Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2013, 21:19
Robin7-hhg
Robin7-hhg is offline
Wie moet er verplicht zonder onderbroek/boxer douche na training of wedstrijd met ze team/
Wij vanaf volgend seizoen. Wat vind jij ervan?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2013, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Wie moet er verplicht zonder onderbroek/boxer douche na training of wedstrijd met ze team/
Wij vanaf volgend seizoen. Wat vind jij ervan?
Moeten jullie dat? Dan zitten er zeker geen moslims in je team, want volgens mij mogen die van hun geloof niet eens bloot douchen met anderen.

Vraag me ook af of een club je kan dwingen om je helemaal uit te kleden.

Ik had er zelf vroeger iig een bloedhekel aan, niet dat ik wat te verbergen heb/had, maar het gaat anderen gewoon geen reet aan wat ik heb hangen. Gewoon niet prettig.

Hoe oud ben je trouwens?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2013, 14:11
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik zou er niet wakker van liggen, maar als het je niet bevalt ga je toch naar een andere sportclub?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2013, 16:12
Verwijderd
Je gaat toch niet met een boxer aan douchen? Dat is alleen maar vies en onhandig.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2013, 16:20
Verwijderd
Neem je zwembroek mee als je je schaamt voor je kleine pielemans.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2013, 18:22
NiemAno
NiemAno is offline
Citaat:
Ik zou er niet wakker van liggen, maar als het je niet bevalt ga je toch naar een andere sportclub?
Van sportclub veranderen vanwege het fijt dat een paar leeftijdsgenoten je zaakje een minuut of tien te zien krijgen?

Ik heb tot mijn 12e op voetbal gezeten, altijd naakt gedouched. Dat deed iedereen overigens in het team. Ik snap het wel als mensen het niet prettig vinden maar ja wat maakt het eigenlijk uit.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2013, 23:17
kaaspepsel
Avatar van kaaspepsel
kaaspepsel is offline
Ik begrijp je wel hoor!
Bij ons in het voetbalteam moesten we ook verplicht douchen...
Wij waren dus elke week zaterdag allemaal ongesteld...
Helaas is die smoes niet erg geloofwaardig bij jongens, dus ik snap dat je er mee zit!
__________________
Muziek maken is zeg maar zo'n beetje echt mijn ding... en Kaaspepsels... dat ook...
Met citaat reageren
Oud 14-05-2013, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Ik begrijp je wel hoor!
Bij ons in het voetbalteam moesten we ook verplicht douchen...
Wij waren dus elke week zaterdag allemaal ongesteld...
Helaas is die smoes niet erg geloofwaardig bij jongens, dus ik snap dat je er mee zit!
Precies, het is persoonlijk. Je kan niet zeggen: het is normaal dus je moet het maar doen. Ik vind dat je gewoon zelf moet kunnen kiezen wie je naakt ziet en wie niet. Vrij simpel toch lijkt me. Ik vind het gewoon niet nodig.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2013, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Neem je zwembroek mee als je je schaamt voor je kleine pielemans.
Je weet helemaal niet of ie een kleine "pielemans" heeft...
Met citaat reageren
Oud 15-05-2013, 08:27
Verwijderd
Citaat:
Precies, het is persoonlijk. Je kan niet zeggen: het is normaal dus je moet het maar doen. Ik vind dat je gewoon zelf moet kunnen kiezen wie je naakt ziet en wie niet. Vrij simpel toch lijkt me. Ik vind het gewoon niet nodig.
Dan wacht je tot de rest gedoucht is?

Bovendien, het is niet alsof iedereen uitgebreid naar elkaar staat te kijken hoor..
Met citaat reageren
Oud 15-05-2013, 09:33
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik vind het wel raar als trainers/docenten leerlingen dwingen om over hun grenzen heen te gaan. Genoeg kinderen/mensen die zich er niet prettig bij voelen om naakt te zijn in het bijzijn van anderen.

