Oud 05-09-2012, 13:10
Verwijderd
hallo,

sinds korte tijd heb ik een oogje op een superknap meisje. de eerste avond dat ik haar ontmoette heb ik erg veel met haar kunnen praten. het was een vriendin van mijn nichtje, dus uiteindelijk kwam die erachter dat ik haar leuk vond.

Maar nu ik haar voor de 2e keer kon spreken heb ik het gevoel dat ze me ontliep die avond hierdoor ga ik ervanuit dat mijn nichtje het tegen haar verteld heeft. ik heb het nummer van dat meisje wel. maar die heb ik via gekregen. dus niet van haar zelf

mij lijkt het een slecht idee, om haar te smsen. en misbruik te maken van dat ze dronken was die avond.

hoe kan ik haar de eerstvolgende keer aanspreken?
ik hoop dat mijn kansen nog niet zijn verpest.

Ik ben een niet al te knappe jongen maar ben 3 jaar ouder dan haar. (ik 18) en heb nog jeugdpuistjes (beetje) wie heeft het verlossende woord. please help
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-09-2012, 13:29
Verwijderd
Heb je geen onderwerp van de vorige keer kletsen, dat je nu kan gebruiken om het gesprek weer op te pakken?

Waarom heb je het gevoel dat ze je ontloopt? Als ze je de volgende keer echt niet wil spreken dan moet je maar niet smsen. En als je haar smst, dan maak je toch niet misbruik van dat ze dronken was? Je maakt vooral misbruik van dat een ander haar nummer verspreidt
Met citaat reageren
Oud 05-09-2012, 13:34
Verwijderd
daarom was ik ook van plan haar niet te smsen, want ik vind dat je een nummer moet verdienen, en dat ze die persoonlijk geeft.

maar ik had bijv kunnen zeggen als ze dan via sms terugstuurd van he hoe kom je aan mn nummer. dat ik dan gwn zeg dat ze die gegeven heeft. en dat ze dat waarschijnlijk al weer vergeten is doordat ze dronken was maar dat ga ik dus niet doen

doordat ze nu weet dat ik haar leuk vind, denk ik dat ze me ontloopt.

en ik weet zelf ook bijna niet meer waar we het de eerste keer over hadden :$ dat ging gewoon vanzelf
Met citaat reageren
Oud 05-09-2012, 13:34
Sergay
Sergay is offline
Lastig..

Ze weet dus dat jij haar leuk vind en ze ontloopt je.. dat zegt al veel eigelijk.
Ik wil nog geen conclusies voor je trekken, maar je moet er wel rekening mee houden dat jij dalijk gekwetst kan worden.

Dus je moet jezelf nu voorbereiden op.. GEEN verwachtingen van haar te hebben, anders creëer je waanideeën voor jezelf die nog niet eens bestaan en als je dan een afwijzing krijgt, komt de klap harder in je gezicht. Dit geldt in het algemeen voor iedereen.

Maargoed.. vertel haar persoonlijk dat je je geinteresseerd bent in 'meer' zodat ze je jou een eerlijke antwoord kan geven. Dus probeer ergens met haar af te spreken en in de verloop, erover te hebben.
Anders blijft ze je ontlopen en misschien wilt ze je dan straks al niet meer zien of spreken.
Oud 05-09-2012, 16:18
mikaildus
mikaildus is offline
mensen ik snap niet wat t probleem is,je vindt d'r leuk tog,stap er op af zeg dat je d'r leuk vind miss vind zij t ook wel, ik had pas een meisje die woonde bij mij in de wijk de tuinman is een goede maat van me die zij een meisje wil me je praten zelfde zij ie tegen haar maar dan een jongen eigenlijk gekoppeld lol, maarja daarna heb ik gevraagd zelfde dag of ze mee wou gaan zwemmen en volgende dagen gingen we weer enzenz nu woont ze helaas ver van mij vandaan 700km komt somers weer terug en miss in winter maarja heb er een vriendin aan over gehouden we sms'ten al veel toen we nog niks hadden maar was al vrij duidelijk dat we wat hadden en maak t je niet moeilijk zeg t gewoon, anders kun je t ook rustig brengen zoals zie je t zitten om meer als vrienden te zijn (heb ik ook gedaan) en heeft gewerkt;-) maar werk eerst eens aan een soort ''vriendschappelijke'' relatie als ze jou nog niet kent zegt ze miss nee maar leert ze je beter kennen ziet ze betere kanten van je waarschijnlijk en is de kans op een ''ja'' dus VEEEEEEEELEN malen groter
Met citaat reageren
Oud 05-09-2012, 16:36
Padzorz
Padzorz is offline
Of je jeugdpuistjes hebt dat doet er niet echt toe.

Plots een berichtje via sms sturen kan nogal direct overkomen. Wat ik zou doen is haar via facebook toevoegen als vriend en een berichtje erbij sturen, iets als: "Hey, jij was die leuke meid van dat feestje van m'n nichtje. Leek me cool om jou toe te voegen en nog wat met je te praten. Grtz, (je naam)." Dit is maar een voorbeeld natuurlijk. In ieder geval als je meer wilt met haar zul je een manier moeten zoeken om in contact te komen met haar.

Als ze jou vrienschapsverzoek accepteert wat ze hoogstwaarschijnlijk wel zal doen kan je het gesprek openen met iets als: "Hé, al bekomen van je kater van op dat feestje?".
Met citaat reageren
Oud 05-09-2012, 17:18
Vowel
Vowel is offline
Als ze erachter is gekomen dat je haar leuk vindt en je daarna is gaan ontlopen, dan denk ik niet dat je kunt spreken van een "gemiste" kans; het lijkt me dan dat je überhaupt geen kans hebt gehad, want blijkbaar vindt ze je niet leuk.

Maar als je echt zekerheid wilt kun je natuurlijk het best met haar gaan praten. Er kan van alles aan de hand zijn. Wie weet ontloopt ze je niet echt, maar beeld je je dat in. Who knows?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2012, 20:40
S0meone
S0meone is offline
Citaat:
Als ze erachter is gekomen dat je haar leuk vindt en je daarna is gaan ontlopen, dan denk ik niet dat je kunt spreken van een "gemiste" kans; het lijkt me dan dat je überhaupt geen kans hebt gehad, want blijkbaar vindt ze je niet leuk.

Maar als je echt zekerheid wilt kun je natuurlijk het best met haar gaan praten. Er kan van alles aan de hand zijn. Wie weet ontloopt ze je niet echt, maar beeld je je dat in. Who knows?
Of ze vind hem wel leuk maar is gewoon heel verlegen of dat het een beetje te direct overkwam.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2012, 10:21
Verwijderd
Maak haar het hof. Stuur een bosje bloemen, schrijf een liefdesbrief, breng haar een serenade. Verf haar fiets in een mooie kleur. Voor vrouwen kan het niet over the top genoeg zijn. Je moet haar hart verdienen, in het begin zal ze signalen geven dat ze het niet waardeert, maar dat hoort bij het spel! Succes!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2012, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Maak haar het hof. Stuur een bosje bloemen, schrijf een liefdesbrief, breng haar een serenade. Verf haar fiets in een mooie kleur. Voor vrouwen kan het niet over the top genoeg zijn. Je moet haar hart verdienen, in het begin zal ze signalen geven dat ze het niet waardeert, maar dat hoort bij het spel! Succes!
Hihi ben jij mijn vriendje? Die deed het precies zo.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2012, 16:56
Padzorz
Padzorz is offline
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 06-09-2012, 17:43
Afrodiete
Afrodiete is offline
Citaat:
Het kan ook teveel van het goede zijn.
Oud 06-09-2012, 20:38
S0meone
S0meone is offline
Fiets verven lijkt me iniedergeval niet een verstandig idee, Die koop je omdat je hem zo (goed)/(mooi) vind, niet om iemand hem nog eens een keer te laten oververven in een andere kleur. Geen aanrader lijkt me, tenslotte weet je niet wat ze er van vind.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2012, 21:33
Verwijderd
haha nee denk niet dadt ze daar veel blijer van wordt
Met citaat reageren
Oud 06-09-2012, 22:03
Sergay
Sergay is offline
Je hoeft geen Romeo uit te hangen om haar hart te winnen, haast geen jongen wilt dit doen of heeft er de lef voor.
Dus ik zou dit ook niet als advies aannemen, wees gewoon jezelf en doe geen overdreven dingen.
Probeer haar op het gemak te stellen en wanneer het sfeer juist is kun je iets zeggen om haar een hint te geven of een bepaalde aanraking, natuurlijk kun je ook gewoon open en duidelijk tegen haar zeggen dat je meer voor haar voelt dan vriendschap, meisjes waarderen het als een jongen direct en open is over zijn gevoelens en gedachtes.
Normaal zijn jongens stil over dit soort dingen en gaat het meisje allerlei scenario's na in haar hoofd, "wat denkt hij nu? vind hij me stom? gaat hij vreemd? of is hij gewoon moe?" Typisch het hoofd van een meisje
Dus het helpt wel als jij gewoon duidelijk tegen haar bent met een gebaar of door het gewoon te zeggen.

Of vraag haar gewoon naar een restaurant, dan snapt ze het wel zonder veel te zeggen.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten