Beste,
Ik scheer mij met een elektrisch apparaat namelijk een philips Sensotouch 3D RQ1280.
Ik heb dit aangekocht nadat ik al geruime tijd last had van brand na het scheren.
Vroeger scheerde ik mij met mesjes... maar ik kreeg enorm veel uitslag in men nek dus schakelde ik over op een elektrisch apparaat.
Momenteel gebruik ik dus die sensotouch sinds een goeie maand en nog steeds heb ik enorme last van een branderig gevoel, rode bultjes en uitslag in mijn nek.
Ik heb al heel wat opgezocht over scheren en gebruik dan ook alle tips die ik tegenkom.
Zo scheer ik mij onder de douche met het apparaat. Nadat ik eerst met warm water mijn poriën heb open gezet gebruik ik een scheergel voor gevoelige huid. Na het aanbrengen start ik eerst met de zone in de hals waar ik het meest last heb van de uitslag (kwestie dat ik dit niet scheer met een warm apparaat). Na het scheren spoel ik mijn gezicht met ijskoud water om de poriën opnieuw dicht te laten komen. En nadat ik ben afgedroogd wrijf ik mijn gezicht in met een aftershave voor gevoelige huid.
En dit is dus het resultaat na elke scheerbeurt.
Ik ben echt ten einde raad en ben hopeloos op zoek naar een goede oplossing