Oud 11-11-2012, 07:33
Verwijderd
school stage

Ik moet dinsdag op school stage. Dat moet omdat ik nu op een speciale school zit om bijgespijkert te worden. Maar volgend jaar moet ik naar een andere school op zoek omdat je niet langer dan 3 jaar op die school kan blijven. Ik heb voor de richting verzorging gekozen dus moet ik dinsdag ook nar die shool, ik heb veel nare dingen gehoord over die school bijvoorbeeld dat ze wapens op zak hebben. Moet ik dan ook een wapen menemen voor de zekerheid?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-11-2012, 08:14
Verwijderd
Nou, ik zou geen wapen meenemen als ik jou was. Ga er gewoon naartoe en je ziet het wel. Je kan nu toch niet voorspellen hoe het gaat lopen, dus laat het op je af komen en ga je dan pas eventueel zorgen maken.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2012, 08:26
Verwijderd
dankje voor je reactie
Met citaat reageren
Oud 11-11-2012, 09:01
Verwijderd
Niet zo onzeker zijn, het zal wel meevallen. Wat je gehoord hebt werd waarschijnlijk gezegd om je te stangen. Maar neem absoluut geen wapen mee. Als iemand het weet dat je een wapen op zak hebt , dan ben je het zakje.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2012, 09:40
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Op elke school zitten mensen waar je niet zo veel mee hebt, maar er zijn vast ook een heleboel leuke mensen. Richt je daar op en dan valt het misschien best wel mee allemaal! En inderdaad geen wapens meenemen. Echt niet doen, dat kan een heleboel problemen opleveren. Succes! Komt wel goed
Oud 12-11-2012, 13:24
Verwijderd
Zo eng kan het niet zijn, joh.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2012, 14:33
Dafuq
Dafuq is offline
Je kunt niet in de toekomst kijken, je kunt wel nadenken hoe je er prettig heengaat, bv. op tijd slapen de avond ervoor, iets leuks doen voordat je erheen gaat, zodat je lekker in je vel zit. En lekker warme douche en dan naar je school. Je kunt niet voorspellen hoe het gaat, dus ga dat ook niet invullen. Zie hoe het gaat, bevalt het je niet, ga dan naar een vertrouwenspersoon op school.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2012, 16:28
Verwijderd
heel erg bedankt voor deze waardevolle tips!! ik houd ze morgen zeker in mijn achter hoofd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten