Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Je hebt zo'n vergelijk sites waar je kan kijken welke smartphone het beste bij je past. Stel je wil een telefoon met Android en een volledig toetsenbord of met een 8 megapixel camera en touchscreen. Dat kan je gewoon invullen en dan zie je vanzelf wat er overblijft. Kijk bijvoorbeeld eens op http://www.gsmprijzen.nl/merken/ . Succes.
|
![]() |
|
![]() |
Ik zou voor een Samsung smartphone gaan. Bijvoorbeeld de Samsung Y of de Samsung Gio. Dat zijn niet de meest geavanceerde modellen(dan moet je eerder denken aan de galaxy toestellen), maar meer instap modellen. Ken een aantal mensen die een Gio hebben en hoor er geen slechte verhalen over=)
|
![]() |
|
Geen idee hoe de prijzen liggen, maar kijk een naar de Sony Ericsson Xperia Mini-serie. Hebben een volwaardig toetsenbord en daarnaast ook een relatief groot scherm.
|
Als je graag een volwaardig toetsenbord wil wordt je keuze al wat beperkter en kiezen eenvoudiger. Dan moet je jezelf afvragen hoe belangrijk dingen als een camera voor jou zijn, moet die erg goed zijn of maakt het niet zo veel uit. Zo'n beetje alle smartphones hebben internet en bluetooth. Ik zou zeggen vergelijk wat telefoons op internet, of ga bij eens bij een telefoonwinkel langs om rond te kijken en je te laten informeren.
|
![]() |
|
![]() |
Hi! Als ik jou was zou ik gewoon een goedkoop toestel kopen en samsung galaxy Ace bijvoorbeeld.. het ligt er een beetje aan wat je ermee wil doen natuurlijk.. htc wildfire zou ook nog een optie kunnen zijn.. is het voornamelijk voor internet gebruik, mail checken etc?? Dan zou ik gewoon een los toestel kopen en eventueel een sim only abonnement gaan afsluiten.. Ik heb zelf een simonly van KPN en dat bevalt zeer goed.. Het is maar een idee, maar ik denk dat je daar wel goed aan doet.. Check van te voren even wat je verbruikt aan data etc.. Je kan zelf al snel zien of het voordelig voor je is of niet.. Succes! Gr. Dominique
|
![]() |
||
Citaat:
en bevalt goed, internet is snel in gebruik en app kan je gewoon downloaden zoals bij andere smartphone's btw hij is niet zo duur en gebruiks vriendelijk succes |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Muziekdownloader Klikding | 6 | 01-04-2015 18:23 | |
Software & Hardware |
Op zoek naar een simlockvrije smartphone Allure | 6 | 21-01-2011 13:04 | |
Software & Hardware |