Citaat:
Ik kan geen enkel dilemma ontdekken in de hele post.
|
Volgens mij is voor hem het probleem dat ie het vies vindt om niet te douchen na het sporten, maar dat ie ook niet als enige onder de douche wil springen daar.
Op punt 1 moet ik hem gelijk geven, het is zeker niet fris om na zo'n inspanning bezweet en wel weer op de fiets naar huis te springen en dan zo de rest van de dag rondlopen. Na een goede fysieke inspanning gaat een beetje deodorant je ook niet meer redden en daarnaast voelt het voor jezelf ook gewoon heel vies aan als je overal plakt enzo.
Maar zoals hierboven al eens gezegd; als jijzelf gewoon de eerste bent die daar onder de douche gaat, zullen er vast wel meer volgen, zeker als je één van de oudsten bent *mompelt iets met schapen*. Dat er 12-jarigen bij de groep zitten, so what? Dat scheelt maar 2 jaar met jezelf? Wat is het probleem? Dat ze op een lagere school zitten maakt toch werkelijk helemaal niks uit?
Vraagje van een andere orde dan wel voor jou en ik hoop dat je het niet beledigend opvat, maar heeft je probleem er misschien mee te maken dat je mogelijk op jongens zou vallen? Anders zie ik namelijk helemaal geen reden waarom je niet met ze zou willen douchen.