Oud 21-04-2013, 19:06
Katelyn199
Katelyn199 is offline
Hey allemaal!

Ik ben opzoek naar sieraden doosjes.
Daarmee bedoel ik de doosjes die je ook bij een juewelier mee krijgt bij aankoop van een sieraad.
Ik zoek ze omdat ik zelf sieraden etc gemaakt heb voor het goede doel.
O.a, kika, wnf , dieren bescherming en het diabetesfonds.

Ik zou ze het liefste gratis over willen nemen omdat het voor het goede doel is.

Alsnje er wat hebt laat het me weten!
Advertentie
Oud 22-04-2013, 07:32
Verwijderd
Ik heb er volgens mij nog een paar in een doos in de garage liggen. Ik ga proberen er aan te denken om straks even te kijken voor je.

Is dat iets dat je zelf heb bedacht of een project ofzo? Hoe steun je de goede doelen daarmee?
Oud 22-04-2013, 09:55
Katelyn199
Katelyn199 is offline
Het is zelf bedacht ja.
Ik heb zelf oorbellen kettinkjes en telefoonhangers gemaakt. Daar maak ik setjes van . En dan is de bedoeling die in dat doosje te doen per setje. En dan zo te verkopen .
Oud 22-04-2013, 10:13
Verwijderd
Je kunt een producent aanschrijven en vragen om een aantal doosjes. Wie weet krijg je er zo even 100.
Oud 22-04-2013, 13:13
Katelyn199
Katelyn199 is offline
Wat bedoel je lusi?
Oud 22-04-2013, 15:04
Verwijderd
Dat je een sponsor kunt zoeken voor je doosjes. Dan heb je ook allemaal dezelfde.
Oud 22-04-2013, 15:09
Katelyn199
Katelyn199 is offline
Aha... dat is een goed idee. Bedankt!
Maar hoe kom ik aan een sponsor ?

Laatst gewijzigd op 22-04-2013 om 15:16.
Oud 22-04-2013, 15:27
Verwijderd
Citaat:
PM me maar!
Oud 22-04-2013, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Je zoekt uit welk bedrijf ook van deze doosjes maakt (even googlen naar een merkje dat je ergens op ziet).

Vervolgens stuur je een mooie brief aan de fabrikant, dat je áltijd al hun doosjes hebt voor jouw sieraden, en dat je nu voor het goede doel bezig bent en of ze je willen sponsoren in de vorm van het schenken van een aantal doosjes.

De reacties variëren van 'mwah vooruit, boeit ons niet zoveel' tot 'wauw wat gaaf hier heb je er een miljoen, laat je weten hoe het ging?'

Het moet dus wel lukken
Oud 22-04-2013, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Je zoekt uit welk bedrijf ook van deze doosjes maakt (even googlen naar een merkje dat je ergens op ziet).

Vervolgens stuur je een mooie brief aan de fabrikant, dat je áltijd al hun doosjes hebt voor jouw sieraden, en dat je nu voor het goede doel bezig bent en of ze je willen sponsoren in de vorm van het schenken van een aantal doosjes.

De reacties variëren van 'mwah vooruit, boeit ons niet zoveel' tot 'wauw wat gaaf hier heb je er een miljoen, laat je weten hoe het ging?'

Het moet dus wel lukken
Ik heb dagelijks contact met verschillende bedrijven, dus ik zal het bij een aantal bedrijven gaan vragen.

En inderdaad, ze zullen bijna altijd wel wat doosjes mee geven.
Oud 22-04-2013, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Ik heb dagelijks contact met verschillende bedrijven, dus ik zal het bij een aantal bedrijven gaan vragen.

En inderdaad, ze zullen bijna altijd wel wat doosjes mee geven.
Het is een stuk sterker wanneer ze het zelf doet. Leuk enthousiast met wellicht een foto'tje erbij van wat ze maakt.
Oud 22-04-2013, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Het is een stuk sterker wanneer ze het zelf doet. Leuk enthousiast met wellicht een foto'tje erbij van wat ze maakt.
Helemaal mee eens. Maar zij komt niet zo maar in contact met dat soort bedrijven. Ik heb veel contact met hun, dus ik zal er wel bij vertellen waar voor het gebruikt gaat worden.

Bedankt voor de tip!
Oud 22-04-2013, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Helemaal mee eens. Maar zij komt niet zo maar in contact met dat soort bedrijven. Ik heb veel contact met hun, dus ik zal er wel bij vertellen waar voor het gebruikt gaat worden.

Bedankt voor de tip!
Nogmaals, google het et voila. Het was een tip aan haar, je hoeft niet overal op te draven als reddende engel. Liever niet zelfs.
Oud 22-04-2013, 16:12
Katelyn199
Katelyn199 is offline
Waauw bedankt ! Hier heb ik wat aan
Oud 22-04-2013, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Nogmaals, google het et voila. Het was een tip aan haar, je hoeft niet overal op te draven als reddende engel. Liever niet zelfs.
Pff, ik vind het een super idee en help haar zodat ze aan wat extra doosjes kan komen.
Ik ben er namelijk een week geleden ook achter gekomen dat ik diabetes heb.

Jammer zeg....
Oud 22-04-2013, 17:40
Katelyn199
Katelyn199 is offline
Mij maakt het niet uit... zelf kan ik ook googlen etc... gewoon doen wat je zelf wilt...
Oud 23-04-2013, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Heb jij zo veel contact met sieradendoosjesfabrikanten, ja?
Oud 24-04-2013, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Heb jij zo veel contact met sieradendoosjesfabrikanten, ja?
Ik ken verschillende bedrijven met webshops, in deze branche.
Oud 24-04-2013, 20:13
Katelyn199
Katelyn199 is offline
Ja helaas.krijg ik steeds dat de bedrijven er niet aan mee willen werken. Na 7 webshops :c
Oud 25-04-2013, 11:46
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja helaas.krijg ik steeds dat de bedrijven er niet aan mee willen werken. Na 7 webshops :c
Nou en? Er zijn meer dan 7 webshops, dus geef de hoop niet onmiddellijk op. Misschien heb je pas geluk bij de 28e mail, maar als je opgeeft heb je sws geen kans van slagen.
Ps. Hoe is je manier van vragen? Dat kan nogal schelen voor de reactie van de bedrijven.
Oud 25-04-2013, 11:57
Verwijderd
Een webshop is geen fabrikant maar een handelaar in de keten.
Oud 25-04-2013, 14:37
Katelyn199
Katelyn199 is offline
Ja. Is het dan beter als ik naar fabtikanten zoek
Oud 25-04-2013, 15:12
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja. Is het dan beter als ik naar fabtikanten zoek
Yes, it is. De webshop verkoopt door, het weggeven van doosjes kost hun dus veel meer (en waarom zou je weggeven wat je te koop aanbied?), voor fabrikanten liggen de kosten lager, zij kunnen eenvoudiger een x aantal doosjes missen. Bij de fabrikant ligt het weggeven ook anders; normaal verkopen zij niet aan de consument, dus ze doen geen "afbreuk" aan de eigen markt door jou doosjes te geven.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten