![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Veel, als in wat? Regelmatig? Dat kan ik mij namelijk niet voorstellen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar wat DP ook zegt: ik heb er "vroeger" ook nooit iets over gehoord, maar dat kan ook komen omdát er minder open over werd gesproken. En je kunt wel doen alsof ik gek ben, maar als je hier op het forum zoekt kun je zo tig topics vinden met dit onderwerp, hoor. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dus omdat jij op een forum het aantal topics over samen aftrekken ziet toenemen, denk je dat het tegenwoordig vaker gebeurt? Er zitten op dit forum veel te weinig mensen om daar ook maar iets over te kunnen zeggen, en ook kunnen andere factoren een rol spelen in die toename. Denk aan meer users, meer openheid op het internet (steeds meer mensen weten dat ze anoniem kunnen posten), of simpelweg toeval. ![]() |
![]() |
|
Waar heb je het in godsnaam over? Ik zeg niet dat het nu vaker gebeurt dan vroeger. Ik zeg dat men er opener over is, om al die redenen die jij noemt (anonimiteit, meer seksuele vrijheid, etc). En daardoor lijkt het of het vaker gebeurt. Of het daadwerkelijk vaker gebeurt weet ik niet, maar ook dát zou me niet verbazen.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik had het over een toename in hoeveel er over werd gesproken. Door openheid. Is het nou echt zo moeilijk? En toen bleek dus dat het een stuk vaker gebeurde dan ik aanvankelijk had gedacht. En dus gebruik ik het woord "veel". Net zoals er vroeger net zoveel homo's zullen zijn geweest als nu, maar nu is men er opener over en lijkt het vaker voor te komen.
Ik heb echt geen zin om met jou een semantische discussie aan te gaan over het woordje "veel" hoor. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ben ik homo? Anoniem007 | 54 | 14-11-2011 20:49 | |
De Kantine |
Saai 117 Verwijderd | 500 | 11-01-2008 21:04 | |
Liefde & Relatie |
Moeilijk om hem los te laten Anijs | 22 | 01-08-2005 12:40 | |
Liefde & Relatie |
Waarom zo onzeker als ik een relatie heb..? Kleintjeyakult | 10 | 07-05-2003 22:17 | |
Psychologie |
hoe komt dit en wat moet ik doen? heaven or tha hell | 5 | 14-06-2002 10:22 | |
Psychologie |
Vrij onbelangrijk, dus als je betere dingen te doen hebt, lees het dan niet.. Morphia | 10 | 21-04-2002 13:56 |