Maar ik snap natuurlijk ook wel dat docenten graag hebben als mensen douchen na de gym!
Maar bij trainingen snap ik het eigenlijk niet zo goed, dan ga je daarna toch gewoon naar huis, kun je daar toch douchen?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 15-05-2013, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Je weet helemaal niet of ie een kleine "pielemans" heeft...
Relevante observatie.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2013, 16:40
Patataap
Avatar van Patataap
Patataap is offline
Citaat:
Moeten jullie dat? Dan zitten er zeker geen moslims in je team, want volgens mij mogen die van hun geloof niet eens bloot douchen met anderen.
Of ze hebben een "aanpassen of opkrassen" beleid dat op veel te weinig plekken wordt uitgevoerd.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2013, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Relevante observatie.
Zomaar roepen dat iemand een kleine heeft is wel relevant?
Met citaat reageren
Oud 15-05-2013, 18:13
kaaspepsel
Avatar van kaaspepsel
kaaspepsel is offline
Citaat:
Je weet helemaal niet of ie een kleine "pielemans" heeft...
misschien bedoeld reverend het wel liefkozend
__________________
Muziek maken is zeg maar zo'n beetje echt mijn ding... en Kaaspepsels... dat ook...
Met citaat reageren
Oud 15-05-2013, 19:11
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik vind het wel raar als trainers/docenten leerlingen dwingen om over hun grenzen heen te gaan. Genoeg kinderen/mensen die zich er niet prettig bij voelen om naakt te zijn in het bijzijn van anderen.
Basale hygiëne in acht nemen is voor veel mensen inderdaad behoorlijk grensoverschrijdend.

Zoveel raars is er nu ook weer niet aan gemeenschappelijk douchen vind ik. Natuurlijk, de eerste keer is vast even raar omdat het nieuw is, maar dan heb je het ook wel weer gezien.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 15-05-2013, 20:32
Verwijderd
Het is in het begin even wennen.
Wij moesten op school eerst altijd verplicht naakt douchen, en wij hadden dus in plaats van een leraar, een lerares. En die ging daar dus altijd bij staan om te kijken of iedereen wel douchde, ook daar raak je na een tijdje gewend aan.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2013, 20:41
kaaspepsel
Avatar van kaaspepsel
kaaspepsel is offline
Citaat:
Het is in het begin even wennen.
Wij moesten op school eerst altijd verplicht naakt douchen, en wij hadden dus in plaats van een leraar, een lerares. En die ging daar dus altijd bij staan om te kijken of iedereen wel douchde, ook daar raak je na een tijdje gewend aan.
Dat moet een grapje zijn...
__________________
Muziek maken is zeg maar zo'n beetje echt mijn ding... en Kaaspepsels... dat ook...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2013, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Het is in het begin even wennen.
Wij moesten op school eerst altijd verplicht naakt douchen, en wij hadden dus in plaats van een leraar, een lerares. En die ging daar dus altijd bij staan om te kijken of iedereen wel douchde, ook daar raak je na een tijdje gewend aan.
Dat mag dus echt niet...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2013, 21:14
Verwijderd
Oh bij die school blijkbaar wel. Het was ook best wel irritant.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2013, 21:25
Verwijderd
Maar wij waren toen ook pas 11/12, dus misschien maakt dat wel het verschil. Ik denk niet dat ze er echt naar keek.. Ze was toen volgens mij al 49.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2013, 22:00
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Dan draai je je toch lekker om naar de muur, en als er iemand het lef heeft om even doodleuk te komen koekeloeren deel je een rechts hoek uit.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2013, 01:11
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Dat je überhaupt overweegt om na het sporten niet of met boxer te douchen, gadverdamme. Snap niet dat je er zo'n problemen mee hebt, je teamgenoten staan daar om zich te wassen en niet om naar jouw Earthworm Jim te kijken.
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2013, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Dat je überhaupt overweegt om na het sporten niet of met boxer te douchen, gadverdamme. Snap niet dat je er zo'n problemen mee hebt, je teamgenoten staan daar om zich te wassen en niet om naar jouw Earthworm Jim te kijken.
Je WAT? Lol
Met citaat reageren
Oud 19-05-2013, 11:52
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Boeiend, jullie hebben allemaal hetzelfde toch?
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 22-05-2013, 17:58
Joey9
Avatar van Joey9
Joey9 is offline
Ik zou dat nooit toestaan en onmiddellijk een andere sportclub opzoeken. Bah!
__________________
Groeten,
Joey :)
Met citaat reageren
Oud 23-05-2013, 16:31
Superphris
Avatar van Superphris
Superphris is offline
Vraag anders of je gewoon thuis mag douchen.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2013, 21:13
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
Ik vind het een beetje raar om in je onderbroek te douchen. Bij mij op de atletiekvereniging douchen we wel gewoon naakt en doet niemand daar moeilijk om. Je moet je niet zo schamen om je pielemans.

Citaat:
Vraag anders of je gewoon thuis mag douchen.
Vind je het niet ranzig als je helemaal bezweet ben dan je schone kleding weer aan te trekken? Bleh.
__________________
Overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2013, 21:19
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ga na het sporten gewoon in m'n sportkleding naar huis en dan douche ik thuis voor ik schone kleren aantrek. Overigens hebben wij bij de sportvereniging gewoon douchehokjes.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2013, 00:11
Verwijderd
Wij staan meestal gewoon naakt een biertje te drinken onder de douche na een wedstrijd. Snap ook niet helemaal wat t probleem is, er staan 14,15 naakte mannen, er wordt niet naar elkaar gekeken en niemand valt op. Lekker boeiend.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2013, 10:56
Superphris
Avatar van Superphris
Superphris is offline
Citaat:
Ik vind het een beetje raar om in je onderbroek te douchen. Bij mij op de atletiekvereniging douchen we wel gewoon naakt en doet niemand daar moeilijk om. Je moet je niet zo schamen om je pielemans.



Vind je het niet ranzig als je helemaal bezweet ben dan je schone kleding weer aan te trekken? Bleh.
Ik ga altijd in een trainingspak naar m'n sportvereniging. Trainingspak uit. Sporten. Trainingspak aan. Naar huis fietsen. Douchen.

Maar misschien is dat geen optie in deze situatie. Ik zou me gewoon niet teveel schamen.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2013, 11:17
Jonas16
Avatar van Jonas16
Jonas16 is offline
Serieus.. als je je als schaamt om naakt tusse je vrienden/team te staan -.- enjah de eerste keer is mss beetje vreemd maar je raakt eraan gewend!
Ik denk wel dat ze je niet mogen verplichten om naakt te douchen.. Verplichte douche mag wel maar ze mogen je niet verplichten helemaal naakt te gaan..
But then again: schaam je er niet voor! het is eigenlijk best gezellig zelfs en ik vind gwn dat het bij het sporten hoort
Met citaat reageren
Oud 28-05-2013, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Serieus.. als je je als schaamt om naakt tusse je vrienden/team te staan -.- enjah de eerste keer is mss beetje vreemd maar je raakt eraan gewend!
Ik denk wel dat ze je niet mogen verplichten om naakt te douchen.. Verplichte douche mag wel maar ze mogen je niet verplichten helemaal naakt te gaan..
But then again: schaam je er niet voor! het is eigenlijk best gezellig zelfs en ik vind gwn dat het bij het sporten hoort
Gezellig? Vertel... wat doen jullie dan onder de douche?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2013, 15:44
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Gezellig? Vertel... wat doen jullie dan onder de douche?
zeg, geen viezigheid hier

ik vond het ook altijd reuze gezellig om na het sporten met de meiden te douchen. Maar dat was om het kletsen, niet om het bloot zijn.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 30-05-2013, 18:55
Verwijderd
Citaat:
zeg, geen viezigheid hier

ik vond het ook altijd reuze gezellig om na het sporten met de meiden te douchen. Maar dat was om het kletsen, niet om het bloot zijn.
Viezigheid? Dat spoelt er wel af onder die douche toch? Overigens bedoelde ik ermee: wat deden jullie dan wat zo gezellig was: potje kaarten, laatste nieuws doornemen etc? Niet gelijk zo doordenken.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2013, 19:56
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Dan is het al helemaal offtopic en dat willen we hier niet.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 30-05-2013, 20:13
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
prima toch
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 30-05-2013, 20:14
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Vind je het niet ranzig als je helemaal bezweet ben dan je schone kleding weer aan te trekken? Bleh.
mwoa dat doe ik bij de sportschool meestal, woon er niet ver vandaan en dan vind ik het lekker om bezweet ff uit te waaien op de fiets.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 30-05-2013, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Dan is het al helemaal offtopic en dat willen we hier niet.
Excuus.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2013, 09:47
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het wel raar als trainers/docenten leerlingen dwingen om over hun grenzen heen te gaan.
Als je een beetje op een fatsoenlijk niveau wilt sporten, is het juist fijn als je een trainer hebt die je helpt met het verleggen van je grenzen.

Citaat:
Wij staan meestal gewoon naakt een biertje te drinken onder de douche na een wedstrijd. Snap ook niet helemaal wat t probleem is, er staan 14,15 naakte mannen, er wordt niet naar elkaar gekeken en niemand valt op. Lekker boeiend.
Precies dit ja, samen douchen is vaak juist gezellig. Ik snap dat je als puber onzeker bent maar dit is echt zoiets waar je even doorheen moet, doe het twee keer en je snapt niet waar je je nou ooit zorgen om hebt gemaakt.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08.