Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Maak haar het hof. Stuur een bosje bloemen, schrijf een liefdesbrief, breng haar een serenade. Verf haar fiets in een mooie kleur. Voor vrouwen kan het niet over the top genoeg zijn. Je moet haar hart verdienen, in het begin zal ze signalen geven dat ze het niet waardeert, maar dat hoort bij het spel! Succes!
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Je hoeft geen Romeo uit te hangen om haar hart te winnen, haast geen jongen wilt dit doen of heeft er de lef voor.
Dus ik zou dit ook niet als advies aannemen, wees gewoon jezelf en doe geen overdreven dingen. Probeer haar op het gemak te stellen en wanneer het sfeer juist is kun je iets zeggen om haar een hint te geven of een bepaalde aanraking, natuurlijk kun je ook gewoon open en duidelijk tegen haar zeggen dat je meer voor haar voelt dan vriendschap, meisjes waarderen het als een jongen direct en open is over zijn gevoelens en gedachtes. Normaal zijn jongens stil over dit soort dingen en gaat het meisje allerlei scenario's na in haar hoofd, "wat denkt hij nu? vind hij me stom? gaat hij vreemd? of is hij gewoon moe?" Typisch het hoofd van een meisje ![]() Dus het helpt wel als jij gewoon duidelijk tegen haar bent met een gebaar of door het gewoon te zeggen. Of vraag haar gewoon naar een restaurant, dan snapt ze het wel zonder veel te zeggen.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Verpest mijn avond! Sasjeliefff | 21 | 05-04-2006 08:48 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Achter de grote, gele deur. Eend | 500 | 30-01-2005 19:32 | |
Verhalen & Gedichten |
schrijfwedstrijd.....heb een stuk geschreven kikounette | 10 | 24-04-2004 17:36 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal over een 22 jarig meisje Kira | 41 | 13-11-2003 13:50 |