemand. Dat werd met de week erger. weet ook niet waarom.

zou die kans gewoon moeten wagen, en wat lef tonen. ook al is dat erg moelijk voor mij. ben nogal snel verlegen etc.

Maar zoals pythagoras zei. niet geschoten is altijd mis.

cherry springs: op dit gebied ben ik gewoon een drol

erg bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten