Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
is niet goed om te zeggen dat het een mooi gedichtje is, of goed. er zit een isseu in.
Aids is kut, jammer dat het niet help om er een goed gedicht over te schrijven, voor veel is het al te laat. en ik weet dat het voor iedereen nog al ver van zijn bed staat,.. maar het is echt eng.
||
![]() |
Citaat:
Aids komt ook in Nederland voor. Pas in het vervolg op met zulke ontiegelijke domme uitspraken. Zeg anders niks.
|
![]() |
nou sorry hoor RINGMASTER, maar in het algemeen is het zo dat als je niemand kent die het heeft, het heel erg ver van je bed staat, en vaak niet ziet hoe erg het is. maar als je er is een keer mee geconvronteerd wordt,.. dat je dan pas echt weet hoe erg het is. mijn mening alleen
maar ja wie ben ik om dat te zeggen. sorry voor mijn aberatie van mening in jou ogen. ------------------------ sommige hebben net genoeg gelezen om verkeerd te citeren
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Volbrachte bijbelse profetieën? Bart Klink | 60 | 14-10-2005 15:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 18-07-2005 00:38 |