Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2011, 15:00
Allure
Allure is offline
Ik ben op zoek naar een simlockvrije smartphone met WiFi en 3G van maximaal 140 euro. Degene voor wie ik op zoek ben heeft al een Sim Only abonnement en wil deze uitbreiden met internet, vandaar dat de nieuwe telefoon simlockvrij moet zijn. Heeft iemand suggesties? Ik vond al iets van LG, maar dat merk is niet zo goed met telefoons dacht ik.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-01-2011, 15:23
MiBe
MiBe is offline
Als je internet op je abonnement hebt, waarom dan nog Wifi? Anders zou een Nokia 5230 wel een goede keuze zijn.
Oud 18-01-2011, 15:28
Allure
Allure is offline
In verband met Fair Use en omdat WiFi over het algemeen sneller is. 5230 valt af inderdaad. De 5800 is weer te duur helaas.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2011, 15:33
MiBe
MiBe is offline
Tsja wat wil je voor 140 euro? Het is überhaupt al lastig om daar een telefoon met smartphone OS (iOS/Android/Symbian/WM7) voor te vinden, laat staan met wifi... LG is naar mijn mening niet veel soeps inderdaad.

Edit: Heb nog even voor je gekeken maar alle telefoons in die prijsklasse hebben een schermresolutie van rond de 240x320 pixels. Geloof me, daar valt niet fatsoenlijk op te internetten. Voor 160 kun je overigens wel een Nokia 5530 kopen. Deze zit een beetje tussen de 5230 en 5800 in, alleen moet deze volgens mij Ovi Maps navigatie missen. Als dit niet van belang is zou het best een goede keuze zijn.

Laatst gewijzigd op 18-01-2011 om 15:41.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2011, 15:49
Allure
Allure is offline
Ik heb zelf een HTC Wildfire met een resolutie van 240 x 320 en ik kan er prima mee internetten.

Het hoeft op zich niet per se een smartphone te zijn, als het maar een telefoon is met een redelijk groot scherm. Ik ga de Nokia 5530 even bestuderen, bedankt voor het meedenken!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2011, 15:54
MiBe
MiBe is offline
Als ik me niet vergis past HTC de pagina automatisch aan aan het scherm, naar mijn weten gebeurt dit bij andere merken niet op deze manier. Ik heb een Samsung gehad met die resolutie en daarop was het waardeloos om te internetten. Heb momenteel een Nokia 5230 waarop het al een stuk beter gaat (neem aan dat het op die 5530 hetzelfde gaat).

Graag gedaan
Oud 21-01-2011, 13:04
RDilus
RDilus is offline
Ik heb hier nog een LG Optimus GT540 met android 2.2 cyanogen mod liggen en nog met gerantie
heeft een 3 inch scherm, 320x480 resolutie, 3MP camera, kloksnelheid 600Mhz, Wifi, GPS ,3G mogelijkheid, 8GB SD voor 90 mag je hem hebben en hij is simlock vrij!
kleur is wit
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten